صادرات خرما به آمریکا

صادرات خرما به آمریکا

صادرات خرما به آمریکا

بازار کشور آمریکا شاید یکی از دور دست ترین بازارها به نظر برسد اما صادرات محصولات غذایی به این کشور یکی از حوزه های بسیار پررونق در حوزه تجارت است. صادرات خرما به آمریکا نیز مورد توجه بسیاری از کشورهای تولید کننده خرما بوده است. جالب است بدانید کشور آمریکا نیز جز تولید کنندگان خرما در جهان به شمار می رود و در حال حاضر خرمای مجول در این کشور در سطح زیاد کشت می شود.

پتانسیل های صادرات خرما به آمریکا

کشور ایالات متحده آمریکا بزرگترین قدرت اقتصادی در جهان است که با تولید ناخالص ملی بیش از 21 تریلیون دلار توانسته است با اختلاف زیاد از رقبای خود جایگاه خود را در عرصه تولید و اقتصادی تثبیت کند. به علت سرانه درآمدی بالای مردم آمریکا بازار مواد غذایی این کشور بسیار پررونق بوده و کشورهای زیادی سالانه مقادیر قابل توجهی محصولات غذایی و کشاورزی به بازار آمریکا وارد می کنند.

صادرات خرما به آمریکا از سوی کشور های عمده تولید کننده خرما مانند مصر و تونس بسیار جریان دارد و بازار خوبی برای این محصول فراهم کرده است. به دلیل رقابت بالا در این بازار بزرگ محصولات ایرانی باید دارای کیفیت بالایی باشند تا در این عرصه بتوانند موفق شوند.

بسیاری از شرکت های ایرانی با استفاده از پتانسیل های کشورهای همسایه مانند عمان که دارای تعرفه صادراتی صفر با آمریکا می باشد با برند این کشور اقدام به صادرات محصولاتشان به کشور آمریکا می کنند. صادرات خرما به آمریکا می تواند ارز آوری بسیار خوبی برای صادرکنندگان ایرانی داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب صادرات به آمریکا را مطالعه کنید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

مطالب مرتبط:

انواع خرمای صادراتی ایران
خرمای مضافتی
خرمای کبکاب
صادرات انجیر به چین
صادرات محصولات کشاورزی به چین
صادرات به قطر
صادرات پسته ایران
راهنمای صادرات خشکبار به اروپا
صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا