صادرات به پاکستان

صادرات به پاکستان

صادرات به پاکستان

شما برای صادرات به پاکستان باید به خوبی در مورد لیست کالاهای صادراتی اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید با ارسال آن کالاها سود خوبی از صادرات خود به دست آورید. بسیاری از بازرگانان و تاجران اقدام به صادرات کاشی به پاکستان و صادرات سیب درختی به پاکستان می نمایند. در واقع سود فروش این دو کالا بسیار زیاد است و شما می توانید در حجم و تعداد زیادی آنها را آماده کرده و به کشور پاکستان ارسال کنید. پاکستان یکی از کشورهای همسایه ایران به شمار می رود که وضعیت عمومی دشوارتری را نسبت به کشورهای دیگر دارد.

اقتصاد این کشور تا حدودی شبیه به کشور هندوستان می باشد و کشاورزی یکی از مهمترین بخش های آن به شمار می رود. البته که باید بدانید بسیاری از محصولات کشاورزی را این کشور نمی تواند تولید کند و به همین دلیل شما آنها را قادر خواهید بود که به پاکستان ارسال کنید. در واقع شما برای صادرات به پاکستان باید به خوبی برخی از نکات و مراحلی که در این مورد وجود دارد را بشناسید و سپس صادرات خود را آغاز نمایید. در ادامه لیست کالاهای صادراتی ایران به پاکستان و مراحل و نکاتی که در این مورد وجود دارد را به طور کامل بیان می کنیم.

لیست کالاهای صادراتی به پاکستان :

لیست کالاهای صادراتی به پاکستان بسیار زیاد است و هر یک از آن کالاها ویژگی ها و مشخصات متنوعی دارند. شما باید بدانید برای صادرات خرما به پاکستان ، صادرات کاشی به پاکستان و صادرات سیب درختی به پاکستان آنها را بهتر است به خوبی بسته بندی نمایید تا مشتری پسند باشد. در واقع کالاهای صادراتی مشتری پسند بودنشان اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. برخی از مهمترین کالاهایی که شما می توانید به پاکستان صادر کنید عبارت می باشد از :

  1. از آنجایی که کشور ایران یکی از کشورهای نفت خیز می باشد، به جرات می توانیم بیان کنیم که یکی از کالاهای اصلی ایران برای صادرات به کشورهای دیگر نفت است. شما می توانید برای صادرات به پاکستان نفت را انتخاب کنید و سود خوبی از فروش آن به دست آورید. آنها برای صنعت خود به نفت و سوخت های فسیلی نیاز دارند که شما می توانید آنها را به این کشور ارسال نمایید. 
  2. محصولات سرامیکی بازار خوبی در این کشور دارد و مشا می توانید این محصولات را در بسته بندی ها و طرح های متنوعی به کشور پاکستان ارسال کنید. این محصولات را بهتر است از بین بهترین کیفیت ها انتخاب نمایید تا مشتریان بیشتری را بتوانید به دست آورید. 
  3. آهن و فولاد از دیگر محصولاتی می باشد که در لیست کالاهایی صادرات به پاکستان قرار می گیرد. ایران کارخانه های بسیار زیادی مربوط به آهن و فولاد دارد که می تواند تولیدات خود را به کشورهای دیگر از جمله پاکستان ارائه دهد. 
  4. چرم و پوست حیوانات از دیگر کالاهای پرطرفداری می باشد که شما می توانید آنها را به کشور پاکستان ارسال نمایید. برای صادرات این کالا هم بهتر است به خوبی کیفیت آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه را صادر نمایید. 
  5. از دیگر کالاهایی که شما می توانید برای صادرات به کشور پاکستان انتخاب کنید شیشه و محصولاتی می باشد که شیشه ای است. دقت داشته باشید این محصولات را باید با دقت بیشتری به کشور پاکستان ارسال نمایید.
  6. سبزیجات و خوراکی های بسیار زیادی هستند که کشور پاکستان به آنها نیاز دارد. شما می توانید آنها را در بسته بندی های ویژه ای قرار دهید و به کشور پاکستان ارسال نمایید. 
  7. میوه های زیادی را شما می توانید برای صادرات انتخاب کنید و به کشور پاکستان ارسال نمایید. 
  8. مواد شیمیایی آلی دیگری هم هستند که شما می توانید برای صادرات به پاکستان آماده سازید و ارسال نمایید. 
  9. محصولات معدنی بسیار زیادی هستند که کشور پاکستان به آنها نیاز دارد. شما می توانید آنها را در بسته بندی ها و حجم های مشخص شده ای به فروش برسانید و به کشور پاکستان ارسال کنید. 
  10. از دیگر محصولاتی که مشتریان زیادی دارد و شما می توانید آنها را ارسال کنید فرش ها و یا کفپوش های متنوع می باشد. دقت داشته باشید که با کیفیت ترین و بهترین نمونه ها را باید برای صادرات انتخاب کنید.

صادرات کاشی به پاکستان

کشورمان ایران به دلیل داشتن منابع و کارخانه های بزرگ تولیدی، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در منطقه به شمار می رود. برنامه ریزی تولید بسیاری از این محصولات برای صادرات به دیگر کشور ها انجام می پذیرد. کشورهای همسایه مانند پاکستان از مشتریان بسیار خوب کاشی و سرامیک ایرانی هستند. صادرات کاشی و سرامیک به پاکستان از جهات زیادی برای تولید کنندگان ایرانی حائز اهمیت است. همسایگی دو کشور زمینه ی همکاری زیادی را به وجود آورده است که از مهم ترین آن ها وجود بازار بسیار بزرگ مصرف در پاکستان است. همسایگی پاکستان و هند از موارد بسیار مهم برای صادرات کاشی و سرامیک به پاکستان است زیرا بخشی از این صادرات از طریق راه های زمینی به بازار هند نیز راه می یابد.

صادرات سیب درختی به پاکستان

ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیب درختی در منطقه شناخته می شود. صادرات سیب درختی از ایران به سایر کشورهای همسایه مانند پاکستان از مهم ترین مقاصد صادراتی این محصول ایرانی می باشد. صادرات سیب درختی به پاکستان یکی از تجارت های مهم در زمینه ی کشاورزی ایران به شمار می رود. به دلیل کیفیت بالای محصول ایرانی، بازار تقاضا در پاکستان برای سیب درختی تولید ایران بالا بوده و سالانه مقادیر بالایی محصول از استان های شمال غربی به این کشور صادر می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب تجارت با پاکستان را مطالعه کنید.

نکاتی در مورد صادرات به پاکستان

برخی از مهمترین نکاتی که در مورد صادرات به پاکستان باید بدانید و به آنها توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

بازاریابی کالاهای صادراتی مد نظرتان :

اینکه شما پیش از ارسال کالاهای مورد نظر خود بازاریابی آنها را انجام دهید امر بسیار مهمی می باشد و شما باید به آن دقت زیادی داشته باشید. برخی از کالاها مشتریان بیشتری در کشور پاکستان دارند و شما می توانید آنها را برای ارسال انتخاب کنید. برخی از کالاها هم هستند که مشتریان زیادی ندارند و شما آنها را نباید انتخاب نمایید. در واقع شما بهتر است به سود فروش کالاهای خود دقت زیادی داشته باشید. تنها بهتر است آن دسته از کالاهایی که سود فروش بالایی دارند را برای صادرات انتخاب کنید. 

نحوه ارسال کالاها :

شما برای ارسال کالاهای انتخابی تان برای صادرات به پاکستان بهتر است از همان ابتدا نحوه ارسال کالاها را به درستی مشخص کنید. دقت داشته باشید که برای  ارسال هر یک از کالاها بسته به نوع کالا بهتر است روش مناسبی را جهت ارسال انتخاب کنید. در واقع باید بدانید هر کالا را با روش خاصی ارسال می کنند و شما هم باید به خوبی در مورد این روش ها اطلاعات لازم را داشته باشید. شرکت های بازرگانی در این مورد به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بتوانید کالاهای صادراتی خود را با بهترین روش ارسال کنید. 

نحوه بسته بندی کالاها :

بسته بندی کالاها هم بسته به نوع کالایی که شما در نظر دارید متفاوت است. هر یک از کالاها ویژگی های متنوعی دارند و شما باید به خوبی با نوع آنها که به چه بسته بندی نیاز دارند آشنایی داشته باشید. این مورد امر بسیار مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. به عنوان مثال برای بسته بندی کاشی بهتر است که به خوبی بسته های آن را مورد بررسی قرار دهید تا کالاها را بتوانید در بهترین بسته بندی آماده سازید. بسته بندی کالاهای صادراتی امر بسیار مهمی است و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. 

صدور فاکتور پروفرما :

از دیگر نکاتی که در مورد صادرات به پاکستان اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید صادر کردن فاکتور پروفرما می باشد. در این فاکتور هر اطلاعاتی که مربوط به کالا باشد را باید وارد کنید. شما به عنوان صادر کننده تمامی اطلاعات مربوط به کالای صادراتی را باید وارد نمایید و آنها را امضاء کنید. مشتری هم با مطالعه این فاکتور اطلاعات درون آن را قبول می کند و امضاء می کند. دقت داشته باشید که دو طرف باید این فاکتور را به امضاء برسانند و قبول داشته باشند. یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید درست وارد کردن این اطلاعات درون فرم می باشد. شرکت های بازرگانی در این زمینه تخصص بیشتری دارند و به شما می توانند در کمترین زمان فرم را آماده کنند.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا