بازاریابی بین الملل

بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی چیست؟

چکیده: زمانی که از اصول بازاریابی برای کشف بازارهای جدید در خارج از مرزهای هر کشوری استفاده می شود و نیاز های افراد تامین می گردد بازار یابی به بازاریابی بین المللی تعبیر می شود و این نوع بازار یابی در بیش از یک کشور انجام می شود و تمام مراحل بازاریابی با هدف مشتریان سطح بین المللی طراحی می گردد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

تولید محصولات مختلف صادراتی در ایران باعث شده است بازار صادرات کالا به کشور های دیگر بسیار رونق داشته باشد. از این رو برای پیدا کردن مشتریان خارجی و بازار فروش باید اقدام به بازاریابی بین المللی کرد. معمولا شرکت های بازاریابی خارجی وجود دارند که با تخصص و تجربه کافی این کار را انجام می دهند و قرارداد بین المللی در این زمینه تنظیم می کنند.

بازاریابی بین المللی به معنای تحقیقات لازم و کافی برای پیدا کردن بازار های جدید و برنامه های مختلفی که نگه داشتن این بازار ها انجام می شود. باید توجه داشته باشید که فعالیت هایی که برای انجام بازاریابی خارجی انجام می شود از یک کشور به کشور دیگر متفاوت می باشد، یکی از چالش های پیش روی مدیران بازاریابی این است که روش بازاریابی خارجی در هر منطقه و کشوری مختلف می باشد. در واقع زمانی که بازاریابی در سطح بین المللی و برای ایجاد رضایت مشتری انجام می شود بازاریابی بین المللی صورت گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اظهارنامه گمرکی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نقش شرکت ها در موفقیت بازاریابی بین المللی

خدمات باسکول

بازار صادرات محصولات کشاورزی به خصوص صادرات محصولاتی مانند خرما، پسته، انجیر خشک و زعفران ایرانی بسیار پر رونق می باشد.

برای خرید و فروش بهترین کالاهای صادراتی ایران و همچنین اطلاع از  قیمت آن ها می توانید از بازار باسکولاستفاده کنید.
با استفاده از شبکه ی تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار را بیابید.

 

شرکتهای بازاریابی خارجی و بین المللی چه ماموریتی دارند؟

زمانی که از اصول بازاریابی برای کشف بازارهای جدید در خارج از مرزهای هر کشوری استفاده می شود و نیاز های افراد تامین می گردد بازار یابی به بازاریابی بین المللی تعبیر می شود و این نوع بازار یابی در بیش از یک کشور انجام می شود و تمام مراحل بازاریابی با هدف مشتریان سطح بین المللی طراحی می گردد.

بازرگانان برای بدست آوردن سود بیشتر باید بازار های زیادی را مد نظر داشته باشند و در همه بازارهای جهانی فعالیت کنند تا در صورت هر گونه رکودی در یکی از آنها  توان بدست آوردن سود در دیگر بازار ها را داشته باشند. بازاریابی بین المللی موجب می شود،  یک شرکت و یا تاجری بتواند کارکرد خود را به صورت یک برند معروف و شناخته شده ای در سطح بین المللی به فروش برساند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شناسه کالا را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

بازاریابی بین المللی علمی است که می تواند روابط را در سطح جهان گسترش دهد.  مهمترین مساله ای که باید در این نوع بازار یابی به آن توجه داشت قوانین تجاری متفاوت هر منطقه ای است که در صورت عدم رعایت یک قانون ممکن است دچار مشکلات زیادی گردید.

 

بازاریابی بین الملل

عوامل موفقیت شرکت بازاریابی بین المللی چیست؟

یک شرکت بازاریابی بین المللی  دارای متخصصینی است که با در اختیار گذاشتن اطلاعات و افراد متخصص شما را در تجارت و صادرات موفق خواهند کرد. عمل بازاریابی بین المللی به دو بخش تقسیم می شوند که یک بخش به سیاست های مربوط به کالا و برنامه فروش و قیمت گذاری و توزیع می شود و می تواند با نظارت شرکت بازار یابی تغییر کند و این تغییرات با علت های مختلفی مانند تغییر در سلایق مصرف کنندگان اتفاق می افتد.

برخی از شرایط نیز از دست بازاریاب های حرفه ای نیز خارج است، مانند شرایط اقتصادی و یا تغییر برخی قوانین که دیگر راهی برای شرکت ها نیز باقی نمی ماند و باید با شرایط خود را وفق بدهند، ولی به صورت کلی بازاریابی بین المللی با تمام محدویت هایی که وجود دارد، باعث سود دهی شرکت ها می شود. از عوامل موفقیت در بازاریابی بین المللی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین روش بازاریابی بین المللی

  • یکی از عوامل مهم آشنایی با زبان آن کشور می باشد  در صورتیکه با زبان آشنایی داشته باشید، می توانید روابط بهتر و بیشتری را با شرکت ها و شریکان تجاری خود داشته باشید. معمولا مدیریت شرکت بازاریابان خود را از افراد داخل کشور استفاده می کند و مدیر روابط عمومی را از افراد همان منطقه استفاده می شود تا ارتباطات راحت تری را برقرار کند و قرار دادهای تجاری بهتری را ببندند.
  • مساله دیگری که در بازاریابی بین المللی مورد توجه است تبلیغات می باشد و تبلیغات در بازار های داخلی نیز بسیار با اهمیت می باشد زیرا به شناخت محصول و برند بسیار کمک می کند و در پی آن فروش محصول که هدف بازاریابی است کمک می کند.

 

  • برای موفقیت در بازاریابی بین المللی آنچه که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بازاریاب کارکشته و توانا است. یک فردی که در شغل بازاریابی است باید به تمام جزییات محصول آشنایی داشته باشد و بتوانند پاسخ تمام سوالات را در مذاکرات بدهند و با توجه نکات مثبت محصول بتوانند قراردادهای تجاری خوبی را ببندند. شاید برخی از مدیران استخدام بازاریاب و یا  تبلیغات وسیع را هزینه های بی نتیجه برای شرکت بدانند ولی اینگونه نیست با مطالعه عملکرد برخی از شرکت ها می توانید به این قضیه پی ببرید که عدم تبلیغات وسیع به جز شکست مسیر دیگری را به همراه نخواهد داشت. تمام هزینه هایی که در بازاریابی بین المللی  خرج می شود در مدت کوتاهی با بستن قرارداد های تجاری فوق العاده ای به صاحبان شرکت ها برگشت داده می شود. 
  • افرادی که در زمینه بازاریابی بین المللی فعالیت می کنند از نوع پوشش گرفته تا حالت فیزیکی بدن و نوع صحبت کردن و اعتماد به نفس باید در سطح بسیار بالایی قرار بگیرند و تمام این موارد را رعایت کنند تا  در جلسه های مذاکره بتوانند موفق عمل نمایند.

  • یکی دیگر از راه های موفقیت در بازاریابی بین المللی شرکت در نمایشگاه های تجاری و گردهمایی ها می باشد که برای یک کالای خاصی صورت می‌گیرد و در این همایش ها بازرگانانی که در یک ردیف شغلی فعالیت می کنند می توانند با یکدیگر آشنا شوند ودر طی این آشنایی ها بازارهای جدیدی نیز برای محصولات پیدا خواهد شد.
  • اگر مدیران شرکت بخواهند در بازاریابی بین المللی موفق باشند باید کیفیت محصول خود را روز به روز بهتر کنند تا بازاریابان بتوانند هر چند وقت یکبار روی یک گزینه جدید بر روی محصول مانور بدهند و این نشان دهنده ایجاد رضایت در مشتری می باشد و اینکه بازاریاب می تواند با ایشان رابطه برقرار کند و قرار دادهای تجاری جدیدی را منعقد کند.

بازاریابی بین الملل

شرکتهای بازاریابی خارجی

استفاده از ابزار های جدید در تکنولوژی موجب شده تا صاحبان صنایع بتوانند به راحتی از حضور شما در صنعت و بازار مطلع شوند و علاوه بر آشنایی با مشتریان جدید می توانند عرضه اینترنتی هم داشته باشند، سایت های فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات که صاحبان صنایع برتر در اختیار دارند نمونه های موفقی از استفاده تکنولوژی در بازاریابی بین المللی می باشد. داشتن نمایندگی هایی در سراسر دنیا نیز می تواند در افزایش خریدارن موثر باشد. بهتر است از وسایل ارتباط جمعی در این نوع بازاریابی استفاده شود چون روز به روز پیشرفت در این زمینه بیشتر می شود و ارتباطات گسترده ای از این طریق در میان مردم شکل گرفته است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا