صادرکنندگان خرما

صادرکنندگان خرما

صادرکنندگان خرما

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در دنیا شناخته می شود که پتانسیل بسیار بالایی در زمینه ی صادرات خرما دارد. صادرکنندگان خرما در کشور بسیار فعال هستند و ایران را در رتبه سوم صادرات خرما در جهان قرار داده اند. مهم ترین شاخص های اقتصادی کشورها در گرو مسئله ی صادرات است و ایران نیز در این زمینه کوشش می کند تا با استفاده از پتانسیل شرکت های صادرات خرما و با اتکا به سهم تولید بالای ایران در زمینه ی خرما، این شاخص ها را بهبود دهد.

استفاده گسترده خرما در صنایع غذایی و مصرف این میوه در کشورهای مختلف باعث شده است کشورهای تولید کننده خرما پتانسیل بالایی برای صادرات این محصول داشته باشند و صادرات این محصول از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد. صادرکنندگان خرما نیز در این چرخه همانند تولیدکنندگان نقش مهمی دارند و فرآیند صادرات با همکاری آن ها شکل می گیرد.

یافتن صادرکنندگان خرما در ایران

برای یافتن صادرکنندگان خرما در ایران و همچنین اطلاع از  قیمت خرمای صادراتی می توانید از بازار باسکول استفاده کنید. با استفاده از شبکه ی صادرکنندگان و خریداران حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خریداران زیادی درخواست خرید دریافت کنید و با آن ها معامله کنید.

بانک اطلاعات صادرکنندگان خرما

برای استفاده از بانک اطلاعات صادرکنندگان خرما می توانید با عضویت در بازار باسکول به صورت روزانه به صادرکنندگان خرما در سراسر کشور دسترسی داشته باشید و اجناس خود را معامله کنید. استفاده از بازار باسکول رایگان است و تولیدکنندگان خرما می توانند به راحتی با ثبت نام در بازار باسکول به صورت روزانه با صادرکنندگان خرما ارتباط مستقیم برقرار کنند.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
صادرات خرما به امارات
خرمای مجول
صادرات خرما
صادرات خرما به هند
صادرات خرما به اندونزی

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا