واردات کالا از چین

واردات جنس و کالا از چین

واردات کالا از چین

واردات جنس از چین، یکی از مقوله‌هایی است که در بازار اقتصادیی دنیای امروز، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای واردات جنس از چین، در ابتدا باید جنس مورد نظر را انتخاب کرد و سپس به دنبال فروشنده جنس بود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

برای انتخاب جنس خود، باید شرایط کشور مورد نظر و کشور خود را در نظر بگیریم و بعد از آن به سراغ فروشنده برویم. قبل از انتخاب جنس، باید قیمت آن را در کشورهای دیگر جستجو کرده و انواع پرطرفدار آن را تشخیص دهیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب قانون صادرات و واردات  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

شرکت‌های بسیاری وجود دارند که در انتخاب فروشنده می‌توانند به راهنمایی افراد بپردازند. فروشنده‌ها در چین شامل مونتاژ کننده، شرکت‌های بزرگ و کوچک و شرکت‌های وارد کننده می‌شوند.

برای واردات جنس از چین، باید مشخصات فنی و لیست قیمت کالا را بشناسیم. برای دریافت قیمت باید با فروشنده‌های چینی چانه زده و خود را برای دریافت جنس، آماده کنیم. واردات جنس از چین، مستلزم این است که نمونه جنس وارداتی از چین را دریافت کنیم تا بتوانیم کیفیت آن را شناخته و با دقت و بررسی بر روی آن، مطمئن شویم که استانداردهای لازم را دارد. در مرحله بعد هر دو طرف بر سر قیمت و شرایط دیگر توافق می‌کنند و پیش فاکتور دریافت خواهد شد. برای واردات جنس از چین، باید از تعرفه گمرکی و شرایط واردات نوع جنس از چین اطلاع داشته باشیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شرکت بازرگانی ترخیص کالا   را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

حتی کشورهای کمونیستی که درب های خود را به روی هر گونه صادرات و واردات بستند نیز در حد بسیار کمی وارد این معاملات می شوند. شما می توانید روزانه هزاران کشتی، قطار و کامیون ها را در کل جهان مشاهده کنید که محموله های صادراتی و وارداتی کشورهای مختلف را جابه جای می کنند و از این طریق است که محصول تولید شده در یک نقطه ی از جهان به نقطه دیگری انتقال می یابد. کشور ایران نیز از این موضوع استثنا نمی باشد و شما می توانید روزانه صدها کامیون پر از محموله را در گمرک های کشورمان مشاهده نمایید که از کشورهای مختلف محصولات متفاوتی را به کشورمان وارد می کنند. از مهم ترین کشورهایی که بیشتر محصولات از این کشورها وارد کشورمان می رسد می توان به کشور ترکیه، قطر، چین و دبی اشاره کرد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد یکی از این کشورهای توضیحات کاملی را بر شما عزیزان علاقمند به این موضوع باشید.

واردات کالا از چین

واردات کالا از کشور چین

همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، واردات کالا از چین امروزه با توجه به علاقه شدید مردم از استفاده محصولات چینی بسیار بیشتر شده است و شما می توانید با توجه به میزان تقاضا برخی از کالاها، اقدام به واردات آن محصول از کشور چین داشته باشید. عوامل بسیار زیادی در واردات کالا از کشور چین وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها مراحل واردات کالا از چین می باشد و بسیاری از افرادی که برای اولین بار میخواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند از مراحل واردات کالا از چین به طور کامل آگاهی ندارند و همین امر نیز سبب شده است ضرر و زیان زیادی را در این فعالیت پرداخت کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شرکت واردات  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

واردات کالا از کشور چین بسیار متنوع می باشد به طوری که شما می توانید انواع بسیار مختلفی از محصولات چینی را در گمرک های کشورمان مشاهده کنید که بیشتر این محصولات از طریق کشتی وارد کشورمان می شود. کشور چین نیز بستر مناسبی را برای انواع صادرات خود تدارک دیده است و به همین امر توانسته است رتبه دوم اقتصاد بزرگ دنیا را به دست بیاورد و از قدرتمند ترین کشورهای جهان به شمار بیاید. مسئولان کشور چین با صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف نه تنها محصولات و برندهای خود را ارسال می کنند بلکه بخشی از فرهنگ خود را نیز به کشورهای دیگر صادر می کنند. محصولات تولید شده در این کشور با توجه به این از نیروی انسانی و مواد اولیه بسیار ارزان قیمتی تهیه می شود بسیار ارزان تر از سایر کشورها بوده و همین عامل باعث شده است که محصولات چینی از طرفداری بسیار زیادی در میان مردم جهان و کشور ما داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب مشاوره واردات  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

مراحل واردات کالا از چین

بازرگانان و افرادی که به دنبال واردات کالا از چین هستند در مورد مراحل واردات کالا از چین اطلاع چندانی ندارد که شما می توانید با همراهی ما در این خصوص اطلاعات خوبی را به دست بیاورید. از مهم ترین مراحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تشخیص دادن نیاز بازار و بررسی تقاضاهای بازار

– شناسایی فروشندگان و تولید کنندگان مختلف در کشور چین

– گفتگوهای لازم در زمینه عقد قراردادهای بلند مدت با شرکت های چینی

– هماهنگی های لازم در جهت دریافت محصولات و کالاهای خریداری شده

– تست محصولات و کالاها قبل از بارگیری آنها

– دریافت پرفورما و پکینگ لیست از شرکتهایی که محصولات آن ها را خریداری کرده اید.

– پیگیری های لازم در خصوص ارسال سالم محصولات به کشور

– ترخیص واردات کشور چین از گمرک

شما همچنین می توانید برای انجام مراحل واردات کالا از چین با همکاران ما در تماس بوده و با مراجعه حضوری خود در این زمینه اطلاعات خوبی را به دست بیاورید. هر یک از این مراحل واردات کالا از چین زمان طولانی را می طلبد که بایستی صبورانه این مراحل را طی کنید و در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را با همکاران ما در میان بگذارید. توجه داشته باشید که مطالعه در مورد فرهنگ خرید و فروش مردم چین می توانید در عقد قراردادهای خود بسیار موفق باشید و تخفیف های خوبی را نیز دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات کالا  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

واردات از چین

زمانی که حرف از واردات کالا از چین میشود، برخی از افراد به این موضوع اشاره میکنند که  افراد زیادی در این زمینه کار میکنند، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که با وجود حجم بالای واردکنندگان کالا از چین، هنوز هم فرصت و زمینه های بسیار زیادی برای افراد وجود دارد که میتوانند از طریق آن کسب درآمد داشته باشند، چرا که تولیدکنندگان چینی خلاقیت زیادی دارند و کالاهای جدید و منحصربه فردی با کاربری های جذابی برای ارائه دارند. موضوع دیگری که هنگام واردات از چین مورد بحث قرار میگیرد، کیفیت کالای چینی است و افرادی اعتقاد دارند که کیفیت محصولات به اندازه ی کافی نیست و وارد کردن آن به صرفه نیست، که این موضوع 100 درصدی نیست و میتوان با اطمینان گفت که شما با تحقیقات کافی و بررسی محصولات، این امکان را دارید که کالای با کیفیت بسیار بالا و کارایی عالی را شناسایی کنید و با اطمینان خاطر، واردات آن را شروع کنید.

دقت داشته باشید که اگر به دنبال موفقیت در زمینه واردات از چین هستید، ملزم به یادگیری نکات مهمی مانند کالاهای مورد نیاز کشور، قوانین واردات کالا از چین، کالاهای پرطرفدار، روش های حمل کالا به ایران و غیره هستید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران را مطالعه کنید.

ترخیص واردات کالا از چین

از مهم ترین مراحل واردات کالا از چین ترخیص کالا از گمرک می باشد که شما بایستی بعد از وارد کردن محصولات خود از کشور چین مراحل مربوط به ترخیص کالا را انجام دهید. برای این امر نیز بایستی از یک سری قوانین و مقررات پیروی کنید که در مقاله های دیگر راجع به این موضوع توضیحات بیشتری را ارائه داده ایم.

هم چنین هماهنگی با یکی از شرکت های لجستیک برای حمل محصولات و کالاهای وارد شده به مقصد های نهایی نیز از دیگر مراحل مهم در ترخیص واردات کالا از کشور چین می باشد.

اگر پیش فاکتور و قوانین گمرکی آن آنالیز شده و شرایط در این زمینه مساعد باشد، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و گمرک را بررسی کرده و بعد از آن تصمیم نهایی گرفته می‌شود. آخرین مرحله از واردات جنس از چین، تعیین نهایی قیمت کالاهای مورد نظر است که هزینه‌های واردات، ترخیص و حمل و نقل را هم شامل می‌شود. به این شکل تمامی کالاهای وارداتی از چین بررسی و بودجه بندی می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ترخیص کالا از گمرک  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

چین در سال ۲۰۱۳ عنوان دومین اقتصاد دنیا را به خود اختصاص داد. ایالات متحده آمریکا مقام اول اقتصادی دنیا را دارد. تولید ناخالص داخلی چین در حدود ۹.۴۹۶تریلیون دلار است. واردات جنس از چین، یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از کشورهاست. ذخایر ارز خارجی چین که از طریق تجارت به دست آماده است، در سال ۲۰۱۰ در حدود نزدیک به ۳تریلیون دلار تخمین زده شده است.

چین همچنین بیشتر از ۱.۱۶تریلیون دلار اوراق قرضه دولتی از آمریکا خریداری کرده است. چین ارز خود را ارزان نگه داشته است و همین امر سبب شده که تنش‌هایی بین این کشور با دیگر کشورها در زمینه واردات جنس از چین، ایجاد شود. از دیگر مواردی که در زمینه تجارت با چین به چشم می‌آید و مورد انتقاد قرار می‌گیرد است که حجم گسترده‌ای از اجناس تقلبی را شامل می‌شود.

امروزه در سراسر دنیا، بیشتر از ۸۰درصد واردات جنس از چین، صورت می‌گیرد. طبق نظر شرکت‌ها، واردات جنس از چین، در چند سال اخیر، رشد بالایی داشته‌ است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های مختلف در زمینه انتقال کالا، که در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود، انتقال کالا از چین هم بیشتر شده است.

برای واردات جنس از چین، در ابتدا باید اجناس مورد نیاز را شناخت. واردات جنس از چین در کشور آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، محصولاتی مانند منسوجات اسباب‌بازی، مبلمان ماشین‌آلات، تجهیزات الکتریکی اپتیک و تجهیزات پزشکی را شامل می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اظهارنامه گمرکی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

۱-مهم‌ترین شرایط واردات جنس از چین داشتن مجوز و استانداردهای مربوط به واردات کالا و ارائه اسناد حمل و نقل است.

۲-شاید بتوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شرایط واردات جنس از چین را داشتن کارت بازرگانی دانست. داشتن کارت بازرگانی سبب می‌شود که اسنادی مثل پروفرما به نام فرد متقاضی صادر شود. اما در صورت نداشتن کارت بازرگانی باید از شرکت‌های بازرگانی خدمات گرفته شود. بنابراین ثبت سفارش در وزارت بازرگانی قبل از پرداخت انجام شده و ایران کد و مجوزهای اولیه استاندارد دریافت خواهد شد.

۳-از دیگر شرایط واردات جنس از چین، هماهنگی حمل و نقل کالا و پیش نویس و اصل اسناد حمل از فروشنده دریافت شده و رسیدن کالا به گمرک و اسناد کشتی رانی‌ها دریافت خواهد شد.

۴-دریافت اسناد تامین ارز و اسناد بازرسی از دیگر شرایط واردات از چین است و دریافت مجوز از سازمان های ذیربط بعد از ورود کالا دریافت می‌شود که باید قبل از انجام واردات، مراحل اداری آن طی شده باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات بدلیجات از چین را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

۵- در صورت لزوم، چنانچه کالا به دیگر گمرکات ترانزیت شد، مدارک و توضیحات کامل آن برای انجام امور ترخیص آماده و مراحل ترخیص کالا انجام شود.

برای واردات جنس از چین، باید به مذاکره با فروشنده چینی پرداخته و بعد از توافق بر سر قیمت جنس، تعداد و مقدار جنس، زمان تحویل آن و نحوه حمل جنس و… به انعقاد قرارداد اقدام کنید.

بعد از بستن قرارداد و قبل از تحویل دادن جنس، باید جنس را معاینه فنی کرده و از کیفیت آن و سلامت جنس وارداتی، اطمینان حاصل کنید. پس از اینکه از سلامت و کیفیت جنس، مطمئن شدید پیش فاکتور و پکینگ لیست آن را از فروشنده چینی دریافت کرده و جنس را مطابق آنچه در قرارداد ذکر شده است به گمرک انتقال دهید.

در مرحله بعد ، روند ترخیص کالا پیش رو است که در یکی از گمرکات ایران انجام می‌شود. واردات جنس از چین می‌تواند در هر یک از گمرکات ایران انجام شود اما ترخیص جنس وارداتی در گمرک بندرعباس انجام می‌شود. در گمرک ایران، مطابق با قوانین گمرکی، تشریفات اداری انجام و مجوز ترخیص جنس دریافت می‌شود.

به این شکل واردات در مرحله ترخیص کالا فرایندی زمان‌بر را طی می‌کند. به همین دلیل بهتر است زیر نظر یک شرکت بازرگانی متخصص و قابل اعتماد انجام دهید تا روند واردات با سرعت بیشتر و هزینه کمتر صورت بگیرد. به این شکل با واردات به صورت ارزان‌تر، می‌توان نبض بازار را راحت‌تر در دست گرفت.  پروسه واردات جنس از چین یک پروسه زمان‌بر است که باید مراحل آن به ترتیب انجام شود تا اینکه بتواند به نتیجه درست برسد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شناسه کالا را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

امروزه با توجه به مشکلات شدید اقتصادی و بالا بودن نرخ تورم شاهد کاهش میزان واردات و صادرات به کشورهای دیگر هستیم. با این حال برخی از کشورهای جهان هستند که هنوز فعالیت تجاری خود را با ما ادامه می دهند که جمله این کشورها می توان به ترکیه، دبی، تایلند و چین اشاره کرد.

سالانه میلیون ها تن کالا و محصولات از این کشورها به ایران وارد می شود که بی شک حجم بسیار بزرگی از این محصولات از کشور چین بوده و شما می توانید با مشاهده آمار ارائه شده از سازمان گمرک کشور به این واقعیت پی ببرید. محصولات بسیار مختلفی از کشور چین وارد ایران می شود که از مهم ترین این محصولات می توان به قطعات خودرو، موبایل، پوشاک، اسباب بازی و پارچه اشاره کرد. روزانه ده ها تن محصول و کالای چینی از گمرک های مختلف ایران ترخیص شده و روانه بازار می شود که شما می توانید با مراجعه به یکی از این بازارهای مربوط شاهد انواع محصولات چینی باشید. با توجه به محبوب بودن محصولات چینی نیز در میان مردم ایران، بسیاری از شرکت های بازرگانی و بازرگانان به دنبال راه هایی برای واردات محصولات به کشورمان هستند؛ اما نکته مهمی که بایستی تمام بازرگانان بایستی به آن توجه داشته باشند این است که قبل از انجام هر گونه وارداتی در مورد نبض بازار و تقاضای آن اطلاعات کاملی را به دست بیاورید تا بتوانید با آگاهی بیشتر در این خصوص به تجارت بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات لباس از چین  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

آموزش واردات از چین

نحوه واردات از چین یکی از مهم ترین سوال هایی می باشد که بسیاری از بازرگانان تازه کار در این خصوص سوالات بسیار زیادی را می پرسند. اگر شما نیز به دنبال نحوه واردات از چین هستند. نحوه واردات از چین در مقایسه با دیگر کشورهای خارجی بسیار راحت تر و آسان تر می باشد به طوری که بازرگانان با قوانین بسیار پیچیده و سختی مواجه نخواهند شد. برای داشتن یک تجارت بسیار فوق العاده با کشور چین بهتر می باشد که از قوانین و مقرراتی وضع شده اطلاعات لازم را به دست بیاورید و سپس اقدام به تجارت داشته باشید.

بسیاری از بازرگانان برای داشتن تجارتی موفق به دنبال دوره های آموزشی نحوه واردات از چین هستند که بهترین این دوره های آموزشی توسط شرکت بازرگانی ما ارائه می شود و علاقه مندان می توانند با شرکت در این دوره ها اطلاعات به روز و مناسبی را راجع به نحوه واردات از چین به دست بیاورند.

هزینه های شرکت در دوره های آموزشی نحوه واردات از چین چندان زیاد نمی باشد ولی در عوض شما می توانید تجربه ها و اطلاعات بسیار مفیدی را به دست بیاورید و در تمام تجارت های خود با کشور چین موفق آمیز عمل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب کارت بازرگانی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

قوانین و نکات مهم واردات از چین

چین یکی از کشورهای بسیار قدرتمند و پیشرفته در جهان می باشد که از اقتصادی بسیار قوی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای انجام هر گونه واردات و صادرات می باشد. اگر شما نیز قصد تجارت با این کشور را دارید بایستی به برخی از قوانین آن توجه داشته باشید تا بتوانید به راحتی محصول و کالای مورد نظر خود را از این کشور وارد کنید. از مهم ترین قوانین واردات از چین که در دوره های آموزشی نحوه واردات از چین نیز تاکید بسیار زیادی به این موضوع می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• شناسایی بهترین و معروف ترین شرکت چینی که کالای و محصول مورد نظر شما را تولید می کند

• مشاهده ی نمونه های این محصول و انتخاب محصول مورد نظر خود

• عقد قرارداد و ارسال پروفرما و فاکتور اصلی

• ارسال حواله پرداخت شده

• بارگیری محصولات خریداری شده و هماهنگ شدن با یکی از شرکت های لجستیک

• هدایت تمام کالاهای وارد شده به گمرک

• ترخیص کالا از گمرک

• عرضه کالاهای وارد شده به بازار تقاضا

واردات از کشور چین بسیار به صرفه تر و مقدور می باشد چرا که در این کشور مواد اولیه و نیروی کار بسیار ارزان قیمت بوده و این امر سبب می شود که کشورهای بسیار زیادی با این کشور به داد و ستد بپردازند.

موضوع بسیار مهمی که در واردات از چین وجود دارد و در آموزش های نحوه واردات از چین نیز به آن اشاره می شود، این است که برخی از محصولات چینی بی کیفیت قلمداد می شود و به همین دلیل مسئولان سازمان گمرکی حساسیت بیشتری را بر روی این اقلام داشته و این امر سبب می شود که مدت زمان ترخیص کالا از گمرک به طول انجامد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات گوشی از چین را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نکات مورد توجه در واردات از چین

نحوه واردات از چین همان طور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد از راحت ترین قوانین و مقررات برای واردات کالا برخوردار می باشد جز در برخی از محصولاتی که بایستی قوانین مربوط به آن ها از قبل بدانید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب نمایشگاه های چین  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

انتخاب کالای درست وارداتی می تواند تجارت شما را با موفقیت عظیم روبه رو کند، هم چنین انتخاب نادرست نیز می تواند به صورت کلی شما را ورشکست کند، پس آگاهی و داشتن اطلاعات کافی در این زمینه یکی از مهم ترین اصول واردات کالا به حساب می آید. اما مهم ترین مقصد ما ایرانی ها و تمامی افراد جهان برای واردات کالا از چین می باشد. به همین دلیل مهم ترین سوال در زمینه چه کالایی از چین وارد کنیم همیشه در ذهن مدیران و فعالان اقتصادی است. واردات کالا از کشور چین تابع شرایطی است که لازم می باشد همگی این شرایط را در نظر بگیرد.

برای پاسخ دادن به این سوال که چه کالایی از چین وارد کنید، باید در نظر داشته باشید که مشتری بالفعل آن در خود کشور ایران وجود داشته باشد، به دنبال کالا و محصولات جدیدی که مردم کشور ایران آن را نمی شناسند نباشید، چون تجارت در این گونه از محصولات بسیار سخت است و تا بخواهید آن را به دیگران معرفی کنید و از مزایایی اصلی آن سخن بگویید بدون شک بسیار از وقت و سرمایه شما به هدر رفته و احتمال این را دارد که در این مسیر سرد شوید، پس مهم ترین نکته در خصوص این مطلب که چه کالایی را از چین وارد کنیم، این قضیه است که به دنبال کالایی باشید که مشتری زیادی برای آن وجود داشته باشد و افراد زیادی خواهان آن باشند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ثبت سفارش کالای وارداتی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نکات واردات کالا از چین

از کشور چین به دلیل نوسانات ارزی به نسبت قبل بسیار کاهش داشته و همین مساله موجب کساد شدن این بازار شده و دیگر سوال کلیشه ای چه کالایی از چین وارد کنیم کم تر در میان تاجران پرسیده می شود، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم وارد تجارتی شود که اول مشتری آن را به دست آورید و سپس برای تامین محصول مورد نیاز مشتری از کشور چین اقدام کنید. در حال حاضر این بهترین مسیر اقتصاد است زیرا خود انبار کردن محصولات و هزینه های حمل و نقل و نگهداری آن، باعث از بین رفتن سرمایه اولیه شما می شود و شاید این مساله باعث نابودی کسب و کار شما شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به سمت مسیری بروید که اول مشتری داشته باشید و سپس برای تامین آن اقدام کنید. در زمینه پاسخ دادن به سوال چه کالایی از چین وارد کنیم نیز باید در نظر داشته باشید زمانی به واردات از کشور چین روی می آوریم که حجم سفارش بسیار بالایی داشته باشیم و این که مشتری واقعا این محصول را از شما بخواهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اصول مذاکرات تجاری را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

در حال حاضر تجارت از طریق سایت های اینترنتی بهترین گزینه برای پیدا کردن مشتریان بالفعل است که شما می توانید روزانه مشتری های جدید از سراسر دنیا به دست آورید و در هر لحظه از زمان به واردات کالا از کشور چین روی بیاورید. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی در دنیا، چنین عمل می کنند و زمانی که مشتری سفارش خود را اعلام می کند، کالای مورد نظر خریداری و به دست مشتری می رسد. یک نمونه بارز اما در حجم کم آن، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که با تمامی تامین کنندگان در ارتباط است و تنها عکس محصولات مورد نظر را در سایت خود گذاشته، اما زمانی که مشتری وارد سایت می شود و محصول را سفارش می دهد، دیجی کالا به وسیله تیم خرید و فروش خود، محصول را از تامین کننده دریافت و به دست مشتری می رساند. به همین دلیل برای پاسخ دادن به سوال چه کالایی از چین وارد کنیم، به نتیجه درستی می رسیم که عاقلانه ترین و بهترین روش این مورد است که زمانی مشتری پول را به حساب ما واریز کرد می توانیم کالای مورد نظر وی را از چین وارد کنیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اتاق بازرگانی ایران و چین  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

این قضیه می تواند به شدت حاشیه شود ما را بیشتر کند، و این قضیه را تا زمانی پیگیری کنید که این افراد تبدیل به مشتریان وفادار شما می شوند و هر ماه از شما خرید می کنند و شما به سادگی می توانید کالای مورد نظر را از کشور چین وارد کنید. به همین دلیل ما به عنوان یک شرکت بازرگانی فعال در این زمینه، سوال چه کالایی از چین وارد کنیم را از پایه و اساس غلط می دانیم و عقیده داریم که یا باید کالای مورد نظر در کشور مربوطه خواهان زیادی داشته باشد و یا این که خود را در محصول و یا کالایی برند کنید و زمانی که مشتری مبلغ را به حساب شما واریز کرد، واردات خود را از کشور چین انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با چین را مطالعه کنید.

جواب چه کالایی از چین وارد کنیم

معمولا سوال چه کالایی از چین وارد کنیم برای تاجرانی است که سرمایه بسیار هنگفتی دارند و می خواهند وارد محصولی شوند که آینده این محصول در کشورشان خوب جواب می دهد، هر چند این کار ریسک است اما تنها برای افرادی پیشنهاد می گردد که سرمایه بسیار بالایی در اختیار دارند و می خواهند سرمایه گذاری کنند. حتما می دانید که کار سرمایه گذاری خود ریسک بزرگی است، اما در این زمینه عقیده داریم که تنها درصد بسیار کمی از سرمایه خود را برای واردات کالا از چین اختصاص دهید، چون آینده نامعلوم است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات دستگاه از چین  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

شرکت واردات از چین

همانطور که میدانید در حال حاضر کشور چین یکی از اصلی ترین کشورهای صادر کننده محصولات به ایران است که این موضوع میتواند به دلیل تحریم های ایران باشد تا جایی که میتوان گفت ایران با کشورهای زیادی مراودات تجاری ندارد و از آن سو، کشور چین به دلیل بالا بودن تعداد نیروی انسانی و تولیدات انبوه و موارد دیگر، گزینه بسیار مناسبی برای واردات کالا است. از این رو شرکت های زیادی با زمینه ی فعالیتی مختلف، این امکان را دارند که برای وارد کردن کالاهای مورد نظر خود از این کشور اقدام کنند.

به صورت کلی میتوان گفت که شرکت هایی که در زمینه ماشین آلات، حمل و نقل، لوازم خانگی، موبایل و قطعات مربوط به آن، کاغذ، قطعات صنعتی و غیره فعالیت دارند میتوانند کشور چین را به عنوان یک گزینه عالی برای واردات کالا در نظر بگیرند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب بهترین کالا برای واردات از چین را مطالعه کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

 

 

پیمایش به بالا