صادرات خرما

صادرات خرما

صادرات خرما

ایران با صادرات بیش از 400 هزار تن خرما به صورت سالانه، در رتبه سوم صادرات خرما در جهان قرار گرفته است. ایران از نظر سطح زیر کشت خرما در جهان مقام اول را دارد و سالانه مقادیر زیادی از این محصول تولیدی به بازار های کشورهای دیگر راه پیدا  کرده و باعث رونق صادرات خرما می شود. از این رو ایران با تولید انواع خرمای مرغوب صادراتی مانند ارقام مضافتی، پیارم و… از کشورهای مهم تولیدکننده ی خرما به شمار می رود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

صادرات خرما، باید ها و نباید های آن

فرآیند صادرات کالا نیازمند رعایت قوانین بسیار و گرفتن مجوز هایی است که در این مقاله به معرفی آن ها مانند مجوز صادرات خرما می پردازیم. صادرات کالا یک فرآیند پیچیده می باشد که از گرفتن سفارش خارجی یا نیاز بازار خارجی آغاز شده و و با تحویل کالا در مقصد و تسویه پول به پایان می رسد. انجام این فرآیند نیازمند تجربه و دقت بسیار بالایی است که در صورت خطا در آن می تواند خسارات زیادی به بار آورد.

اولین گام برای شروع صادرات خرما، اطلاع کامل از بازار هدف است که جز مهم ترین بخش های این فرآیند محسوب می شود. اطلاع از میزان صادرات به بازار هدف و وجود رقبا در این بازار و همچنین اطلاع از قیمت خرما در بازار هدف کمک بزرگی به برنامه ریزی برای صادرات خرما می کند.

اطلاعات از نحوه بسته بندی و قیمت در بازار به ما کمک می کند با واقعیت های بازار جدید آشنا شده و محصولی متناسب با بازار هدف آماده کنیم. برای آشنایی با بازار هدف راه های زیادی وجود دارد که از رایج ترین آن ها استفاده از شرکت های واسط و جمع آوری میدانی اطلاعات از بازار هدف می باشد. گاهی یک سفر به کشور مورد نظر و دیدن بازار به ما کمک فراوانی در شناخت فرهنگ، بازار و شناسایی موقعیت های تجاری می کند.

یافتن فروشنده معتبر برای صادرات خرما

یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که مشخص کننده ی سود تجارت در یکی بازار رقابتی است مربوط به خرید کالا در بازار مبدا می باشد! برای خرید و فروش خرمای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از قیمت خرمای صادراتی می توانید از بازار باسکول استفاده کنید. با استفاده از شبکه ی تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید.

شناخت بازار در صادرات خرما

پس از جمع آوری اطلاعات از کشور و بازار مقصد برای صادرات خرما و قبل از ارسال کالا، وقت آن است که به دنبال خریدار برای محصول خود باشید و با مراکز خرید و پخش خرما در کشور مقصد وارد مذاکره شوید. برای این کار نیز می توانید از شرکت های واسط بازاریابی بین المللی استفاده کنید. عرف تجارت بین المللی در هر کالا متفاوت بوده و می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد که باید قبل از عقد قرارداد خرید نسبت به شرایط فروش محصول خود اطمینان کامل داشته باشد.

مجوز صادرات خرما

برای صادرات خرما شما نیاز به داشتن کارت بازرگانی دارید اما می توانید از کارت بازرگانی سایر افراد نیز برای این کار استفاده کنید. بسیاری از افراد و شرکت ها با داشتن کارت بازرگانی این کار را برای شما انجام می دهند. طبق قانون تعرفه صادرات خرما صفر است و صادرکنندگان می توانند بدون پرداخت تعرفه این کالا را به کشورهای دیگر صادرکنند، البته ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از بالا رفتن بی رویه ی قیمت خرما در کشور در هنگام لزوم نسبت به ممنوعیت صادرات خرما و یا تعیین عوارض صادرات خرما اقدام می کند. ممنوعیت صادرات خرما و یا تعیین عوارض معمولا قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان اتفاق می افتد که زمان اوج مصرف انواع خرما در کشور می باشد.

تعدادی از مهم ترین کد های تعرفه صادرات خرما را مشاهده می کنید:

کد تعرفه گمرکی خرما: 08041000

کد تعرفه گمرکی خرما کبکاب: 08041020

کد تعرفه گمرکی خرما پیاروم: 08041030

کد تعرفه گمرکی خرما مضافتی: 08041040

کد تعرفه گمرکی خرما شاهانی: 08041050

کد تعرفه گمرکی خرما زاهدی: 08041060

کد تعرفه گمرکی خرما سایر: 08041090

رعایت قوانین کشورهای مقصد در صادرات خرما

نکته بسیار مهم در صادرات خرما توجه به قوانین کشور مقصد و رعایت استاندارد های غذایی در آن کشور است. کشورهای اروپایی یکی از مهم ترین بازار های صادرات خرمای ایران هستند که سالانه مقادیر زیادی از انواع خرمای ایرانی مانند خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای کبکاب و خرمای زاهدی از مهم ترین آن ها هستند.

قوانین اروپا نسبت به واردات مواد غذایی بسیار سخت گیرانه است و قبل از ورود کالا به این کشور ها باید آزمایش های زیادی برای تعیین میزان سموم و کیفیت محصول انجام شود. قبل از ارسال محصول خود با دقت قوانین واردات کشور مقصد را بررسی کنید زیرا هزینه های مرجوعی و نابودی محصول در این مرحله بسیار بالاست.

نوع بسته بندی محصول در فروش آن به شدت تاثیرگذار است، استفاده از بسته بندی های مناسب برای صادرات خرما یک اهرم بسیار قدرتمند در بازاریابی آن به حساب می آید که می تواند تمایز بسیار مشخصی با دیگر محصولات مشابه در عرصه رقابت بین المللی به وجود آورد. ضرورت بسته بندی در صادرات خرما از آن جا نمود پیدا می کند که این بسته بندی هم به عنوان یک اهرم قوی بازاریابی به کار می رود و هم به عنوان حفاظی برای نگهداری بهتر محصول به کار می رود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب قانون صادرات و واردات را مطالعه کنید.

شرکت های صادرات خرما

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در دنیا شناخته می شود که پتانسیل بسیار بالایی در زمینه ی صادرات خرما دارد. شرکت های صادرات خرما در کشور بسیار فعال بوده و ایران را در رتبه دوم صادرات خرما در جهان قرار داده اند. مهم ترین شاخص های اقتصادی کشورها در گرو مسئله ی صادرات است و ایران نیز در این زمینه کوشش می کند تا با استفاده از پتانسیل شرکت های صادرات خرما و با اتکا به سهم تولید بالای ایران در زمینه ی خرما، این شاخص ها را بهبود دهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله شرکت های صادرات خرما را مطالعه کنید.

صادرات خرمای ربی

خرمای ربی یکی از معروف ترین انواع خرما در استان سیستان و بلوچستان است که در سال های اخیر با رشد تولید توانسته است وارد بازار صادراتی شود، تا جایی که در حال حاضر سالانه مقادیر بسیار بالایی خرمای ربی به کشورهای عربی، پاکستان، کشورهای اروپایی و آسیای شرقی صادر می شود. رطوبت پایین این خرما و عدم نیاز به کانتینر های سردخانه دار باعث شده است که صادرات خرمای ربی به آسانی قابل انجام باشد.

صادرات خرمای سایر (استعمران)

خرمای سایر (استعمران) یکی از مهم ترین انواع خرمای ایران می باشد که یکی از اقلام با بیشترین میزان صادرات به حساب می آید، بیشترین میزان تولید این خرمای مرغوب ایرانی متعلق به استان خرماخیز خوزستان می باشد. این خرما انبارپذیر است و حمل و نقل آسانی دارد، همین موضوع باعث شده است تا به یکی از اقلام با صادرات آسان و سودآوری زیاد تبدیل شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرمای سایر(استعمران) را مطالعه کنید.

صادرات خرما به ترکیه

کشور ترکیه با جمعیت 80 میلیونی خود که بیشتر آن را جمعیت مسلمان ترکیه تشکیل می دهد یکی از بازارهای بسیار مناسب برای صادرات خرما و فروش خرما به شمار می رود. میانگین مصرف خرما در این کشور بالا بوده و سالانه مقادیر بالایی خرما از دیگر کشورها به ترکیه وارد می شود که از این مقدار سهم خرمای صادراتی ایران کمتر از 30 درصد می باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به ترکیه را مطالعه کنید.

صادرات خرمای کبکاب

خرمای کبکاب یکی از مهم ترین انواع خرمای ایران و جز ارقام خرمای صادراتی ایران است که سالانه حجم زیادی از صادرات خرمای ایران را به خودش اختصاص میدهد، خرمای کبکاب از دسته خرماهای مرطوب ایران بوده که بیشتر در استان های فارس بوشهر و خوزستان تولید می شود و از مراکز مهم تولید آن می توان به شهرستان های دشتستان استان بوشهر، شهرستان کازرون استان فارس و شهرستان بهبهان استان خوزستان اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرمای کبکاب را مطالعه کنید.

بسته بندی خرمای صادراتی

در دنیای رقابت محصولات غذایی در بازار های جهانی، بسته بندی به عنوان یک رکن اساسی در بازاریابی به شمار می رود که می تواند خریدار را مشتاق به خرید محصول کند و یا نگاه بی تفاوت او را در پی داشته باشد. رقابت در این حوزه بسیار بالا بوده و شرکت ها به طور مداوم در حال بهبود بسته بندی محصولات خود هستند تا بتوانند با سایرین رقابت کنند. محصول خرما نیز از این قاعده مستثنا نبوده و نیست و شرکت های تامین کننده مدام در حال بهبود بسته بندی خرمای صادراتی خود هستند تا بتوانند به فروش بالاتری دست یابند.

صادرات خرما به مالزی

مالزی یکی از کشورهای هدف صادرات خرمای ایران به حساب می آید و سالانه مقادیر زیادی خرما به این کشور صادر می شود، از آنجا که بیشتر جمعیت ساکن در مالزی مسلمان هستند، مصرف خرما در برخی از ماه های سال مانند ماه رمضان بسیار بالا می رود، به همین جهت کشور مالزی ناچار به واردات خرما می شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به مالزی را مطالعه کنید.

صادرات خرما به اندونزی

در سال های اخیر صادرات خرما به اندونزی در کانون توجه بازرگانان ایرانی قرار گرفته و فرصت بسیار خوبی برای ورود به بازار جنوب شرقی آسیا فراهم شده است. کشورهای تولید کننده خرما سال هاست که در بازار فروش خرما در کشور اندونزی حضور فعالی دارند. جمعیت مسلمان این کشور و دین اسلام یکی از دلایل رونق بازار خرما و صادرات خرما به اندونزی می باشد. عمده صادرات خرما به اندونزی توسط کشورهای مصر و دیگر کشورهای تولیدکننده خرما انجام می شود.

صادرات خرما به آمریکا

به علت سرانه درآمدی بالای مردم آمریکا بازار مواد غذایی این کشور بسیار پررونق بوده و کشورهای زیادی سالانه مقادیر قابل توجهی محصولات غذایی و کشاورزی به بازار آمریکا وارد می کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های ایرانی با استفاده از پتانسیل های کشورهای همسایه مانند عمان که دارای تعرفه صادراتی صفر با آمریکا می باشد با برند این کشور اقدام به صادرات محصولاتشان به کشور آمریکا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به آمریکا را مطالعه کنید.

صادرکنندگان خرما

استفاده گسترده خرما در صنایع غذایی و مصرف این میوه در کشورهای مختلف باعث شده است کشورهای تولید کننده خرما پتانسیل بالایی برای صادرات این محصول داشته باشند و صادرات این محصول از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد. صادرکنندگان خرما نیز در این چرخه همانند تولیدکنندگان نقش مهمی دارند و فرآیند صادرات با همکاری آن ها شکل می گیرد.

صادرات خرما کلوته

خرمای کلوته و یا همان کلیته یکی از انواع خرماهایی است که به دلیل طعم و قیمت متقاضیان خارجی بسیاری در کشورهای همسایه داشته و سالانه مقادیر زیادی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود. بیشترین میزان خرمای کلوته در منطقه جیرفت استان کرمان تولید شده و به بازار ارایه می گردد. بیشترین میزان صادرات خرما کلوته به کشور پاکستان صورت میگیرد.

صادرات خرما به عراق

عراق نیز یکی دیگر از کشورهای هدف صادرات خرما می باشد، تنوع و کیفیت بالای خرمای ایرانی باعث شده است تا تقاضای کشور عراق برای خرما زیاد باشد و سالانه مقادیر زیادی از خرمای تولید شده در کشور به عراق صادر شود. انواع خرمای صادراتی ایران از جمله خرمای مضافتی دارای بیشترین آمار صادرات خرما به عراق از سوی ایران است.

صادرات خرما به آلمان

در حال حاضر به دلیل قیمت فروش بالا و ارزآوری زیاد، آلمان به یکی از گزینه های عالی در زمینه صادرات خرما تبدیل شده است و از اهمیت ویژه ای برای صادرکنندگان خرما در ایران برخوردار است. قدرت خرید در آلمان بسیار بالا است و همین موضوع باعث شده است تا افراد توانایی خرید کالاها با کیفیت عالی و بسته بندی مطلوب داشته باشند. متاسفانه ایران با وجود پتانسیل تولید خرمای درجه یک، در زمینه بسته بندی بسیار ضعیف عمل میکند و همین موضوع از علت های مهم موفق نشدن در زمینه صادرات خرما به آلمان می باشد.

صادرات خرما به اروپا

صادرات خرما به اروپا در سالیان اخیر با افزایش رو به رو بوده است که از دلایل آن می توان به رشد جمعیت مهاجرین به اروپا که بیشتر از کشور های عربی و مسلمان مانند سوریه و الجزایر و… اشاره کرد. در حال حاضر کشورهای تولید کننده خرما مانند مصر، تونس و الجزایر بیشترین میزان صادرات خرما به اروپا را به خود اختصاص داده اند و برای رقابت در بازار اروپا باید در عرصه کیفیت و قیمت خرما با یکدیگر رقابت کرد.

صادرات خرما به پاکستان

بر اساس آمار گمرک جمهموری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی ایران، ارزش سالانه صادرات ایران به پاکستان به میزان 1.2 میلیارد دلار می رسد. صادرات خرما مضافتی و زاهدی به پاکستان، بیشترین میزان صادرات خرما به پاکستان را شامل می شود به طوری که طبق آمار رسمی سالانه بیش از 1000 تن خرمای زاهدی و 400 تن خرمای مضافتی به پاکستان صادر می شود. علاوه بر این آمار مقدار زیادی خرما نیز به صورت قاچاق به پاکستان صادر می شود.

صادرات خرما به روسیه

مصرف خرما در روسیه بسیار رواج داشته و طبق آمار، مصرف خرما در روسیه از میانگین جهانی بسیار بالاتر می باشد و به همین دلیل صادرات خرما به روسیه از رونق بالایی برخوردار است. با توجه به جمعیت 25 میلیونی مسلمانان روسیه، بازار بالقوه ای برای خرما در این کشور وجود دارد و بازرگانان بسیاری به این نکته توجه داشته و از سالیان پیش در این بازار فعالیت خودشان را آغاز کردند. صادرات خرما به روسیه جز فعالیت های رایج بازرگانان ایرانی بوده است و روسیه یکی از خریداران خرمای ایران است و سالانه مقادیر بالایی انواع خرمای ایران به روسیه صادر می شود.

صادرات خرما به امارات

کشور امارات متحده عربی از همسایه های جنوبی ایران است که در حوزه خلیج فارس قرار دارد. در دهه های گذشته کشور امارات به خصوص دبی پیشرفت قابل توجهی در حوزه تجارت جهانی داشته است، متاسفانه بیشترین میزان خرمای صادراتی ایران به امارات به صورت فله ارسال می شوند و این خرما پس از بسته بندی مجدد و با نام امارات به سایر کشورهای جهان ارسال می شوند. در حال حاضر خرمای مضافتی، خرمای زاهدی و خرمای شاهانی بیشترین میزان صادرات خرما به امارات را به خود اختصاص داده اند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به امارات را مطالعه کنید.

صادرات خرمای شاهانی

صادرات خرمای شاهانی ایران به کشور هایی همچون هند و پاکستان یکی از موفق ترین نمونه های تجارت این محصول بوده است، خرمای شاهانی از انواع خرمای ایران و از جمله مهم ترین انواع خرمای صادراتی ایران می باشد. عمده تولید خرمای شاهانی مربوط به استان فارس و شهرستان جهرم می باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرمای شاهانی را مطالعه کنید.

صادرات خرما به گرجستان

صادرات خرما به گرجستان در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و دلیل آن، پیشرفت نسبی این کشور و افزایش مهاجران به خصوص مهاجران مسلمان به این کشور می باشد. کیفیت عالی خرمای ایران باعث شده است تا گرجستان نیز تمایل به خرید انواع خرمای تولید شده در ایران داشته باشد و از طرف دیگر گرجستان نیز به یکی از کشورهای هدف با ارزآوری بالا برای ایران به حساب می آید و صادرکنندگان، به دنبال صادر کردن خرما به این کشور می باشند.

گرانترین خرمای صادراتی ایران

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در جهان به حساب می آید و سالانه مقادیر بسیار بالایی از انواع خرما را به کشورهای دیگر صادر می کند،در میان همه ی انواع خرمای ایران، خرمای پیارم یکی از بهترین و گرانترین خرمای صادراتی ایران است که در مناطق جنوبی ایران پرورش می یابد. این خرما در استان های هرمزگان و جنوب فارس پرورش می یابد و جز بهترین خرماهای بومی ایران است. از جمله گرانترین خرمای صادراتی ایران میتوان به خرمای مجول و مضافتی نیز اشاره کرد.

صادرات خرما به چین

کشور چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا و پر جمعیت ترین کشور در جهان می باشد، در سال های اخیر میزان تقاضای افراد چینی به خرما افزایش پیدا کرده است و به تبع بازار صادرات خرما به چین نیز نسبت به همیشه داغ تر می باشد. ایران با تولید سالانه انواع خرما می تواند قسمتی از تقاضای بازار مصرف چین را پاسخگو باشد و نقش مهمی در صادرات خرما به چین ایفا کند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به چین را مطالعه کنید.

صادرات خرما زاهدی

خرمای زاهدی یکی از بهترین و با کیفیت ترین خرماهای تولید شده در ایران می باشد، صادرات خرمای زاهدی به کشورهایی مانند هند و پاکستان انجام می شود و سالانه ارزآوری خوبی برای کشورمان به دنبال دارد. فصل برداشت خرما زاهدی ایران اوایل شهریور ماه است که گاهی به اواخر شهریور نیز کشیده می شود. این خرما به دو صورت خشک و نیمه خشک یا رطبی استفاده می شود.

صادرات خرمای مضافتی

خرمای مضافتی یکی از انواع خرمای ایرانی است که تقریبا نیمی از خرمای ایران را تشکیل میدهد و در داخل و خارج از کشور، طرفداران بسیار زیادی دارد . سالانه مقدار زیادی از آن در بازارهای خارجی توزیع می شود. در حال حاضر روسیه و قطر به عنوان دو کشور بزرگ وارد کننده خرمای مضافتی به حساب می آیند. لازم به ذکر است که بم عنوان بزرگترین تولید کننده این خرما را به خود اختصاص داده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرمای مضافتی را مطالعه کنید. 

صادرات خرما به عمان

سالانه مقادیر زیادی خرما مضافتی، خرمای زاهدی، خرمای شاهانی و خرمای پیارم از طریق بندرعباس به عمان صادر می شود، سپس به کشورهایی مانند هند، چین و کشورهای آفریقایی صادرات دوباره انجام می گیرد. برای هرگونه فعالیت اقتصادی در این کشور نیاز به ثبت شرکت در عمان دارید و شرکت های خارجی برای حضور فعال در بازار این کشور و همچنین استفاده از پتانسیل صادرات مجدد از عمان اقدام به ثبت شرکت های تجاری می کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به عمان را مطالعه کنید.

صادرات خرما به استرالیا

در حال حاضر سالانه مقادیر بالایی خرما به استرالیا صادر می شود که در این میان سهم انواع خرمای صادراتی ایران از این میزان بسیار اندک می باشد و کشورهایی مانند عربستان و امارات این بازار مناسب را در اختیار دارند. خرمای پیارم و خرمای مضافتی از جمله انواع خرمای صادراتی ایران است که به استرالیا صادر می شوند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید صادرات خرما به استرالیا را مطالعه کنید. 

صادرات خرما به هند

کشور هند با جمعیت یک میلیارد و 300 میلیون نفری دومین کشور پرجمعیت جهان پس از کشور چین است. جمعیت زیاد هند این کشور را به یکی از بازارهای پر رونق آسیا تبدیل کرده است به نحوی که سالانه مقدیر بسیار بالایی کالا از سمت ایران به هندوستان صادر می شود که از مهم ترین آنها می توان به صادرات پسته و خرما به هند اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به هند را مطالعه کنید.

صادرات خرما به ارمنستان

ارمنستان یکی از همسایگان کشور است که روابط سیاسی خوبی با ایران دارد، همین دو عامل باعث شده است ارمنستان به عنوان یک کشور با پتانسیل صادرات به حساب بیاید و همواره افراد زیادی به دنبال تاسیس شرکت در این کشور و صادرات محصولات مختلفی مانند خرما به آن باشند. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرما به ارمنستان را مطالعه کنید. 

صادرات خرمای پیارم

در سال های اخیر با افزایش میزان تولید خرمای پیارم در کشور میزان صادرات خرمای پیارم نیز روند صعودی داشته است. خرمای پیارم ایران که مشابه خرمای مجول است توانسته است در کشور های اروپایی بازار خاص خود را ایجاد کند. طعم بی نظیر این خرما باعث شده است تا تقاضا برای خرید آن رو به افزایش برود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات خرمای پیارم را مطالعه کنید.

صادرات خرما به فرانسه

صادرات خرما به فرانسه یکی از فرصت های بازرگانی در سالیان اخیر بوده است که نظر بسیاری از بازرگانان و تولیدکنندگان این حوزه را به خود جلب کرده است. در سالیان اخیر و با سیل مهاجرت کشورهای عربی و آفریقایی به کشور فرانسه و افزایش تعداد مسلمانان در این کشور، مصرف خرما نیز در این کشور رو به گسترش است و سالانه مقادیر زیادی انواع خرمای خشک و مرطوب به این کشور اروپایی صادر می شود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا