صادرات خرما به گرجستان

صادرات خرما به گرجستان

صادرات خرما به گرجستان

صادرات خرما به گرجستان در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و دلیل آن پیشرفت نسبی این کشور و افزایش مهاجران به خصوص مهاجران مسلمان به این کشور می توان نام برد که توانسته است بازاری نوظهور را ایجاد کند.

پتانسیل های صادرات خرما به گرجستان

کشور گرجستان  کشوری واقع شده در همسایگی آذربایجان و روسیه و بدون مرز مشترک با ایران است. این کشور در جدیدترین سرشماری دارای بیش از 3میلیون و 500 هزار نفر جمعیت بوده و در سال های اخیر با گسترش توریسم توانسته است به یکی از کشورهای در حال رشد تبدیل شود. رشد اقتصادی و جمعیتی ناشی از مهاجرت به گرجستان پتانسیل خوبی برای تجارت در این کشور به وجود آورده است.

صادرات مواد غذایی و مخصوصا صادرت خرما به گرجستان در سال های اخیر با رشد همراه بوده است و بازرگانان می توانند علاوه بر بازارهای بزرگی مانند صادرات خرما به پاکستان و یا صادرات خرما به هند به بازار رو به رشد گرجستان نیز توجه کرده و صادرات خرما به گرجستان را دنبال کنند.

تجارت با گرجستان

روابط خوب تجاری، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری بین ایران و گرجی ها، خبر از این می دهد که آینده ی خوبی در انتظار این دو کشور خواهد بود. یکی از مزیت های گرجستان برای این که بتواند ایران را به بازار جهانی متصل کند این است که این کشور دارای توافقنامه های زیادی در زمینه ی داد و ستد اقتصادی در اروپا می باشد و تجارت با اروپا برای گرجستان، بسیار آسان و مقرون به صرفه است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب تجارت با گرجستان را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا