صادرات خرما مضافتی

صادرات خرمای مضافتی

صادرات خرما مضافتی

تقریبا نیمی از میزان تولید خرمای ایران را خرمای مضافتی تشکیل می دهد. میزان تولید بالا، مزیت تولید و رقم منحصر به فرد خرمای مضافتی باعث شده است که جز ارقام خرمای دارای بیشترین آمار صادرات خرمای ایران قرار گرفته و  صادرات خرمای مضافتی بسیار رونق داشته باشد.

صادرات خرما مضافتی

یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که مشخص کننده ی سود تجارت در یکی بازار رقابتی است مربوط به خرید کالا در بازار مبدا می باشد! روسیه و قطر به عنوان مقاصد صادراتی خرمای مضافتی به شمار می آیند و سالانه مقادیر زیادی خرما به این دو کشور صادر می شود.

مهم ترین مناطق تولید کننده خرمای مضافتی

شهرستان بم با داشتن بیش از 28000 هکتار نخلستان، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در ایران شناخته می شود. به صورت کلی مناطقی که در زیر آورده شده است به عنوان مهم ترین تولید و توزیع کنندگان خرما در کشور به حساب می آیند:

  • بم
  • بروات
  • سراوان
  • ایرانشهر
  • عنبرآباد
  • نرماشیر
  • ریگان
  • کهنوج
  • حاجی آباد
  • قلعه گنج

هر ساله در اواخر فصل تابستان برداشت خرما از نخلستان ها شروع شده که به دنبال آن خرید و فروش خرما به اوج خود می رسد.

خرمای صادراتی مضافتی

صادرات خرمای مضافتی پس از فصل برداشت و خرید و فروش خرمای مضافتی بیشترین مقدار را  دارد که از این مقدار حجم عمده ای به کشورهای اروپایی همچون روسیه، آسیای شرقی و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا