ثبت شرکت در ارمنستان

ثبت شرکت در ارمنستان

ثبت شرکت در ارمنستان

ارمنستان کشوری کوچک در شمال غربی ایران قرار گرفته و جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر دارد. با توجه به شرایط ناپایدار اقتصادی و تحریم های مالی آمریکا، بسیاری از شرکت ها به دنبال  ثبت شرکت در ارمنستان  به عنوان یکی از بهترین راه های تجارت آزاد می باشد. افرادی که به دنبال تجارت های پر سود هستند معمولا به دنبال یافتن بهترین راه ها برای این کار هستند. یکی از راه هایی که می شود به این افراد پیشنهاد کرد  ثبت شرکت در ارمنستان می باشد. اگر به دنبال کشوری با تجارت آزاد برای کسب درآمد یا انجام کاری پرسود هستید کشور ارمنستان می تواند فضایی مناسب برای شما تجارت شما باشد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

قبل از آن که کشور ارمنستان از شوروی سابق جدا شود و به استقلال برسد کل اقتصاد این کشور وابسته به صنایع بود و صنایع تولید مواد شیمیایی،نساجی، فراوری مواد غذایی، ماشین آلات صنعتی و تولید رزین و الکترونیک از بزرگ ترین صنایع کشور ارمنستان بود، اما پس از فروپاشی شوروی و رسیدن به استقلال، سرعت رشد اقتصاد این کشور بسیار بالا رفت و به گفته ی آمار بانک مرکزی ارمنستان، این کشور در سال 2005 با رسیدن به نرخ رشد 10.2 درصد یکی از بالاترین رشد های اقتصادی تاریخ خود را کسب کرده است.

اقتصاد ارمنستان

طبق گزارش های آماری رسمی کشور ارمنستان، ارزش تولید ناخالص ملی این کشور از محل صنایع خود نزدیک به 18 میلیارد دلار می باشد. با توجه به تمامی فعالیت های صورت گرفته در رشد اقتصاد ارمنستان به خصوص درآمد های صنعت رو به رشد گردشگری در این کشور اما همچنان اقتصاد این کشور نیازمند کمک های خارجی به خصوص کمک های مستقیم و غیر مستقیم روسیه دارد.

از مهم ترین و مشهور ترین صنایع تولیدی در ارمنستان، صنعت فرآوری الماس این کشور است که توانسته است به یکی از مهم ترین و اصلی ترین صادر کنندگان این حوزه شود و همچنین باعث جذب سرمایه های خارجی در کشور ارمنستان شود. این صنعت در سال های 2000 تا 2004 فعالیت بالایی داشته اما در سال 2005 به علت کمبود بودجه برای تهیه مواد اولیه از کشور روسیه با کاهش بسیار زیاد تولیدات رو به رو شده که آن را می توان از مهم ترین علت های رکود در بازار های بین المللی جواهرات قیمتی و الماس در آن سال دانست.

ثبت شرکت در ارمنستان

انواع ثبت شرکت در ارمنستان

 برای ثبت شرکت در ارمنستان  دو راه وجود دارد:

ثبت شرکت در ارمنستان   به صورت مسئولیت محدود که حتی با وجود یک نفر هم امکان پذیر خواهد بود و روش رایج تری در بین مردم ایران است. در این روش نکته مهمی وجود دارد و آن داشتن روادید یک ساله توسط مدیر عامل شرکت می باشد اگر روادید مدیر کم تر از یک سال اعتبار داشته باشد حتما یک فرد ارمنی باید مدیر آن شرکت باشد پس به این مساله توجه کافی داشته باشید.

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص که در این نوع حتما باید یک فرد ارمنی مدیر عامل شرکت باشد. این روش اصلا در بین مردم محبوب نبوده و روش اول طرفداران بیشتری را دارا می باشد.

مطالب مرتبط:

خرمای مجول
صادرات به قطر
صادرات به امارات
صادرات به روسیه
صادرات خشکبار به اروپا
صادرات خرما به امارات
انواع خرمای صادراتی ایران

شرایط ثبت شرکت در ارمنستان

برای  ثبت شرکت در ارمنستان  باید شرایط زیر را دارا باشید:

نکته مهم اول در  ثبت شرکت در ارمنستان  داشتن مکانی مشخص برای شرکت در خود کشور ارمنستان می باشد شما باید آدرس مشخصی را داشته باشید. در صورت اجاره کردن مکان برای این مساله حتما باید در محضر قید بشود و اسناد مربوط به آن حفظ بشوند.

نکته بعدی داشتن نام مشخص برای شرکت می باشد. ثبت شرکت بدون نامگذاری آن امکان پذیر نخواهد بود.

شما پس از اعلام حداقل سه نام به اداره مربوطه پس از بررسی اداره مبنی بر نبودن نام مشابه کشور شما می توانید مراحل بعدی را تکمیل نموده و اقدام به ثبت شرکت نمایید.

شما باید حساب بانکی در این کشور داشته باشید و برای دریافت گواهی های لازم بانکی در این کشور حتما اقدام نمایید. حداقل سرمایه لازم شما باید پنجاه هزار درام باشد تا بتوانید اقدام به ثبت شرکت نمایید.

برای این که در این کشور شرکت ثبت نمایید حتما باید اقامت داشته باشید و بدون داشتن اقامت قادر به انجام این کار نخواهید بود.

برای  ثبت شرکت در ارمنستان  نیازی به دریافت مجوز نخواهید داشت و این یکی از مزایای این مساله است.

در نتیجه کارهای شما با سرعت بیشتری انجام شده و می توانید شرکت خود را زودتر افتتاح نمایید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در ارمنستان

برای  ثبت شرکت در ارمنستان  نیاز به ارائه مدارک زیر است:

کپی صفحه اول پاسپورت همه اعضای شرکت

اعلام کردن حداقل سه اسم برای شرکت تا از بین این نام ها یک اسم تایید شود

تعیین مقدار سهام هر عضو شرکت

تعیین کردن مدیر عامل شرکت

آدرس و شماره تلفن و آدرس ایمیل تمام اعضا شرکت

تعیین نوع فعالیت شرکت برای مشخص شدن موضوعیت شرکت

شما هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می توانید اقدام به ارائه این مدارک و  ثبت شرکت در ارمنستان  نمایید.

مزایای ثبت شرکت در ارمنستان

با  ثبت شرکت در ارمنستان  شما می توانید  اقامت این کشور زیبا را دریافت نموده و به همراه خانواده خود از طبیعت این کشور فوق العاده لذت ببرید.

با گسترش کسب و کار خود و  ثبت شرکت در ارمنستان  شما می توانید از سود زیادی بهره مند بشوید و به جنگ مشکلات اقتصادی خود بروید.

شرکت شما کاملا پایدار و دائمی خواهد بود و توسط هیچ نهادی مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. تنها در صورت خواست شما شرکت منحل شده و دیگر به کار خود ادامه نمی دهد.

مالیات در این کشور بر اساس میزان سود دهی شرکت شما تعیین می شود و در صورت کم بودن سود شما مالیات عادلانه ای از شما گرفته خواهد شد.

پس از ثبت شرکت امکان خرید خودرو و منزل مسکونی برای شما وجود خواهد داشت و شما از این طریق می توانید لوازم رفاهی را بهتر و با قیمت مناسب تر برای خود خریداری نمایید.

مدارک لازم برای  اخذ اقامت ارمنستان

مرحله اول برای این کار  ثبت شرکت در ارمنستان  می باشد سپس مدارک و اسناد شرکت را باید تحویل دهید و گواهی پزشکی مربوط به سلامت کامل خود را ارائه نمایید. در ادامه باید پاسپورت شما به زبان ارمنی ترجمه بشود و فرم های مربوط به درخواست اقامت را تکمیل نمایید. هزینه اقامت را باید به حساب دولت واریز نموده و با مراجعه کردن به اداره اقامت وضعیت خود را بررسی و پیگیری نمایید. 

هزینه ثبت شرکت در ارمنستان 2018

دولت ارمنستان هزینه های تاسیس شرکت در این کشور را پرداخت نمی کند. شرکت هایی که فعالیت اقتصادی ندارند و غیر فعال هستند مجبور به پرداخت مالیات نیستند،  لازم نیست پرونده مالیاتی ارسال کنند و مورد بازرسی قرار بگیرند. شرکت هایی که فعالیت اقتصادی دارند ممکن است هزینه هایی داشته باشند که بیشتر مربوط به رعایت حقوق مالی و همچنین مربوط به خدمات حقوق و دستمزد و مالیات مستقیم به دولیت ارمنستان هستند را باید پرداخت کنند.

دولت مرکزی ارمنستان قانون دریافت مالیات با میزان پایین به همراه مزایای ویژه مالیاتی برای گروه های ویژه ای از شرکت ها مانند شرکت های حوزه ی فناوری اطلاعات، شرکت های کوچک و متوسط و همچنین صنعت کشاورزی نظر گرفته است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا