صادرات خرما به اندونزی

صادرات خرما به اندونزی

صادرات خرما به اندونزی

در سال های اخیر صادرات خرما به اندونزی در کانون توجه بازرگانان ایرانی قرار گرفته و فرصت بسیار خوبی برای ورود به بازار جنوب شرقی آسیا فراهم شده است. کشورهای تولید کننده خرما سال هاست که در بازار فروش خرما در کشور اندونزی حضور فعالی دارند.

پتانسیل صادرات خرما به اندونزی

کشور اندونزی واقع شده در جنوب شرقی آسیا با جمعیتی بالغ بر 260 میلیون نفر در رده چهارمین کشور پر جمعیت دنیا قرار دارد. تراکم جمعیت شهر جاوه در اندونزی بسیار بالاست و جمعیت بالای این کشور فرصت های بی نظیری را برای تجارت با این مجمع الجزایر به وجود آورده است.

جمعیت مسلمان این کشور و دین اسلام یکی از دلایل رونق بازار خرما و صادرات خرما به اندونزی می باشد. عمده صادرات خرما به اندونزی توسط کشورهای مصر و دیگر کشورهای تولیدکننده خرما انجام می شود.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه
 

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا