کارگو از چین به ایران

کارگو از چین به ایران

کارگو از چین به ایران

درباره کارگو از چین به ایران و دبی چه می‌دانید؟ چین یکی از شرکای اقتصادی اصلی ایران است. سالانه حجم بسیار زیادی از کالاها و اقلام مختلف از کشور چین به روش‌های مختلف و از مسیرهای گوناگون وارد ایران می‌شوند. واردات کالاهای مختلف از چین باعث شده تا این کشور از نظر اقتصادی جایگاهی قابل توجه را به دست آورده و به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های تجاری و اقتصاد در ایران تبدیل شود. ایران یکی از اصلی‌ترین واردکنندگان کالا از چین می‌باشد. به همین علت شرکت‌های حمل و نقل بی‌شماری در کشور چین وجود دارند که در زمینه حمل و انتقال کالا از چین به ایران مشغول به فعالیت بوده و خدماتی گسترده را در این زمینه ارائه می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب حمل کالا از چین به ایران را مطالعه کنید.

آیا شما نیز به فکر حمل بار از چین به ایران یا دبی هستید؟باید گفت که راه را درست آمده‌اید، در این مقاله قصد داریم جزئیاتی مهم در رابطه با واردات جنس و کالا از چین به ایران به روش کارگو را تحت بررسی قرار دهیم. به طور کلی برای حمل بار از هر نقطه جهان به نقطه‌ای دیگر چندین مسیر و روش مختلف وجود دارد؛ فریت بار و کارگو، از جمله اصلی‌ترین روش‌های حمل بار در جهان به شمار می‌روند. کارگو یکی از روش‌های بسیار مهم در جهان برای حمل و نقل بارهای تجاری می‌باشد که در ایران به شکل هوایی و با استفاده از هواپیماه‌های مخصوص انجام می‌شود. اکثر ایرانیان برای واردات بار از چین از طریق کارگو استفاده می‌کنند که در سریع‌ترین زمان و با بهترین شرایط صورت می‌گیرد. باید گفت که کارگو از چین به ایران و دبی به ساده‌ترین شکل انجام می‌شود و در واقع افراد برای کارگو چین به ایران و دبی با مشکل و پیچیدگی خاصی مواجه نخواهند شد. برای کارگو از چین به ایران و دبی باید یک سری اطلاعات را به دست آورید و مراحلی مشخص را طی کنید، در این صورت کل مسیر انتقال بار برای شما بسیار ساده و آسان خواهد بود. شما با کسب مشاوره از شرکت‌های حمل و نقل، می‌توانید کلیه اطلاعات ضروری در رابطه با کارگو از چین به ایران و دبی را کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب کارگو چیست را مطالعه کنید.

مراحل کارگو از چین به ایران و دبی

همانطور که اشاره شد برای هر یک از افراد ضروری است تا پیش از این که برای کارگو از چین به دبی و ایران اقدام کنند، اطلاعات لازم در باب کارگو از هر کشور به کشور دیگر را کسب کرده و در واقع پیرو قوانین و محدودیت‌های تعیین شده در این جهت اقدام کنند. اولین قدم برای تمامی متقاضیان این است که اطلاعات لازم در باب مراحل کارگو از چین به ایران یا دبی را به دست آورند. بهتر است که انجام تمامی امور مربوط به کارگو را به شرکت‌ها و موسساتی بسپارید که در این زمینه فعالیت می‌کنند. لازم است که اطلاعات کامل در رابطه با محموله مورد نظر خود را در اختیار این شرکت‌ها و موسسات قرار دهید تا مشاوران بتوانند شما را با جزئیات کارگو محموله مورد نظر آشنا ساخته و اطلاعاتی نظیر هزینه کارگو، نیاز به اخذ بیمه نامه، دریافت مجوز برای کارگو در اختیار شما قرار دهند.

بعد از گذشت تمامی مراحل و کسب اطلاعات ضروری برای کارگو از چین به ایران و دبی، نوبت به تحویل محموله برای صورت گرفتن اقدامات نهایی نظیر بارگیری، بسته بندی و در نهایت ارسال کالا می‌رسد. موسسه مورد نظر اقدامات لازم برای بسته بندی کالاها را انجام داده و کار بسته بندی تمامی محموله را به ایمن‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهند. در قدم بعدی و پس از کسب اطمینان از بسته بندی صحیح محموله و تضمین ایمنی آن، بارگیری محموله توسط هواپیماهایی مخصوص حمل و نقل و کارگو صورت گرفته و در واقع پروسه کارگو محموله مورد نظر شما صورت می‌گیرد.

در نهایت لازم است که برای ترخیص کالا از گمرک اقدام کرده و تمامی امور لازم در این جهت را انجام دهید و مراحلی که باید را پشت سر بگذارید. بهتر است برای بار خود بیمه نامه بگیرید تا در صورت آسیب دیدن محموله در طول سفر، خسارت وارده به آن قابل جبران باشد؛ چرا که پس از ترخیص کالا، مسئولیت بار به عهده خود شما خواهد بود و شرکت حمل و نقل یا اداره گمرک، مسئولیتی را در قبال ورود آسیب به محموله شما بر عهده نخواهند گرفت. علاوه بر آن لازم است اطلاعاتی را درباره کالاهایی که برای کارگو با ممنوعیت مواجه هستند به دست آورید.

هزینه مورد نیاز برای کارگو از چین به ایران و دبی چقدر است؟

موضوع مهم دیگری که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، هزینه‌های لازم برای کارگو از چین به ایران و دبی می‌باشد. باید بدانید که هزینه کلی مورد نیاز برای کارگو از چین به ایران و دبی ثابت نیست و عوامل مختلفی وجود دارند که تعیین کننده این هزینه می‌باشند. از جمله عوامل مهم و تعیین کننده هزینه کلی مورد نیاز برای کارگو از چین به ایران و دبی می‌توان به نوع محموله، اندازه و وزن محموله، مسافت مسیر انتقال، قوانین و سیاست‌های کشورهای مبدا و مقصد و همچنین خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حمل و نقل برای کارگو اشاره کرد.

مطمئنا آگاه هستید که حمل و نقل هوایی به نسبت سایر روش‌های حمل و نقل با هزینه‌ای بیشتر صورت می‌گیرد؛ سرعت و امنیت انتقال محموله‌های مختلف با استفاده از این روش، از جمله اصلی‌ترین دلایل زیاد بودن هزینه مورد نیاز برای حمل و نقل هوایی می‌باشد. در واقع مسافت و طول مسیر هوایی بین کشورهای مبدا و مقصد در تعیین هزینه‌ای که برای کارگو لازم است پرداخته شود تاثیر می‌گذارند؛ در نتیجه باید این مسافت را در نظر داشته باشید تا مخارج شما از حد مشخص شده بالاتر نرود. نوع کالا و محموله‌ای که قصد دارید به شکل کارگو از چین به ایران یا دبی انتقال دهید نیز، در تعیین هزینه‌ی کلی و مورد نیاز برای کارگو تاثیر می‌گذارد؛ سیاست‌ها و قوانین تعیین شده توسط کشورهای مختلف برای حمل کالاهای گوناگون متفاوت بوده و در واقع برای کارگو کردن بعضی کالاها به بعضی کشورها، لازم است هزینه بالاتری پرداخت شود.

یکی از موارد بسیار مهم و در واقع اصلی‌ترین عامل تعیین کننده هزینه کارگو از چین، وزن و اندازه محموله می‌باشد؛ در واقع به میزانی که محموله مورد نظر وزن بیشتری داشته باشد و ابعاد آن بزرگ‌تر باشد، هزینه کارگو بیشتر خواهد شد. قوانین و شرایطی که از جانب کشورهای چین، ایران و امارات برای کارگو تعیین شده‌اند نیز در هزینه مورد نیاز برای حمل بار با استفاده از این روش تاثیر می‌گذارد‌؛ برای مثال هزینه مورد نیاز برای کارگو بعضی کالاها در این کشورها به نسبت کالاهای دیگر بیشتر است و ورود بعضی کالاها به این کشورها با ممنوعیت مواجه است و برای آن به مجوز نیاز است. بنابراین لازم است تا اطلاعات کامل در رابطه با قوانین حمل و نقل در کشورهای مختلف را کسب کرده و سپس برای کارگو اقدام کنید. با بررسی شرایط و قوانین تعیین شده از جانب کشورهای مختلف برای حمل و نقل بین المللی از روش کارگو، می‌توانید هزینه کلی که برای انتقال بار لازم است را نیز کنترل کرده و از افزایش این هزینه‌ها جلوگیری کنید. علاوه بر آن هزینه‌ای که لازم است برای بهره بردن از خدماتی که شرکت‌های حمل و نقل جهت کارگو محموله شما ارائه می‌دهند بپردازید را نیز باید در محاسبه هزینه کلی مد نظر داشته باشید؛ با توجه به بودجه‌ای که دارید، باید موسسه‌ای را انتخاب کنید که خدمات لازم برای کارگو را به نحو احسن ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب تجارت با چین را مطالعه کنید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا