تعرفه واردات پارچه

تعرفه واردات پارچه

تعرفه واردات پارچه

آن دسته از افرادی که در زمینه واردات پارچه فعالیت می کنند باید به خوبی در مورد تعرفه واردات پارچه اطلاعات لازم را داشته باشند. تعرفه واردات این کالا بستگی به شرایط متنوع دارد که شما باید به خوبی به عنوان بازرگان و تاجر با آنها آشنایی داشته باشید. به عنوان مثال تعرفه واردات پارچه 97 با سال 99 تفاوت های زیادی دارد، چرا که هر سال قوانین مربوط به آن در حال تغییر می باشد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

نوع پارچه ای که شما وارد می کنید یکی از مهمترین مواردی است که تعرفه قیمت آن را مشخص می نماید. در واقع شما می توانید به خوبی با شرکت های مدیریت واردات صادرات که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا تعرفه های گمرکی وارداتی را برای شما مشخص نمایند. 

تعرفه واردات پارچه

اولویت گمرکی پارچه 7 است. کد های تعرفه های گمرکی انواع پارچه به صورت زیر می باشد.

 پارچه ساده باف 52102100 

  سه نخ یا چهار نخ جناغی باف، همچنین جناغی مورب باف 52103200 

  سفید (رنگبری) شده (Bleached)   52112000 

  پارچه‌های موسوم به «دنیم (Denim)»  52114200 .

  پارچه‌های از نخ‌های به رنگ‌های گوناگون 52121400 .

  پارچه‌های  کتان، خام یا خیسانده 53011000 

یکی از مهمترین پرسش هایی که تاجران و بازرگانان زمان واردات کالا دارند این است که هزینه های آنها از ابتدا تا پایان چقدر می شود. بازرگانانی که در زمینه واردات پارچه فعالیت دارند هم این پرسش را در مورد تعرفه واردات پارچه دارند. در واقع اینکه شما چقدر قرار است برای واردات کالا پرداخت کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما می خواهید پارچه های متنوعی را وارد کشور کنید و هزینه تمام شده وارداتی خودتان بیشتر از حد معمول شود بدون شک برایتان سود زیادی نخواهد داشت. بر همین اساس بهتر است به خوبی در مورد تعرفه وارداتی هر یک از انواع پارچه ها اطلاعات خود را افزایش دهید که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

تعرفه واردات پارچه به چه مواردی بستگی دارد ؟

برخی از مهمترین مواردی که روی تعرفه واردات پارچه تاثیر دارد و شما باید با آن آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

هزینه خود پارچه:

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که روی تعرفه واردات پارچه تاثیر دارد و شما باید با آن آشنایی داشته باشید قیمت پارچه ای است که خریداری می کنید. پارچه ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها به همان اندازه تفاوتی که دارند دارای ویژگی های متنوعی هم نیز می باشند. شما باید بدانید که هزینه خریداری پارچه روی تعرفه وارداتی آن تاثیر زیادی دارد. اگر پارچه های وارداتی شما از آن دسته پارچه هایی باشد که کیفیت بسیار عالی دارند و شما با هزینه بالایی آنها را خریداری کرده اید، باید بدانید که تعرفه بالاتری هم خواهند داشت. گمرک به خوبی نوع پارچه، قیمت پارچه و … را مورد بررسی قرار می دهد تا تعرفه آن را مشخص نماید. همچنین شما باید بدانید اینکه از کدام کشور پارچه ها را وارد کرده اید هم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را هم روی تعرفه حساب کنید.   

بازرسی کیفی پارچه:

هزینه بازرسی کیفی یکی از دیگر هزینه هایی می باشد که در تعرفه واردات پارچه مورد بررسی قرار می گیرد. اما شما باید بدانید که این هزینه را صادر کننده باید پرداخت کند و هزینه آن بر عهده شما نیست. بسیاری از مشکلاتی که در آینده امکان دارد به وجود آید در این مرحله به آسانی حل می شود. در واقع صادر کننده و گمرک مبدا پیش از اینکه کالا صادر شود آن را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند تا بر اساس فاکتور پروفرمای صادر شده باشد. در صورتی که ایرادی در آن وجود داشته باشد آن را صادر نمی کنند و آن ایراد را رفع می کنند.

تعرفه واردات پارچه

خدمات حمل و نقل پارچه :

حجم سفارش شما روی این بخش از تعرفه وارداتی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. اینکه محموله شما از چه طریقی ارسال می شود اهمیت بسیار زیادی دارد و روی تعرفه واردات پارچه تاثیر می گذارد. برخی از افراد که می خواهند پارچه های وارداتی شان از طریق هواپیما وارد شود بدون شک هزینه بیشتری را باید پرداخت کنند اما روش های دیگر باید بدانید که هزینه حمل و نقل کمتری دارند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از روش های دیگر استفاده می کنند. در واقع شما باید بدانید در صورتی که قیمت پارچه های شما بسیار زیادی باشد و سود فروش آنها هم بالا باشد بهتر است از شیوه ارسال هوایی استفاده کنید. شما باید به خوبی زمان انتخاب شیوه ارسال کالا هزینه و سود آن را هم مورد بررسی قرار دهید.

هزینه بیمه پارچه :

بسیاری از افراد امکان دارد که بار صادر شده خود را بیمه نکنند تا به دستشان برسد. شما باید بدانید بیمه کردن کالا مزیت های بسیار زیادی دارد و شما خیالتان راحت است که بار به سلامت به دستتان می رسد. بر همین اساس باید به خوبی بیمه کردن کالا در نظر داشته باشید و روی تعرفه واردات پارچه آن را هم بررسی کنید. نرخ هزینه های بیمه در کشورهای متنوع مختلف است، به همین دلیل شما باید به خوبی هزینه هایی را که نیاز است پرداخت کنید را مورد بررسی قرار دهید. مشکلاتی که امکان دارد در مسیر وارداتی برای کالا به وجود آید با استفاده از بیمه تا حد زیادی رفع می شود.

هزینه انبارداری پارچه :

پیش از اینکه کالا را بخواهید از بندر ترخیص کنید باید بدانید که هزینه انبارداری آن را بهتر است به خوبی در نظر داشته باشید. این هزینه بستگی به حجم و مقدار پارچه های وارداتی شما دارد. شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا بعد از رسیدن بار جایگاه امنی را برای آن تهیه کنید.

هزینه های گمرکی پارچه :

هزینه های گمرک انواع متعددی دارد که باید بر اساس ارزش های متنوع آن را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که این هزینه ها را شما پیش از اینکه کالا وارد شود باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در این زمینه می توانید از کارشناسان شرکت های بازرگانی مشورت های لازم را دریافت کنید. آنها به خوبی هزینه های گمرکی را برای شما مشخص می کنند. با آگاهی در مورد این هزینه ها می توانید بخش مهمی از آنها را پرداخت کنید و یا در صورتی نداشتن سود برای شما با ترخیص کارانی که حرفه ای هستند صحبت نمایید تا آنها را کاهش دهند.

هزینه دریافت مجوز واردات پارچه :

از دیگر مواردی که روی تعرفه واردات پارچه تاثیر می گذارد نوع مجوزهایی است که شما باید برای ترخیص کالا دریافت کنید. در واقع شما باید بدانید کالا برای ترخیص شدن به مجوزهای زیادی نیاز دارد یکی از آنها مجوز بهداشتی آن می باشد. همچنین داشتن کارت بازرگانی از دیگر مدارک مهمی است که باید آن را دریافت کنید. دقت داشته باشید که شما نیاز است این مدارک را پیش از واردات به طور کامل دریافت نمایید تا پروسه واردات پارچه شما دچار ایراد نشود. 

تعرفه واردات پارچه

قیمت دلار برای واردات پارچه  :

یکی از مهمترین مواردی که روی تعرفه واردات پارچه تاثیر دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید قیمت دلار است. شما باید به خوبی بدانید که قیمت دلار روز به روز در حال افزایش پیدا کردن می باشد. بنابراین تعرفه واردات این پارچه هم افزایش پیدا می کند. 

نوع پارچه های وارداتی :

نوع پارچه هایی که شما وارد کشور می کنید از دیگر مواردی می باشد که روی تعرفه آن تاثیر می گذارد. در واقع شما باید بدانید برخی از آنها هزینه زیادی برای خریداری دارند و برخی از آنها هم ارزان تر هستند که این مسئله روی تعرفه آنها تاثیر می گذارد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات پوشاک را مطالعه کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا