آموزش تجارت خارجی

آموزش تجارت خارجی

آموزش تجارت خارجی

شما به عنوان تاجر و بازرگان باید به خوبی آموزش تجارت خارجی را طی دوره های مختلف بیاموزید تا آمادگی لازم برای ورود به این عرصه را کسب کنید.  در این صورت می توانید به بهترین نحو ممکن کالاهای وارداتی و صادراتی خود را ارسال کرده و دریافت کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

شما باید با نقش گمرک در تجارت خارجی آشنایی کاملی داشته باشید تا بتوانید کالاهای خود را برای صادرات کالا به این بخش ارسال کرده و کالاهای وارداتی خود را هم از این بخش دریافت کنید. شرکت های بازرگانی در این زمینه تخصص بسیار زیادی دارند و شما می توانید از آنها مشورت های لازم را دریافت کنید تا به درستی تجارت خارجی خود را انجام دهید. 

اینکه شما بتوانید در زمینه صادرات و واردات کالا موفقیت بیشتری به دست آورید ، بستگی به اصولی بودن آموزش تجارت خارجی است که شما دریافت می کنید.  به طور کلی شما باید بدانید بدانید تجارت یعنی صادرات و واردات کالا، به همین دلیل بهتر است به خوبی با قوانین صادراتی و وارداتی کالا آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید سود خوبی از تجارت خارجی خود به دست آورید. در واقع شما باید بدانید در صورتی که با این موارد آشنایی داشته باشید بدون شک می توانید سود خوبی به دست آورده و جایگاه بالایی کسب نمایید. 

آموزش تجارت خارجی

آشنایی با قوانین آموزش تجارت خارجی 

در صورتی که شما آموزش تجارت خارجی را به خوبی دریافت کنید و متوجه شوید می توانید هر یک از مراحل را به درستی انجام دهید. در این صورت شما قادر خواهید بود که به بهترین نحو ممکن هر یک از مراحل را بدون ایراد و اشکال انجام دهید. در واقع باید شما بدانید که در زمینه تجارت خارجی شرکت های بازرگانی به بهترین نحو ممکن می توانند به شما مشورت ها و راهنمایی های لازم را ارائه دهند. برخی از مهمترین مورادی که در آموزش تجارت خارجی مورد بررسی قرار می گیرد و شما باید به آن دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

گام اول آموزش تجارت خارجی، بازاریابی کالاهای صادراتی و وارداتی 

یکی از اصلی ترین و مهمترین مراحلی که شما باید برای تجارت خارجی در نظر داشته باشید این است که بازاریابی کالاهای خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. شما هر یک از انواع کالاهایی که صادراتی است را باید به خوبی بازاریابی نمایید. در واقع بهتر است بدانید که مشتریان شما در کشورهای دیگر آیا مشتاق خریداری کالاهای ارائه شده تان هستند و یا نیستند. این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. 

همچنین برای واردات کالا هم بهتر است به خوبی مشتریانی که در این کشور دارید را بررسی کنید. هر یکک از کالاهایی که می خواهید وارد کشور کنید باید به خوبی مشتریان آن را مورد بررسی قرار دهید. شما باید به بهترین نحو ممکن بازاریابی کالاهای صادراتی و وارداتی خود را انجام دهید. در این صورت موفقیت بیشتری به دست می آورید و سود خرید کالای شما هم تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. 

گام دوم آموزش تجارت خارجی، دریافت مدارک و مجوزهای صادرات و واردات کالا 

هر یک از کالاهایی که شما می خواهید صادر کنید و یا وارد کشور نمایید به مدارک خاصی نیاز دارند. در واقع شما باید بدانید بسته به نوع هر یک از انواع کالاها، هر یک از آنها به مدارک خاصی نیاز دارند و باید از سازمان ها و اداره های مشخص شده ای مدارک آنها را دریافت کنید. یکی از مهمترین نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک را به درستی دریافت کنید. این مرحله برای آموزش تجارت خارجی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

 در صورتی که ایرادی و اشکالی در این مرحله به وجود آید شما نمی توانید کالای خود را از گمرک دریافت کنید و یا صادر کنید. مسئولان گمرک به خوبی هر یک از مدارک و مجوزهای دریافت شده شما را مورد بررسی قرار می دهند و سپس به ارسال و دریافت آنها رای می دهند. در واقع دقت آنها به این مدارک زیاد است و شما هم باید به خوبی در این مورد آگاهی های لازم را داشته باشید.  

آموزش تجارت خارجی

گام سوم دریافت کارت بازرگانی 

از دیگر مراحلی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید دریافت کردن کارت بازرگانی است. هر ی ک از بازرگانان و تاجرانی که در زمینه تجارت خارجی فعالیت می کنند باید کارت بازرگانی داشته باشند. مراحل دریافت کارت بازرگانی پروسه های خاصی دارد و شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید بدون ایراد و اشکال هر یک از مدارک مورد نیاز خود را دریافت کنید. 

شما برای این مرحله از آموزش تجارت خارجی می توانید با کارشناسانی که تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا در کمترین زمان کارت بازرگانی خود را دریافت کنید.  دقت داشته باشید که شما بدون این کارت هیچ فعالیت بازرگانی را نمی توانید انجام دهید. هر یک از تاجران بر اساس حوزه فعالیتی که دارند باید یکی از این کارت ها را داشته باشند.

ترخیص کردن کالا گامی مهم در آموزش تجارت خارجی

ترخیص کردن کالا هم مراحل و ویژگی های خاص خودش را دارد که شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. شما باید بدانید که جهت ترخیص کردن کالا بهتر است به خوبی آموزش تجارت خارجی را دریافت نمایید. در صورتی که با هر یک از مراحل آن آشنایی داشته باشید می توانید بدون هیچ ایرادی و در کمترین زمان هر یک از انواع کالاها را ترخیص کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که جهت ترخیص کردن کالاهای خود به مدارک خاصی نیاز دارید و باید کارت بازرگانی داشته باشید. هزینه های ترخیص کالا هم بسته به عامل متنوع در تغییر است و شما باید به خوبی در این مورد هم اطلاعات لازم را داشته باشید.

 در صورتی که ترخیص کردن کالاهای خود را به افرادی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید می توانند در کمترین هزینه و با بهترین قیمت آنها را برای شما ترخیص نمایند. شرکت های ترخیص بازرگانی در این زمینه تخصص بیشتری دارند و ترخیص کاران حرفه ای در گمرک استخدام نموده اند. بنابراین با توجه به حرفه ای بودن ترخیص کاران، کالاها در کمترین زمان ترخیص شده و تحویل شما داده می شود.

گام چهارم، روش های حمل و نقل کالا 

از دیگر مواردی که مربوط به آموزش تجارت خارجی است و شما باید به خوبی با آن آشنایی داشته باشید این است که در مورد شیوه های حمل و نقل کالاهای صادراتی و وارداتی اطلاعات خود را افزایش دهید. هر یک از کالاها بسته به نوعی که دارند دارای ویژگی های متنوعی هستند و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. در واقع باید بدانید برخی از کالاها نیاز است که با سریع ترین روش ارسال حمل شوند.

 برخی از دیگر نمونه های کالاها را شما می توانید با روش های دیگری مانند حمل با کشتی و یا زمینی، صادر  و وارد کنید. به طور کلی باید بدانید که هر یک از شیوه های حمل و نقل کالاها بر اساس ویژگی ها و مشخصات متنوع با یکدیگر تفاوت دارد. در این مورد هم بهتر است با کارشناسان مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند. دقت داشته باشید که زمان انتخاب هر روی ارسال باید به خوبی آن را در فاکتور پروفرما وارد کنید. فاکتور پروفرما یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که برای تجارت خارجی باید با آن آشنایی داشته باشید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا