صادرات تن ماهی

صادرات تن ماهی و بازارهای آن

صادرات تن ماهی

تن ماهی یکی از بهترین غذاهایی می باشد که راحت آماده می شود  و به همین دلیل افراد زیادی طرفدار این غذای آماده هستند. بازرگانان و تاجران زیادی هستند که مشغول صادرات تن ماهی می باشند و با کیفیت ترین و بهترین تن ماهی ها را به کشورهای متنوع ارسال می کنند. کشورهای اطراف مانند عراق، لبنان، ترکیه و … بازار های مناسبی برای مصرف تن ماهی در منطقه به شمار می روند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب صادرات مواد غذایی را مطالعه کنید.

بازرگانان پیش از صادرات کالا باید کشور مقصد را انتخاب کنند و بازاریابی تن ماهی صادراتی را در آن کشور انجام دهند. در واقع شما باید بدانید که تن ماهی صادراتی ویژگی های خاصی دارد و شما باید به خوبی آنها را تشخیص دهید. برای خرید ماهی و خرید تن ماهی می توانید با فروشندگان عمده در بازار باسکول به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

برای صادرات تن ماهی باید به خوبی مراحل و نحوه آن را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید سود خوبی از فروش و صادرات  این کالا به دست آورید. برای اینکه صادرات این کالا را بدون هیچ مشکلی و در کمترین زمان انجام دهید. باید به خوبی در مورد مراحل و نحوه آن اطلاعات بیشتری به دست آورید. شرکت های مدیریت صادرات در این زمینه می توانند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند تا در کمترین زمان و با سود بالا کالاهای خود را صادر کنید. برای صادر کردن تن ماهی مراحل خاصی  اجرا می شود که برخی از آنها را در ادامه بیان می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

آشنایی با مراحل صادرات تن ماهی

اینکه شما با مراحل صادرات تن ماهی آشنایی داشته باشید اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت می توانید تاجر و بازرگان موفقی شوید که سود و درآمد بیشتری از فروش و صادرات کالاهای خود به دست می آورید. برخی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که شما باید زمان صادرات این کالا در نظر داشته باشید و به آن دقت کنید عبارت می باشد از :

به دست آوردن مشتریان صادرات تن ماهی در کشورهای خارجی 

اینکه بازاریابی کالا را پیش از صادرات تن ماهی انجام دهید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. در واقع شما بهتر است بدانید که هر یک از انواع کالاهای صادرات طرفداران خاصی در کشورهای خارجی دارند و شما باید به خوبی طرفداران آنها را شناسایی کنید. دقت داشته باشید که باید مشتریان کالای خود را با حساسیت زیادی انتخاب کنید. در این زمینه کارشناسانی که در شرکت های بازرگانی فعالیت دارند به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند. در این صورت می توانید در کمترین زمان بهترین مشتری را برای صادرات کالای خود انتخاب کنید. اینکه مشتری هزینه خوبی را هم برای خرید به شما ارائه دهد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

قیمت گذاری روی کالا 

قیمت گذاشتن روی کالاهای صادراتی اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مرحله را هم در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که قیمت کالا به موارد بسیار زیادی بستگی دارد و شما باید به خوبی این موارد را شناسایی کنید و به مشتری اعلام کنید. کیفیت و درجه کیفیتی تن ماهی صادراتی یکی از مهمترین نکاتی است که روی قیمت آن تاثیر دارد. در صورتی که شما زمان صادرات تن ماهی نمی توانید قیمت واحدی را زمان فروش ارائه دهید بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت های لازم را دریافت کنید. آنها تمامی موارد را لحاظ می کنند و بهترین قیمت را به شما برای فروش ارائه خواهند داد.

بسته بندی صادراتی کالا 

بسته بندی کالاهای صادراتی یکی از مهمترین نکاتی است که تاجران و بازرگانان باید به خوبی آن را در نظر داشته باشند. شما برای صادرات تن ماهی باید به خوبی بسته بندی آن را مشخص کنید. در این مورد مشتری به شما اعلام می کند که چه بسته بندی هایی را می خواهد برایش انجام دهید. بنابراین بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که شما باید به ایمن بودن بسته بندی ها دقت داشته باشید. برخی از بسته بندی ها ایمنی ندارند و در طول صادرات کالا امکان دارد دچار آسیب شود و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. 

دریافت مجوز برای صادرات تن ماهی

هر یک از انواع کالاهایی که شما می خواهید صادر کنید مجوزهای خاصی برای خروج از کشور دارد. برای صادرات تن ماهی هم باید به خوبی این مجوزها را بشناسید و تهیه کنید. دریافت کردن این مجوزه شرایط خاصی دارد و شما باید به خوبی با این شرایط آشنایی داشته باشید. توجه داشته باشید که در صورت نا آشنایی با این مجوزها می توانید با کارشناسان شرکت های بازرگانی مشورت کنید و از آنها درخواست نمایید که مجوزهای مربوط به صادرات کالای شما را صادر کنند. دقت داشته باشید که این نونه از مجوزها تعیین کننده هویت کالای صادراتی شما می باشد و باید آنها را آماده کنید. قانونی بودن این مجوزها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از ارگان های مشخص شده ای آنها را دریافت کنید. 

انتخاب شیوه ارسال کالا 

انتخاب کردن شیوه ارسال از دیگر مراحلی است که زمان صادرات تن ماهی باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. اینکه شیوه ارسال را چگونه انتخاب کنید بسته به نظر مشتری می باشد و شما باید از مشتریان خود درخواست داشته باشید که در این مورد به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند. برای اینکه بهترین شیوه ارسال را انتخاب کنید بهتر است به خوبی با کارشناسان مشورت کنید تا آنها به شما بهترین شیوه را معرفی کنند.

اطلاع در مورد هزینه های گمرکی صادرات تن ماهی

هزینه هایی که شما برای صادرات تن ماهی باید به گمرک ارائه دهید از دیگر نکات و مراحلی است که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. در واقع شما باید بدانید این هزینه ها بسته به شرایط متنوع توسط گمرک از شما دریافت می شود. شما بعد از اینکه کالاهای صادراتی خود را آماده کردید باید به گمرک ارسال نمایید. در آنجا ترخیص کاران وظیفه ارسال کالاهای شما را بر عهده دارند. در این صورت شما خیالتان راحت است که می توانید با کمترین هزینه کالاهای خود را ارسال کنید. دقت داشته باشید که هزینه های درخواستی گمرک را باید به صورت کامل پرداخت کنید.  

بیمه کردن کالا 

ایمن کردن کالا از دیگر مراحلی است که زمان صادرات تن ماهی باید به آن دقت داشته باشید. هر یک از انواع کالاها را شما باید به شرکت های باربری بسپارید تا به مقصد ارسال کنند. همین شرکت ها بیمه بار را برای شما صادر می کنند تا خیالتان از ارسال کالا راحت باشد. برای صادرات این کالا بهتر است به خوبی نسبت به بیمه کردن آن توجه داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که شرکت های باربری مطمئنی را برای صادرات کالای خود انتخاب کنید. 

صادر کردن فاکتور پروفرما 

هر یک از مواردی که مربوط به صادرات تن ماهی می باشد را باید در این فاکتور ارائه دهید. اطلاعات مربوط به فروشنده و خریدار را شما باید در این فاکتور مشاهده کنید و دو طرف باید آن را قبول داشته باشند. ارسال کالا باید بر اساس اطلاعاتی باشد که روی این فاکتور وجود دارد در غیر این صورت خریدار آن ار امکان دارد که قبول نکند. 

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا