صادرات پودر میوه

صادرات پودر میوه

صادرات پودر میوه

کشور ایران یکی از کشورهای حاصلخیز می باشد که محصولات کشاورزی زیادی دارد. بر همین اساس در زمینه صادرات انواع میوه ها و صادرات پودر میوه تخصص پیدا کرده است و بهترین و با کیفیت ترین آنها را به کشورهای متنوع صادر می کند.

تجار و بازرگانانی که در زمینه صادرات کنستانتره میوه فعالیت دارند به خوبی کیفیت این محصولات را مورد بررسی قرار می دهند تا رضایت مشتری خود را به دست آورند. اینکه بهترین و با کیفیت ترین پودر میوه را به کشورهای خارجی صادر کنید اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که در این صورت تعداد مشتریان بیشتری خواهید داشت. 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب صادرات مواد غذایی را مطالعه کنید.

برای صادرات پودر میوه باید از بین بهترین میوه هایی که پودر آنها کیفیت بسیار عالی دارد یکی را انتخاب کنید و ارسال کنید. دقت داشته باشید که زمان ارسال این محصول بهتر است مراحل آن را به درستی اجرا کنید. در این صورت بدون شک می توانید حجم زیادی از آن را به کشورهای خارجی صادر نمایید و سود خوبی هم به دست آورید. کشورهای خارجی از این محصول برای تولید بسیاری از خوراکی های خود استفاده می کنند و از آنجایی که کشور ایران میوه هیا بسیار زیادی دارد و آنها را پودر می کند به کشور ایران سفارش خود را ارائه می دهد. برای خرید کنسانتره میوه می توانید با فروشندگان عمده در بازار باسکول به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

مراحل صادرات پودر میوه به کشورهای خارجی 

برای صادرات هر یک از انواع کالاها باید به خوبی در مورد مراحل آن اطلاعات لازم را به دست آورید. در این صورت می توانید حجم زیادی از آن کالا را به کشورهای خارجی صادر کنید و از صادرات آن کالا سود خوبی به دست آورید. دقت داشته باشید که اگر زمان صادرات کالا مراحل را به ترتیب انجام ندهید امکان دارد که سود و مشتری زیادی به دست نیاورید. برخی از این مراحل که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما زمان صادرات پودر میوه باید به آن دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

بازاریابی پودر میوه را باید به درستی انجام دهید 

مشتریان پودر میوه مشتریان خاصی هستند که شما باید با دقت بسیار زیادی آنها را انتخاب کنید. در واقع باید بدانید برای صادرات پودر میوه این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد. شما هر مشتری را برای صادرات کالای خود نمی توانید انتخاب کنید. دقت داشته باشید که باید به خوبی نیازهای مشتری را از هر نظر مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به نیازهای او پاسخ دهید. در این زمینه شرکت های مدیریت صادرات و مشاورانی که در این شرکت ها فعالیت دارند به شما مشورت های لازم را ارائه می دهند تا بهترین مشتری را برای کالای خود انتخاب کنید و آن را صادر نمایید. 

قیمت انواع پودر میوه را تعیین کنید 

هر یک از انواع پودر میوه هایی که شما برای صادرات انتخاب می کنید ویژگی های متنوعی دارند. بر همین اساس باید قیمت مشخص شده یا را برای هر یک از آنها تعیین کنید. زمانی که مشتری در مورد قیمت هر یک از آنها پرس و جو می نماید باید به درستی قیمت آنها را اعلام نمایید. در واقع باید بدانید عوامل بسیار زیادی روی قیمت پودر میوه تاثیر دارد و شما زمان اعلام قیمت باید به خوبی آن عوامل را در نظر بگیرید. برای اینکه مشتریان بیشتری داشته باشید بهتر است بر اساس استانداردهای مشخص شده ای قیمت را به مشتری اعلام کنید و سعی نمایید که نسبت به رقیبان خود قیمت کمتری را به مشتری بدهید تا فروش بیشتری داشته باشید.

نمونه ای از پودر میوه را به کشور مورد نظر ارسال نمایید 

بعد از اینکه قیمت را به مشتری اعلام نمایید باید بدانید که بهتر است نمونه ای از انواع پودرهای میوه که مشتری انتخاب کرده است را برای او ارسال کنید. این مرحله برای صادرات پودر میوه اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که مشتری به خوبی با کالای شما آشنایی لازم را پیدا می کند. شما باید به خوبی کیفیت کالا را بررسی کنید تا مشتری از آن رضایت داشته باشد. هر یک از انواع کالاهای صادراتی باید کیفیت مناسبی داشته باشد تا مشتریان بیشتری را برای فروش جذب کند.  

صدور فاکتور پروفرما برای صادرات پودر میوه

مشتری بعد از اینکه نمونه ای از پودر میوه شما را مشاهده کند و آن را سفارش دهد باید اقدام به تنظیم کردن فاکتور پروفرما نمایید. در این فاکتور هر یک از اطلاعاتی که مربوط به مشتری و خریدار می باشد را باید وارد نمایید. همچنین دقت داشته باشید که باید هر یک از اطلاعات مربوط به کالای صادراتی هم در این فرم وارد نمایید. اینکه بسته های پودر میوه شما چه حجمی دارند، چه تعداد مشتری سفارش داده است، قیمت آنها چقدر می باشد  و …. را باید به طور کامل در فرم بیاورید. این اطلاعات باید به وسیله مشتری و فروشنده مورد بررسی قرار گیرد و امضاء شود.

بسته بندی انواع پودر میوه 

یکی از دیگر مراحل صادرات پودر میوه که اهمیت بسیار زیادی دارد بسته بندی صادراتی آنها می باشد. شما باید آنها را در بسته بندی هایی که کالا را ایمن می سازد قرار دهید. در این صورت آنها زمانی که در حجم زیادی ارسال می شوند دچار آسیب نخواهند شد. بنابراین بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید و بسته های پودر میوه را با امنیت بسیار زیاد به مشتری ارائه دهید. کیفیت بسته بندی پودر میوه برای صادرات اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا رضایت مشتری خود را به دست آورید. 

انتخاب شیوه ارسال پودر میوه 

در مرحله بعدی باید بر اساس قراردادی که با مشتری بسته اید یکی از شیوه های ارسال را برای ارسال پودر میوه انتخاب کنید. اینکه مشتری چه تعداد و حجمی از پودر میوه را سفارش داده است باید آماده سازید و با همان روش که درخواست مشتری بوده است آنها را آماده نمایید و ارسال کنید. دقت داشته باشید که هر یک از درخواست های مشتری در فاکتور پروفرما را باید عملی سازید. در غیر این صورت از شما کالا را دریافت نمی کند و آنها را پس می دهد. 

دریافت مجوزهای لازم برای صادرات انواع پودر میوه 

برای صادرات پودر میوه باید از سازمان بهداشت مجوز آن را دریافت کنید و کالای صادراتی خود را مورد تایید قرار دهید. اینکه شما برای صادرات کالا مجوزهای مورد نیاز آن را داشته باشید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. دقت نمایید که شما باید کارت بازرگانی هم آماده کنید و تحویل دهید تا گمرک بار شما را به کشور مورد نظرتان صادر نمایید. کارت بازرگانی دریافت شده شما باید با حوزه ای که در آن فعالیت می کنید مطابقت های لازم را داشته باشد. در صورتی که برای دریافت مجوزهای لازم اطلاعات زیادی ندارید، می توانید با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید. 

بیمه کردن بار پودر میوه برای صادرات 

شما برای صادرات پودر میوه باید بسته های پودر میوه را بیمه نمایید تا در صورت آسیب خسارت آن را دریافت کنید. شرکت های باربری بسیار زیادی هستند که کالای شما را بیمه می کنند و در صورتی که آسیبی به آن وارد شود خسارت آن را به شما پرداخت می کنند. آنها با نهایت دقت و توجه بار شما را آماده کرده و ارسال می کنند تا در طول مسیر به آن بار صادراتی آسیبی وارد نشود و به سلامت به مقصد برسد. 

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا