تجارت با دبی

تجارت با دبی

تجارت با دبی

بدون شک دبی یکی از برزگترین مراکز تجارت بین الملل است به همین دلیل این منطقه به یکی از بهترین قطب های صادرات و واردات در خاورمیانه به ویژه کشور ما شده است. توجه تجار خاورمیانه و حتی تجار سراسر دنیا سبب شده که این کشور انواع نمایشگاه های تجاری را در منطقه ی برگزار کند به گونه ای که هماهنگ با تمام سلایق و علایق تجار باشد. البته این ویژگی یکی از هزاران ویژگی بارز شهر دبی است که سبب شده این کشور به اولین مقصد تجار اکثر تجار به ویژه تجار ایرانی تبدیل شود. لذا اکثر تجار به ویژه تجار تازه کار و شرکت های تجاری تازه تاسیس علاقه دارند بدانند که چگونه می توان با دبی تجارت کرد و با شرایط تجارت با دبی بیشتر آشنا شوند.

در واقع دبی یکی از پویاترین شهرهای این کشور، امارات متحده ی عربی است و به همین دلیل سبب شد که این شهر به عنوان قطب اقتصادی کشور امارات شناخته شود. نکته ی قابل تامل در خصوص دبی این است که این منطقه خود به تنهایی کالا یا محصولی برای صادرات ندارد بلکه توانسته با جمع آوری بهترین و قدرتمندترین تجار و غول های اقتصادی دنیا در شهر خود کالاهایشان را خریداری و به سایر نقاط دنیا صادر کند. این ویژگی بارز و مهم سبب شد که بازار دبی برای کشور ما که یک کشور تولیدکننده است بسیار مفید و موثر باشد. از طرف دیگر دبی دارای سیستم بانکی باز است و به راحتی با سایر کشورهای دنیا در ارتباط است و این گزینه نیز برای کشور ما که به دلیل تحریم های اقتصادی و سیاسی موجود در داخل کشور با بازارهای جهانی ارتباط چندانی ندارد بسیار موثر است. علاوه بر این دبی توانسته سیستم خصوصی سازی بسیار خوب و قدرتمندی را در منطقه ی خود پیاده کند.

از دیگر مزیت های تجارت با دبی این است که این منطقه مملو از راه های ارتباطی اعم از هوایی و زمینی و دریایی می باشد به گونه ای که فقط بندر جبل علی دبی دارای 170 خط حمل و نقل جهانی است. علاوه بر این این شهر دارای بهترین زیرساخت های جهانی مدرن و بهترین محیط تجاری برای تجار است. از دیگر عوامل افزایش تجارت با دبی در سطح جهانی این است که دبی و به طور کلی کشور امارات متحده ی عربی یک کشور کاملا ثروتمند و غنی است که طبیعتا سبب می شود شرکت ها و شهروندان این کشور از قدرت خرید بسیار بالایی برخوردار باشند. این منطقه و کشور امارات متحده ی عربی دارای انبوهی از فرودگاه های بین المللی و بندرهای تجاری است که این راه های ارتباطی شرایط صادرات و واردات و تجارت با دبی را برای تمام کشورها آسان و مقرون به صرفه کرده اند.

این راه های ارتباط زیاد و مناسب سبب شده که تجار در سریع ترین زمان ممکن کالاهای خود را به این کشور وارد کنند و یا از دبی به سایر کشورها صادر کنند. از طرف دیگر دبی منطقه ای است که به خوبی از تجار و تولیدکنندگان بین المللی و خارجی خود پشتیبانی می کند. طبیعتا این عامل می تواند یکی از بهترین عوامل برای جذب تجار خارجی برای واردات کالا به دبی باشد. به طور کلی تمام مزایا و عوامل ذکر شده سبب شد که دبی و کشور مدرن امارات متحده ی عربی به بهترین منطقه برای صادرات و واردات کالا در سطح خاورمیانه و حتی سطح جهان تبدیل شود.

حال اگر شما نیز قصد تجارت با دبی را دارید و می خواهید اطلاعات خود را در مورد تجارت با امارات، ارتباط با تجار دبی، تجارت چمدانی به دبی، تجارت چمدانی زعفران به دبی و شماره تماس تجار دبی افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

تجارت با امارات

شاید این سوال برای تجار زیادی به وجود ﺁید که چرا تجارت با امارت مهم است؟ چرا که امارات نه تنها یک قطب اقتصادی در سطح خاورمیانه است بلکه یک کشور بسیار مهم اقتصادی و تجاری در سطح جهان شناخته می شود. این موضوع سبب شد که در حال حاضر شرکت های جهانی زیادی در این کشور راه اندازی و اقدام به تجارت های جهانی کنند. رشد اقتصادی کشور امارات در چند سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است به گونه ای که این کشور توانست در مدت زمان بسیار کمی موفق شود با کشورهای زیادی به ویژه ایران ارتباط تجاری داشته باشد. این ارتباط تجاری گسترده ی کشور امارات سبب شد که این کشور به عنوان یک ماکت اقتصادی جهانی برای تجار شناخته شود.

افزایش شرکت های تجارت جهانی در این کشور سبب شده که هر روزه شرایط اقتصادی و صادرات و واردات به این کشور بهتر و بهتر شود. اما نکته ای که در این بین برای تجار بسیار مهم است آشنایی با نحوه ی تجارت با دبی و امارات است. بهترین نکته در خصوص تجارت با دبی این است در صورتی که قصد تجارت با دبی یا هر کشور دیگری را دارید ابتدا بهتر است درباره ی شرایط اقتصادی کشور مورد نظر تحقیق کنید و بازار آن را آنالیز کنید و نیازهای بازار کشور مورد نظر را بشناسید و سپس اقدام به واردات و صادرات کالا کنید.

درست است که امارات یک کشور بسیار کوچک در حوزه ی خلیج فارس است ولی چنان اقتصاد قوی و قدرتمندی دارد که تاثیر آن بر اقتصاد جهانی به اندازه ی کشورهای مطرح و مدرن است. امارات یکی از کشورهای ثروتمند حاشیه ی خلیج فارس است که اقتصاد ﺁن بر اساس نفت و گردشگری و توریست و خدمات می باشد. اما این کشور ثروتمند که بسیار سرمایه پذیر هم می باشد به دلیل شرایط جغرافیایی خود در حوزه ی کشاورزی چندان پیشرفتی نکرده است و اغلب این محصولات را از سایر کشورها وارد می کند. این مساله سبب شد که موقعیت خوبی برای تجار کشور ما فراهم ﺁید. به همین دلیل محصولات کشاورزی یکی از مهم ترین کالاهای صادراتی به دبی و امارات می باشند. البته این محصولات تنها کالاهای صادراتی به این منطقه نمی باشند. ایران تاکنون محصولات مختلفی را به دبی و کشور امارات صادر کرده است که از جمله ی آن می توان به صادرات فلزات گرانبها، مواد اولیه برای تولید، مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات آن ها و غیره. از دیگر کالاهای صادراتی به دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمام این محصولات و سایر محصولات از کشورهای مختلف چون ایران و هند و سایر کشورهای آسیایی و حتی آفریقایی به کشور امارات صادر می شود و در این کشور دوباره فرآوری می شود و با قیمت بالاتری به سایر کشورهای دنیا صادر می شود.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب واردات از امارات را مطالعه کنید.

ارتباط با تجار دبی

تمام تجار می دانند که دبی مهم ترین نقطه ی استراتژیکی صادرات خاورمیانه است و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند که وارد تجارت با دبی و کشور امارات شوند. اما نکته ای که اینجا بسیار مهم است چگونگی ورود به این تجارت و ارتباط با تجار دبی است. در این راستا باید متذکر شویم که معمولا اکثر فعالیت های تجاری و واردات و صادرات کشور امارات و شهر دبی از طریق شرکت های تجاری صورت می گیرد لذا اولین گام برای حضور در این عرصه برای تجار، تماس گرفتن با مشاوران امور بازرگانی و مشورت گرفتن از آن ها است چرا که یک تاجر موفق باید با تمام روش های تجارت با امارات و روش های صادرات و واردات به این کشور آشنا باشد. این مشاوره به تجار کمک می کند که با یکی از شرکت های تجاری در شهر دبی ارتباط برقرار کنند و به واردات و صادرات کالا بپردازند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب شرکت مدیریت صادرات را مطالعه کنید.

البته اگر تاجری موقعیت و شرایط لازم برای ثبت شرکت در دبی را دارد می تواند خودش به صورت مستقل یک شرکت تجاری و بازرگانی در این منطقه تاسیس کند و به تجارت با دبی بپردازد. که در این صورت حتما برای شروع تجارت با دبی باید در گمرک دبی ثبت نام کند و کد واردکننده یا صادرکننده را اخذ کند و مدارک ثبت نام خود را به گمرک دبی بفرستد و پس از اخذ مجوزهای لازم مثل مجوز واردات محصولات بازرگانی، شرایط لازم برای صادرات کالا به این کشور برای این شرکت فراهم می شود.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب واردات از دبی را مطالعه کنید.

حال اگر شرایط ثبت شرکت را ندارید و می خواهید با تجار و شرکت های بازرگانی که دبی مستقر هستند ارتباط برقرار کنید و این شرکت ها را نمی شناسید باید بدانید که در حال حاضر مراکز تخصصی زیادی در سطح کشور تاسیس شده اند که تخصصان، مشاوره دادن در زمینه ی تجارت با دبی و امارات و صادرات به این کشور به تجار تازه کار و شرکت های تازه تاسیس است. این مراکز مجموعه ای از مشاورین متخصص و کاربلد و حرفه ای و آگاه هستند که امکان ارائه ی یک مشاوره ی درست و دقیق برای تجار را فراهم آورده اند. یکی از مهم ترین موضوعاتی که این مراکز به تجار ارائه می دهند و جزء مشاوره های تخصصیشان محسوب می شود ارائه ی اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات تجارت با دبی و صادرات و واردات به امارات است. چرا که آشنایی با این قوانین خطر ریسک در تجارت و معاملات برای تجار کاهش می دهد. از جمله قوانینی که این مراکز به تجار آموزش می دهند قوانین مربوط به گمرک ایران و دبی، قوانین و چگونگی ترخیص کالا از گمرک و همچنین قوانین و مقررات مربوط به تنظیم و بستن قراردادها تجاری می باشد.

این مراکز علاوه بر اینکه مشاوره و اطلاعات دقیقی از این قوانین و مقررات به تجار می دهند آن ها را با نحوه ی صادرات و مراحل صادرات به دبی و ریسک های وجود در این مسیر و شرکت های بازرگانی این کشور آشنا می کنند.

تجارت چمدانی به دبی

در واقع تجارت چمدانی یک نوعی تجارت است که در آن مسافری که به خارج از کشور رفته چمدان خود را پر از وسایل و کالاهای کشور مورد نظر می کند و بدون پرداخت هیچ گونه عوارض گمرکی و بدون نیاز به داشتن مجوزهای لازم برای ورود این کالاها، اقدام به واردات کالا و فروش آن ها می کند که این روش کاملا قانونی است و کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. در حال حاضر این نوع تجارت با کشورهای همسایه و حوزه ی خلیج فارس به دلیل نزدیک بودن و کم هزینه بودن بسیار رایج است چرا که اکثر افراد در بازارچه های مرزی و مناطق آزاد انواع کالاها را خریداری می کنند و در کشور مورد نظر به فروش می رسانند.

امروزه تجارت چمدانی به دبی یکی از بهترین و ساده ترین و بدون دردسرترین روش های تجارت با دبی است که تجار انواع کالاها را به این صورت وارد دبی می کنند و یا از این کشور خارج می کنند. با آنکه این روش صادرات و واردات در مقایسه با روش های تجارت کلان از حجم کمتری برخوردار است اما توانسته سالانه ارز زیادی را وارد کشور کند و برای کشور حسابی سودآور باشد. این تجارت به قدری سودآور است که بسیاری از تجار حاضرند سالانه به صورت مستمر به این کشور سفر کنند و در حجم محدود و کمی به تجارت با دبی بپردازند. با توجه به افزایش استقبال از این نوع تجارت امروزه کالاهای متنوعی به دبی صادر می شود که یکی از پرسودترین آن ها تجارت چمدانی زعفران به دبی است.

تجارت چمدانی زعفران به دبی

در واقع تجارت زعفران در مقدارهای مختلف صورت می گیرد اما اگر مقدار آن بالاتر از یک کیلوگرم باشد باید برای صادرات به امارات مراحل و امور گمرکی را انجام دهید. علاوه بر این باید مجوزهای لازم اعم از مجوز وزارت بهداشت و استاندارد و کارت بازرگانی را دریافت کرده باشید. اما چون اینگونه تجارت با دبی دارای مراحل مختلف و زمان بر است لذا اکثر تجار حاضرند به تجای تجارت کیلویی و فله ای زعفران به تجارت محدود چمدانی زعفران بپردازند. چرا که در این روش بدون پرداخت عوارض گمرکی و بدون نیاز به این مجوزها می توانند به صادرات زعفران بپردازند.

لذا اگر شما نیز از تجار زعفران هستید باید بدانید که تجارت زعفران به صورت کیلویی نیازمند مجوزهای زیادی است اما اگر می خواهید زعفران به صورت گرمی و محدود به این کشور صادر کنید به این مجوزها نیازی ندارید. در تجارت چمدانی زعفران به دبی هر تاجر و شخصی می تواند تا 100 گرم زعفران را با خود حمل کند بدون اینکه کارت بازرگانی یا گواهی وزارت بهداشت داشته باشد.

شماره تماس تجار دبی

امروزه بسیاری تجار تازه کار و شرکت های تازه تاسیس هستند که برای شروع تجارت خود با دبی و امارات به دنبال شماره تماس تجار دبی هستند. چرا که همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم اولین گام و بهترین راهکار برای شروع تجارت با دبی ارتباط برقرار کردن با شرکت ها و تجار مستقر در دبی است. برای اخذ شماره تماس تجار دبی راه های مختلفی وجود دارد شما هم می توانید از اتاق بازرگانی امارات لیست شرکت ها و تجار دبی به همراه نام و آدرس و شماره تماس آن ها را دریافت کنید و هم از طریق مراکز تخصص مشاوره صادرات و وارداتی که در کشور فعالیت دارند این اطلاعات را دریافت کنید. علاوه بر این روش ﺁسان تری هم وجود دارد و آن هم اینترنت و وب سایت های مختلف است که شما فقط کافی است نام شرکت مورد نظر را سرچ کنید تا اطلاعات آدرس و شماره تماس آن را مشاهده کنید.

ضادرات خرما با امارات

یکی از بازار های در دسترس برای محصول خرما از سال های گذشته صادرات خرما به امارات بوده است. با توجه به بازار مصرف کوچک این کشور، بیشتر صادرات خرما به امارات به منظور اهداف دیگری انجام می شود که یکی از آن ها صادرات مجدد محصول خرما می باشد. متاسفانه بیشترین میزان خرمای صادراتی ایران به امارات به صورت فله ارسال می شوند و این خرما پس از بسته بندی مجدد و با نام امارات به سایر کشورهای جهان ارسال می شوند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب صادرات خرما به امارات را مطالعه کنید.

واردات موبایل از دبی

شخص وارد کننده موبایل از دبی باید باید شرایط لازم برای ترخیص کالا از گمرک را داشته باشید برای این کار باید حتما دارای کارت بازرگانی باشید و از همه مهم تر به قوانین بین الملل در این زمینه آشنا باشید و اگر هم آشنا نیستید باید از مشاوره یکی از شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه استفاده کنید. به هر حال این کار سختی های خاص خود را دارد اما حاشیه سود بالایی خواهد داشت به شرط این که بتوانید برای این اجناس مشتریان خوبی هم به دست آورید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب واردات موبایل از دبی را مطالعه کنید.

واردات کفش از دبی

کاهش هزینه ی حمل و نقل از بارزترین حسنات واردات کفش از دبی و همچنین سایر کالاها می باشد. از دیگر مزایا می توان به نزدیکی و همجوار بودن مرز ایران و دبی ذکر کرد که خیلی سریع و در کم ترین زمان واردات از این کشور به کشور ایران صورت می گیرد و هزینه ی حمل و نقل نیز بسیار پایین تر می باشد. یکی دیگر از مزایای واردات کالا از دبی می توان به ترخیص کالا بدون هیچ هزینه ی گمرکی از کشور امارات متحده ی عربی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب واردات کفش از دبی را مطالعه کنید.

حمل بار از دبی

حمل بار از دبی به تهران می‌تواند به شکل مستقیم انجام شود و یا از چند مسیر و روش مختلف برای این کار استفاده شود. به طور کلی برای انتقال بار از دبی به تهران 3 روش وجود دارد؛ روش هوایی، دریایی و ریلی. شما برای انتقال محموله مورد نظر خود از دبی به تهران به شکل مستقیم می‌توانید از روش هوایی وارد عمل شوید؛ از این روش می‌توانید محموله‌ای بزرگ را در زمانی بسیار سریع و در مسیری مستقیم به دبی انتقال دهید

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب حمل بار از دبی را مطالعه کنید.

قیمت زعفران در امارات

دبی یکی از ایالات بسیار بزرگ و بسیار ثروتمند امارات است که این سال ها پیشرفت زیادی در زمینه ی صنعت گردشگری داشته است. همین صنعت گردشگری در دبی باعث می شود تا بازار این کشور ظرفیت بسیار بالایی را در زمینه ی خرید زعفران از خود به جا بگذارد. البته موارد زیادی وجود دارند که بر روی قیمت زعفران در دبی تاثیر می گذارند. یکی از این موارد، نوع زعفرانی است که برای صادرات به این کشور انتخاب می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب قیمت زعفران در امارات را مطالعه کنید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا