شرکت مدیریت صادرات

شرکت مدیریت صادرات

شرکت مدیریت صادرات

یکی از شرکت هایی که به عنوان واسطه صادراتی فعالیت می کند شرکت مدیریت صادرات می باشد. این شرکت می تواند به آن دسته از بنگاه های اقتصادی که می خواهند وارد بازارهای جهانی شوند کمک کند تا موفقیت شایان توجهی داشته باشند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

شما برای اینکه یکی از بهترین این شرکت ها را انتخاب کنید باید به خوبی لیست شرکت های مدیریت صادرات را بررسی کنید تا بهترین نمونه این شرکت ها را برای فعالیت خود انتخاب کنید. نمونه قرارداد شرکت های مدیریت صادرات دارای اطلاعات بسیار زیادی می باشد، بر همین اساس شما می توانید با آگاهی بیشتری با این شرکت ها همکاری داشته باشید. 

شرکت مدیریت صادرات می تواند بر اساس نیاز و شرایطی که شما دارید مدیریت یک بخش و یا تمام فعالیت های صادراتی شما را بر عهده بگیرد. در این صورت شما دیگر نیازی نیست برای فعالیت های تجاری، صادراتی و وارداتی خود دغدغه زیادی داشته باشید. این شرکت ها به عنوان یک شرکت خصوصی فعالیت های خود را آغاز می کنند و وظیفه متنوعی را بر عهده دارند. در واقع شما باید بدانید شرکت بر اساس یک قرارداد که با شما می بندد، قادر خواهد بود که نمایندگی انحصاری محصولات شما را بر عهده بگیرد و آنها را در اختیار داشته باشید. 

شرکت مدیریت صادرات

انواع شرکت مدیریت صادرات

 یکی از مهمترین نکاتی که شما در مورد شرکت مدیریت صادرات باید بدانید این است که آن را با شرکت های بازرگانی اشتباه نگیرید. این شرکت ها برای اینکه در بازارهای بین المللی تقاضای زیادی داشته باشند به سود مشتری بیشتر می اندیشند. در این صورت مشتریان بیشتری را می توانند برای فعالیت های خود پیدا کنند. این شرکت انواع مختلفی دارد و شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید. انواع این شرکت ها عبارت می باشد از 

  1. شرکت هایی که شبیه به نمایندگی فعالیت دارند 

 این نمونه از شرکت مدیریت صادرات در بازار به دنبال جذب کردن مشتریان خارجی می باشد، ولی نام خود را تولید کننده اصلی می گذارد. فعالیت این شرکت ها به گونه ای می باشد که فاکتورها را به نام خود می زند و در تمامی مراحل به مشتری برای انجام دادن صادرات بهتر کمک می کند. در این حالت فردی که تولید کننده است باید خودش ریسک عدم پرداخت پول را به خوبی بپذیرد. در واقع از آنجایی که شرکت های مدیریت صادرات تخصص بسیار زیادی در این زمینه دارند می توانند به بهترین نحو ممکن فعالیت های شما را بر عهده گرفته و انجام دهند. 

  1. شرکت هایی که مانند یک توزیع کننده انحصاری و یا غیر انحصاری فعالیت دارند 

 این نمونه از شرکت ها بر روی کانال های توزیع تسلط بسیار زیادی دارند. آنها می توانند روی محصولاتی که صادراتی هستند یک قیمت رقابتی را ایجاد کنند. در این حالت هم باید بدانید که فرد تولید کننده خودش باید ریسک عدم پرداخت پول را به خوبی بپذیرد. شرکت های تولید کننده بسیار زیادی از این شرکت ها تبعیت می کنند، چرا که آنها به درستی کار خود را انجام می دهند و ایرادی در کار آنها وجود ندارد. 

 

خدمات شرکت مدیریت صادرات 

بسیاری از تاجران و بازرگانانی که می خواهند با شرکت مدیریت صادرات همکاری داشته باشند برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد که در مورد خدمات این شرکت اطلاعات بیشتری داشته باشند. در واقع باید بدانید در صورتی که از این خدمات اطلاعات نداشته باشید نمی توانید کارها را به آنها بسپارید. برخی از خدماتی که این شرکت ها بر عهده دارند و شما باید به خوبی در مورد آنها اطلاعات لازم را داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. ریسک پرداخت ها و تعهداتی که بین دو طرف وجود دارد را شرکت به بهترین نحو ممکن می تواند مدیریت کند. در واقع شما روی این مورد نیازی نیست اصلا دغدغه داشته باشید، چرا که شرکت به خوبی خودش می تواند آن را کنترل کند. 
  2. اموری که مربوط به حمل و نقل است را می تواند به بهترین نحو ممکن و بدون اینکه ایراد و اشکالی داشته باشد انجام دهد. در واقع هماهنگی این امور را به درستی انجام می دهد تا ایرادی در کار به وجود نیاید. 
  3. ارائه دادن خدمات مربوط به انبارداری از دیگر خدماتی می باشد که شرکت مدیریت صادرات آن را بر عهده می گیرد. 
  4. اینکه شما روی کالاهای صادراتی خود بهترین قیمت را بگذارید اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس بهتر است تنها با آن دسته از افرادی که تخصص بیشتری دارند برای قیمت گذاری مشورت کنید. این شرکت می تواند به شما بهترین مشورت ها را برای قیمت گذاری ارائه دهد تا سود خوبی به دست آورید. در واقع باید بدانید که این مورد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید.
  5. هر یک از هزینه هایی که باید شما پرداخت کنید را برایتان به درستی تعیین می کند. در واقع آن دسته از هزینه های بیمه و یا حمل و نقل که شما باید برای صادرات کالا پرداخت نمایید را شرکت به درسی برای شما مشخص می نماید. 
  6. پیشنهادات مربوط به بسته بندی کالاهای صادراتی و مارک گذاری را هم از شرکت مدیریت صادرات می توانید دریافت کنید. دقت داشته باشید که این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد و بیشتر مشتریان شما بر اساس بسته بندی کالایی که داشته اید جذب خدمات تان می شود. بر همین اساس بهتر است که طبق مشاوره های شرکت مدیریت عمل کنید. 
  7. اسناد و مدارک زیادی را باید برای صادرات کالا آماده سازید که دریافت هر یک از آنها پروسه های متنوعی دارد. بدون شک برای شما که بار اولتان است دشواری زیادی دارد و بهتر است که تنها به آن دسته از افرادی که تخصص بیشتری دارند این مسئولیت را بسپارید. شرکت مدیریت صادرات به خوبی با اسناد و مدارک صادراتی کالا آشنایی دارد و شما را می تواند راهنمایی کند. بنابراین بهتر است که تنها به این شرکت برای دریافت اسناد و مدارک اعتماد داشته باشید. 
  8. ارائه دادن خدمات پس از فروش به مشتریان خود از دیگر خدماتی می باشد که شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد. 
  9. آموزش دادن توزیع کننده ها در مورد نحوه بازاریابی هر یک از انواع کالاها اهمیت بسیار زیادی دارد و شرکت به خوبی در این مورد هم می تواند به شما کمک کند. هر محصول بسیار خاص است و نیاز به بازاریابی ویژه ای دارد. شما باید بر همین اساس بازاریابی آن را به درستی انجام دهید که توزیع کننده های شرکت در این زمینه حرفه ای شده اند. 
  10. مذاکره کردن برای کسب مجوزهایی که برای صادرات نیاز دارید از دیگر خدماتی است که شرکت مدیریت صادرات به مشتریان خود ارائه می دهد.
  11. شرکت به خوبی توزیع کننده ها را می شناسند و برای صادرات و بازاریابی کالاهای شما بهترین و با تجربه ترین آنها را انتخاب می کند. تجربه توزیع کننده ها اهمیت بسیار زیادی دارد که شرکت به خوبی این مورد را در نظر دارد. 
  12. شرکت به خوبی می تواند ویژگی های کمی و کیفی هر یک از محصولات مورد نیاز بازار را تشخیص دهد و آنها را انتخاب کند. 
  13. تحقیقات مربوط به بازاریابی هر یک از کالاها از دیگر خدماتی می باشد که شرکت بر عهده می گیرد. در واقع شما باید بدانید که هر یک از کالاها باید به درستی بازاریابی شوند و در مورد آنها تحقیقات اصولی انجام شود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا