واردات کفش از دبی

واردات کفش از دبی

واردات کفش از دبی

قبل از ورود به بحث واردات کفش از دبی، بهتر است توضیحات مختصری در خصوص تجارت با دبی، وضع بازار امارات و مزایای واردات از این کشور بدهیم. دبی از شهرهای بزرگ با توان مالی بالا از امارات متحده عربی در حوزه ی خلیج فارس است که در ضلع جنوبی کشور ایران واقع شده است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

در حال حاضر یکی از شهرهای تجاری و پرزرق و برق بین المللی محسوب می شود. در گذشته های نه چندان دور اقتصاد این کشور تنها بر منابع نفتی اتکاء داشته است اما در چند سال اخیر در این کشور تغییرات و پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است و از کشورهای توریستی به شمار می آید و صنعت گردشگری در این کشور روند رو به رشدی داشته است و این امر موجب گسترش صادرات از این کشور به کشورهای همجوار شده است. به همین دلیل هم اکنون واردات از دبی یکی از پرطرفدارترین گزینه ها به شمار می آید. تجار و بازرگانان ایرانی نیز تمایل شدیدی در واردات کفش و کالاهای دیگر از کشور دبی نشان می دهند.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات موبایل از دبی

واردات از دبی

صادرات خرما به امارات

حال این سوال پیش می آید که آیا تولیدکنندگان داخلی توان تأمین نیاز جامعه را ندارند؟

صنعت کفش ایران در گذشته خیلی پرسود و پرطرفدار بوده است. اما در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی توجهی به سلایق مشتریان نداده و محصولات خود را ارتقاء نداده اند. در حالی که به روز بودن و توجه به سلیقه ی مشتری یکی از مهم ترین گزینه ها برای داشتن یک بازار پرسود به شمار می آید. به همین علت تقاضا در کشور برای کفش های خارجی رو به افزایش داشته است و دیگر مثل سابق مردم کفش های چرم داخل کشور را نمی پسندند.

مزایای واردات کفش از دبی

کاهش هزینه ی حمل و نقل از بارزترین حسنات واردات کفش از دبی و همچنین سایر کالاها می باشد. از دیگر مزایا می توان به نزدیکی و همجوار بودن مرز ایران و دبی ذکر کرد که خیلی سریع و در کم ترین زمان واردات از این کشور به کشور ایران صورت می گیرد و هزینه ی حمل و نقل نیز بسیار پایین تر می باشد. یکی دیگر از مزایای واردات کالا از دبی می توان به ترخیص کالا بدون هیچ هزینه ی گمرکی از کشور امارات متحده ی عربی اشاره کرد. چون این کشور هیچ هزینه ای بابت ترخیص کالاهای وارداتی دریافت نمی نماید. بهای تمام شده ی کالاهای وارداتی همان بهای کالای خریداری شده از این کشور می باشد.از دیگر محسنات واردات کفش از دبی و همچنین دیگر کالاها می توان به این موضوع اشاره کرد، که در سالهای اخیر تحریم های اقتصادی از سوی کشورهای امریکایی و اروپایی متوجه ایران بوده است به همین دلیل تجار ایرانی کالاهای مورد نیاز را به راحتی از دبی که وارد کننده ی این کالاها هستند تأمین نموده و وارد کشور نمایند. البته این محصولات توسط شرکت های بازرگانی از کشور مبدأ ابتدا وارد کشور امارات شده و بعد بدون هیچ هزینه ی گمرکی وارد کشور خودمان می شوند.

واردات کفش از دبی

تعرفه ی واردات کفش از دبی

تعرفه ی واردات کفش از دبی حدود دو هفته طول می کشد و از مزایای واردات کفش از دبی می باشد. عوارض گمرکی ورود کفش از دبی ۲۶ درصد است که ۹ درصد نیز مالیات ارزش افزوده نیز باید پرداخت شود. این تعرفه در گروه ۱۰ قرار و سود بازرگانی این کالا دوبرابر حساب می شود. در کل می توان گفت تعرفه ی واردات کفش از دبی ۴۸ درصد به اضافه ی ۹ درصد مالیات ارزش کالا حساب می گردد.

تعرفه ی ترخیص کفش و دیگر کالاها نیز برحسب وزن محصول محاسبه می شود.

بهتر است ابتدا بدانید که چه نوع کفش هایی را می توانید به راحتی ترخیص کرده و در بازار ایران به فروش برسانید البته کفش های وارداتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که حتما در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

انواع کفش های کلاسیک، کتونی با برندهای معتبر و غیر برند، اورجینال و غیره.

ترخیص کالاها از طریق بنادر جنوبی صورت گرفته و در بازار عرضه می شوند. برای ترخیص کالا از دبی باید یک سری کارها صورت گیرد که عبارتند از:

مشخصات کالا: همه ی بازرگانان و تاجران ایرانی موظف هستند که تمامی مشخصات کلی و قیمت خرید کالاهایی که قصد ورود آن را به کشور دارند از فروشندگان اماراتی دریافت و این مشخصات را در اظهارنامه ی گمرکی ثبت بنمایند.

قیمت تمام شده کالا: قیمت تمام شده ی کالاهای وارداتی از دبی تنها قیمت خرید از دبی نمی باشد.

بهای تمام شده ی کالای وارداتی بدین گونه مشخص می شود:

قیمت خرید کالا از خود دبی، میزان تقاضای کالای مورد نظر در کشور، هزینه ی حمل و نقل، هزینه ی بیمه، زمان فروش کالا در کشور، شرایط فروش در بازار و عوارض گمرکی که شامل کالاهای وارداتی و … تعیین می گردد.

گوناگونی و تنوع واردات کالا از دبی

واردات از کشور امارات تنوع بسیار بالایی دارد که چند مورد در این مقاله آورده شده است. لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه و لب تاپ، مواد و کالاهای پلاستیکی، لوازم یدکی خودرو و قطعات مربوطه، سنگ های گرانبها، پوشاک، ذرت دامی، روغن دانه ی آفتاب گردان، کفش و …. .

واردات کفش از دبی

واردات کفش از دبی نیز تنوع زیادی دارد که در این جا به چند مورد اشاره می نماییم:

کفش کتونی که شامل ( کتونی ایرمکس، آسیکس asics، ریبوک، نایک zoom، کلمبوس، آدیداس gsg )، کفش کالج یا دانشگاهی (CLARKS)، کفش رسمی (ecco)، نیم بوت (mango)، کفش مردانه، کفش های بچه گانه و پاشنه دار، کفش مخصوص بانوان، صندل، کفش های فشن، اسپرت، کفش چوبی، کفش ایمنی، کفش طبی و یراق آلات تزئینی برای کفش، بند کفش و غیره.

حتی قالب کفش، رویه و لوازم تعمیراتی، واکس که برای تولید و تعمیر کفش مورد استفاده ی تولیدکنندگان است وارد کشور می شود.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

صادرات به ترکیه

واردات لباس از چین

واردات پوشاک از ترکیه

شرکت بازرسی کالا

واردات برنج

فروش عمده

موانع واردات کفش از دبی

تنها یک مشکل بر سر راه تجار و بازرگانان ایرانی قرار دارد و آن آشنا نبودن به زبان انگلیسی می باشد. اما تجار ایرانی می توانند با به همراه داشتن یک مترجم کار کشته به راحتی وارد این کار شده و به راحتی خرید و فروش نمایند. و این که بهتر است همیشه و در همه حال از مشاوره واردات شرکت های بازرگانی استفاده نمایند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا