صادرات به اتریش

صادرات به اتریش

صادرات به اتریش

از نکات بسیار مهمی که در صادرات به اتریش باید در نظر گرفت این است که وارد کنندگان و مشتریان کالاهای گوناگون به دلیل اینکه سال ها واردات به اتریش انجام می شود به کالای با کیفیت آشنایی کامل پیدا کرده اند و قبل از ورود کالا به بازار این کشور به نوع بسته بندی صادراتی و کیفیت آن توجه ویژه می شود،  به عنوان مثال صادرات زعفران به اتریش امروزه مورد توجه ویژه بوده است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

در صادرات به اتریش چه مواردی را باید در نظر گرفت؟                    

اتریش یکی از کشورهایی است که صادرات به آن نیازمند رعایت قوانین بسیاری از جمله قوانین صادرات به اروپا می باشد و صادرکنندگان باید استاندارد های که مربوط به قوانین این کشور می باشد را رعایت نمایند. در اینجا به اطلاعاتی که برای صادرات به اتریش نیاز است اشاره می شود.

از نکات بسیار مهمی که در صادرات به اتریش باید در نظر گرفت این است که وارد کنندگان و مشتریان کالاهای گوناگون به دلیل اینکه سال ها واردات به اتریش انجام می شود به کالای با کیفیت آشنایی کامل پیدا کرده اند و قبل از ورود کالا به بازار این کشور به نوع بسته بندی و کیفیت آن توجه ویژه می شود،  به عنوان مثال صادرات زعفران به اتریش امروزه مورد توجه ویژه بوده است و از مهمترین مسایلی که در این صادرات باید به آن دقت شود بسته بندی این محصول می باشد. از دیگر موارد که مشتریان در صادرات به اتریش به آن توجه دارند  زمانی است که برای تحویل گرفتن کالا به آنها داده شده است باید در همان زمان کالا تحویل داده شود.

اهمیت خدمات پس از فروش

بهتر است کالایی برای صادرات به این کشور در نظر گرفته شود که خدمات پس از فروش داشته باشد و در صورت نیاز لوازم یدکی کالا در اختیار مشتریان قرار داده شود. زندگی برای کسانی که در اتریش هستند از کیفیت بالایی برخوردار است و استاندارد های بالایی در بازار های موجود در‌‌اتریش برقرار است.
برای موفقیت در
صادرات به اتریش باید در مورد بازار‌‌هایی که در این کشور موجود است، تحقیقات لازم و پیروی از اصول بازاریابی بین المللی را انجام دهید. برای بررسی و انتخاب نوع بازار در اتریش شرکت های بازرگانی مشاوری وجود دارند که تمام مسیر صادرات به اتریش و بازار های این کشور را به خوبی می شناسند و می توانند در تنظیم قرارداد با شرکت های وارد کننده به صادر کننده کمک کنند و با افراد با تجربه در زمینه انواع بازار ها آشنایی دارند. 

راهنمای صادرات خشکبار به اروپا

صادرات به آلمان

صادرات به فرانسه

صادرات به کانادا

 

توزیع کالا در صادرات به اتریش از چه مسیر هایی انجام می شود؟

در صادرات به اتریش می توان توزیع و فروش کالا را از طریق شرکت هایی که به صورت عمده فروشی کار می کنند توزیع و پخش نمود. این مسیر یکی از متداول ترین راه هایی است که وراد کنندگان استفاده می کنند. باید عمده فروشی که در زمینه واردات کالا فعالیت می کنند، شناسایی نمایید و از این طریق محصولات خود را به فروش برسانید. زمانی که تصمیم صادرات به اتریش را گرفته اید، می توانید از طریق کسانی که به صورت جزیی کالا را وارد می کنند و یا شرکت هایی که به صورت پیوسته با هم به واردات یک کالایی مشغول هستند و یا فروشگاه  های بزرگ همگی از وارد کنندگان کالا می باشند.

ممکن است برخی از کارخانه ها نیز به صورت وارد کننده کوچکی در حوزه ای که در آن مشغول به کار است کالایی را وارد کنند و ازجمله بازار هدف در صادرات به اتریش باشد. واردات به کشور اتریش به دلیل کوچکی کشور و نیاز کم انواع کالا ها معمولا از طریق مسیرهای آبی صورت نمی گیرد و معمولا از طریق یک کشور واسط دیگر این جابجایی انجام می شود مثلا در مورد اتریش از طریق کشور آلمان واردات انجام می گیرد. 

صادرات به اتریش

در مورد بسته بندی کالا در صادرات به اتریش چه می دانید؟

در زمینه صادرات به اتریش یکی از مسایل مهم رعایت استاندارد ها در بسته بندی می باشد از جمله قوانین که باید رعایت شود استفاده از برچسب های مخصوص بر روی مواد غذایی و انواع منسوجات  و مواد شیمیایی و تمام کالاهایی است که به اتریش وارد می شوند. یکی از قوانینی که در این زمینه رعایت می شود استاندارد CE می باشد که باید بر روی کالاهایی مانند مصالح ساختمانی، انواع دستگاه ها و ماشین آلات، تجهیزات مخابراتی، دستگاه های پزشکی ، اسباب بازی ها و لوازم ورزشی استفاده گردد تا مجوز صادرات را پیدا کند. اطلاعات دقیق تر در مورد استاندارد CE را می توان از شرکت هایی که وارد کننده هستند و یا تولیدکننده کالا در سطح اروپا هستند، دریافت نمود.

 

با تعرفه های گمرکی صادرات به اتریش آشنا شوید.

تعرفه گمرکی که برای صادرات به اتریش تعیین شده است، بر اساس عددی است که از طرف کشورهای اتحادیه اروپا تعیین شده است. مقدار واردات گمرکی کشورهای اروپایی معمولا 4 درصد می باشد. کالاهایی که در اتحادیه اروپا تولید می شوند از محدودیت های کمتری برخوردار هستند. بیشترین محدودیت هایی که برای واردات کالا به اتریش در نظر گرفته می شود، برای کشور های در حال توسعه می باشد. سیستم جی اس پی در مورد واردات کشورهای در حال توسعه به اتحادیه اروپا در نظر گرفته می شود. برای اینکه کشور های وارد کننده بتوانند از مزایای گمرکی بهره‌مند شوند باید گواهی از کشور مبدا داشته باشند. کالاهایی که وارد بازار اتریش می‌شوند باید با قوانینی که در این کشور وضع شده مطابقت داشته باشند و وارد‌‌کنند‌‌گان از استاندارد های موجود در این کشور مطلع باشند.

مطالب مرتبط:

خرمای مجول
صادرات به قطر
صادرات به امارات
صادرات به روسیه
صادرات خشکبار به اروپا
صادرات خرما به امارات
انواع خرمای صادراتی ایران

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

منبع:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B4

پیمایش به بالا