واردات پارچه

واردات پارچه

واردات پارچه

آیا از واردات پارچه اطلاعات کافی دارید؟ آیا می دانید واردات پارچه از کدام کشورهای جهان صورت می گیرد؟ آیا از مزایای آن آگاه هستید؟ برای پاسخگویی به سوالاتی از این قبیل می توانید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید و اطلاعات بسیار ارزنده و مفیدی را به دست بیاورید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

 

پارچه از مهم ترین محصولاتی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از بازرگانان و تاجران واقع شده است و با توجه به شرایط آشفته بازار صنعت نساجی در کشورمان، بسیاری از پارچه فروشان به دنبال واردات پارچه از کشورهای مختلف هستند و به همین دلیل شما می توانید شاهد افزایش واردات روزافزون پارچه به کشورمان باشید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب تعرفه واردات پارچه  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

پارچه یکی از پر مصرف ترین محصولات در کشورمان بوده که در تهیه انواع پوشاک و مصارف مختلف از آن استفاده می شود. قوانین بسیار سرسختی برای صادرات و واردات پارچه وجود دارد که هر بازرگانی بایستی قبل از اقدام به هر گونه واردات و صادرات پارچه، در مورد این قوانین می توانند اطلاعات به روزی را به دست بیاورند.

گمرک های و مناطق آزاد کشور ما روزانه هزاران تن پارچه ی مختلف را به مقاصد مختلف کشور ارسال می کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد قوانین، مزایا و کشورهایی که واردات پارچه از آن ها صورت می گیرد اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب آموزش تجارت خارجی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

قوانین واردات پارچه

قوانین این نوع واردات بسیار خاص و پیچیده ای می باشد که اگر شما نیز در این حوزه به فعالیت مشغول هستید بهتر می باشد که در مورد این قوانین اطلاعاتی را به دست بیاورید. از مهم ترین قوانین حاکم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– هماهنگی با شرکت بازرگانی ترخیص کالا

– هماهنگ شدن با شرکت حمل و نقل بسیار معتبری که بتواند در به نحو احسن محصولات شما را جا به جا کند.

توجه داشته باشید که کشورهای مختلفی که از آن ها به این کار می پردازند، دارای قوانین بسیار متفاوتی می باشد و شما بایستی اطلاعات کافی و دقیق تری را در مورد قوانین حاکم داشته باشید تا بتوانید بدون به وجود آمدن مشکلات اقدام به واردات محصولات مورد نظر خود داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب تعرفه گمرکی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

کشورهای مبدا واردات پارچه

واردات پارچه از کشورهای بسیار مختلفی صورت می گیرد، که بازرگانان و تاجران بسیار زیادی با توجه به شرایط خود اقدام به واردات پارچه می کنند. از مهم ترین مقصد هایی که می توان از این کشورها پارچه های مورد نظر را وارد کرد می توان به دبی، ترکیه، چین، تایوان و ایتالیا اشاره کرد.

از معروف ترین این کشورها که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از بازرگانان واقع شده است می توان به دبی اشاره کرد، چرا که این شهر با داشتن مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات خود توانسته است نظر و توجه بسیاری از اصناف را به سوی خود جذب کند.اجناس دیگری را از جمله :

تعرفه های مربوط به واردات پارچه با توجه به نوع پارچه هایی که وارد می شود، بسیار مختلف می باشد و به همین دلیل شما می توانید با توجه به نوع و مدل اجناسی که وارد می کنید، تعرفه های متفاوتی نیز پرداخت کنید.

با توجه به این موضوع که صنعت نساجی در کشور ما از رونق بسیار خوبی برخوردار نمی باشد و روز به روز نیز شاهد کاهش تولیدات پارچه در این کشورمان هستیم که این موضوع سبب شده است میزان تقاضا از میزان عرضه بسیار بیشتر شود و نیاز به واردات پارچه در این کشور بیشتر احساس شود.

از این موضوع نیز بسیاری از بازرگانان و افراد توانسته اند به بهترین شکل استفاده کنند و به همین دلیل نیز به سمت واردات پارچه از کشورهای بسیار مختلفی داشته باشند و هم بتوانند نیاز بازار را تامین کرده و هم بتوانند از این طریق سود خوبی را به دست بیاورند. از مزایای واردات پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر بتوانید از کشورهای نزدیک مانند دبی و ترکیه اقدام به واردات پارچه داشته باشید بی شک، در هزینه های واردات محصولات خود بسیار صرفه جویی کرده و به راحتی محصولات خود را به بازار نساجی وارد کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب حقوق ورودی کالا  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

مهم ترین نکات در مورد واردات پارچه

از مهم ترین نکات مورد توجه که هر بازرگانی بایستی به آن دقت کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– از شرکت های بسیار معتبر و قابل اطمینان اقدام به واردات داشته باشید

– در پرداخت تعرفه های محصولات خود سعی بر آن داشته باشید که هیچ گونه کوتاهی نداشته باشید تا به صورت رسمی بتوانید محصولات خود را ترخیص کرده و عرضه نمایید.

– قبل از واردات خود بازاریابی های لازم و مناسبی را در بازار نساجی انجام دهید.

بهتر می باشد که قبل از هر گونه انجام معامله ای در مورد تقاضای پارچه مردم کشور اطلاعات خوبی را به دست بیاورید و سپس اقدام به واردات پارچه داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات پوشاک را مطالعه کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا