حمل بار به آلمان

حمل بار به آلمان

حمل بار به آلمان

پیش از این که به بحث اصلی یعنی حمل بار به آلمان بپردازیم، باید اشاره کنیم که آلمان یکی از کشورهای بزرگ اروپایی بوده و قطب اقتصادی اروپا می‌باشد و به همین علت به یکی از کشورهای اصلی تجاری و مقصد اصلی بازرگانان و تجار برای حمل و صادرات بار در جهان تبدیل شده است. به طور کلی حمل بار به آن سوی مرزها می‌تواند چالش برانگیز باشد که کشور بزرگ آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع تجار ایرانی نیازی به استثنا برای حمل بار به آلمان نخواهند داشت و در صورت پیش روی طبق اصول و با برنامه ریزی دقیق، حمل بار به این کشور انجام پذیر خواهد بود.

در صورتی که هر یک از تجار ایرانی و یا افراد دیگری که به مقاصد مختلف همچون تحصیل یا زندگی برای مهاجرت اقدام می‌کنند با روش‌های مختلف حمل بار از آلمان به ایران و برعکس آشنایی داشته باشند و بدانند که کدام روش حمل بهتر است، رویه انتقال بار به این کشور در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دردسر انجام خواهد شد. حمل بار یا فریت بار به آلمان برای کالاهای مختلف از جمله لوازم خانگی، ابزار دیجیتالی و الکترونیکی، مواد شیمیایی و خوراکی و دارویی و بسیاری از تجهیزات دیگر امکان پذیر می‌باشد. به طور کلی برای حمل و انتقال بار به کشورهای خارجی مختلف از جمله آلمان، لازم است موارد مهمی از جمله مدت زمان رسیدن بار به مقصد، امنیت روش ارسال بار و همچنین هزینه کلی حمل مد نظر قرار گیرند. هر یک از این معیارها با توجه به نوع بار و همچنین روشی که برای ارسال بار به آلمان انتخاب می‌کنید، متغیر خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب حمل و نقل بین المللی را مطالعه کنید.

معرفی روش‌های مختلف حمل بار به آلمان

همانطور که اشاره کردیم، حمل بار به آلمان یا انتقال بارها از این کشور به ایران از طرق مختلفی امکان پذیر است و هر یک از صاحبان بار با در نظر گرفتن یک سری معیارها، می‌توانند برای انتقال محموله‌های مورد نظر خود به این کشور اقدام کنند. روش‌های حمل و انتقال بار به کشور آلمان به شرح زیر هستند:

  • حمل بار به شکل زمینی به آلمان: یکی از روش‌های آسان و همچنین ارزان انتقال بار به کشور آلمان، روش زمینی است. افراد در صورت تمایل می‌توانند بار و محموله‌های مورد نظر خود را به شکل فول تراک و یا خرده بار به مقصد انتقال دهند. برای انتقال بار به شکل فول تراک، امکان ارسال چندین محموله مختلف با وزن متغیر از طریق چند تراک برای صاحبان بار وجود دارد. افراد برای انتقال خرده بار به کشور آلمان می‌توانند بار خود را همراه با محموله‌های دیگر ارسال کرده و هزینه کمتری بپردازند یا در صورت وجود هر گونه مانع و مشکل خاصی می‌توانند بار را به شکل فول تراک به آلمان انتقال دهند که مطمئنا هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. (در واقع انتقال بار از روش فول تراک به این شکل است که برای حمل و انتقال محموله مورد نظر خود، یک تراک را به شکل کامل در اختیار داشته باشید.)

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب حمل و نقل زمینی را مطالعه کنید.

  • حمل بار به شکل دریایی به آلمان: با توجه به وجود بنادر و اسکله‌های دریایی بسیار زیاد در کشور آلمان، حمل بار به این کشور از طریق دریا به یکی از روش‌های پرطرفدار حمل و انتقال بار بین افراد در سراسر جهان تبدیل شده است؛ بنادر بزرگی چون برمن، کلن، هامبورگ و همچنین دویسبورگ. در صورتی که قصد دارید از روش دریایی برای حمل و انتقال محموله مورد نظر خود به کشور آلمان استفاده کنید، امکان انتقال محموله خود به شکل خرده بار، فول کانتینر و فله‌ای برای شما میسر خواهد بود که مشخصا هزینه انتقال با استفاده از هر روش متغیر می‌باشد.‌
  • حمل بار به شکل هوایی به آلمان: برای حمل بار به این کشور می‌توان از طریق هوایی نیز اقدام کرده که این روش، راهی بسیار سریع برای حمل و انتقال محموله‌های مختلف به این کشور به شمار می‌رود. مقصد محموله‌های مختلف انتقال یافته از ایران به کشور آلمان، فرودگاه‌های بین المللی هامبورگ، کلن، فرانکفورت و دوسلدورف می‌باشد. برای انتقال محموله‌های مورد نظر خود به این کشور می‌توانید به شکل مستقیم یا غیر مستقیم عمل کنید؛ با توجه به تحریم‌های اعمال شده بر کشور ایران، روش غیر مستقیم اصلی‌ترین روش برای ایرانیان جهت انتقال بار به آلمان به شمار می‌رود که مدت زمانی بیشتر از روش مستقیم به طول می‌انجامد. به طور کلی با توجه به این که انتقال هوایی بارها روشی بسیار سریع به شمار می‌آید، هزینه کلی آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

حمل بار به آلمان چه مقدار هزینه می‌برد؟

یکی از مولفه‌های بسیار مهمی که در حمل بار به آلمان یا هر کشور دیگری باید مد نظر قرار گیرد، هزینه کلی برای حمل و انتقال محموله‌های مختلف به این کشور به شمار می‌رود. به طور کلی هزینه‌ی پرداختی برای حمل بار به آلمان تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. در صورتی که قصد دارید با هزینه‌ای پایین‌تر بار خود را به این کشور ارسال کنید، زمان انتقال بار کمی طولانی‌تر خواهد بود. همانطور که پیش‌تر گفتیم روش انتقال هوایی بار به کشور آلمان سریع‌ترین روش و در مقابل روش زمینی روشی زمان‌بر برای انتقال محموله‌های مختلف به کشور آلمان می‌باشد و این دو روش به ترتیب بیشترین و کمترین هزینه را برای حمل بار به این کشور به همراه دارند. مورد مهم و تعیین کننده دیگر برای محاسبه هزینه حمل بار به آلمان، نوع محموله و وزن آن است؛ مسلما انتقال خرده بار به این کشور به نسبت حمل بارهای بزرگ‌تر و حجیم‌تر، با هزینه‌ای پایین‌تر انجام می‌شود. البته با توجه به روش انتقال خرده بار ممکن است هزینه انتقال آن بیشتر از حد عادی شود. انتقال خرده بارها به کشورهای مختلف معمولا به این صورت است که محموله شما به همراه محموله‌های دیگر، داخل یک واحد حمل کننده بار (همچون کانتینرها در روش دریایی) قرار می‌گیرد، اما در شرایطی که این امکان وجود نداشته باشد، باید محموله خود را به شکل فول بار به مقصد ارسال کنید که مطمئنا هزینه بیشتری خواهد برد. در کل عوامل مهم تعیین کننده هزینه حمل بار به آلمان به شرح زیر است:

  • وزن بار: هر چه وزن بار مورد نظر شما سنگین‌تر باشد، هزینه لازم برای انتقال آن بیشتر خواهد بود.
  • ابعاد بار: محموله‌هایی که ابعادی نامنظم و معمولی ندارند، با هزینه بیشتری حمل می‌شوند.
  • سرعت انتقال بار: در صورت تمایل به انتقال سریع بار، هزینه پرداختی برای ارسال بار بیشتر می‌شود.حمل بار به آلمان

نکات مهم در باب حمل بار به آلمان

یک سری نکات در رابطه با حمل بار به آلمان وجود دارد که لازم است پیش از اقدام برای ارسال محموله مورد نظر، مورد توجه قرار گیرند. این موارد و محدودیت‌ها به شرح زیر هستند:

  • آدرس گیرنده را بررسی کرده و از درست بودن آن مطمئن شوید. در این صورت از بروز هرگونه تاخیر در ارسال بار مطمئن خواهید بود.
  • پیش از اقدام برای حمل بار به آلمان، قوانین گمرک این کشور را به شکل دقیق مطالعه کنید تا مشکلی در انتقال محموله برای شما به بار نیاید.
  • اطلاع از محدودیت‌های حمل بار به این کشور اقدامی بسیار مهم برای شما می‌باشد.
  • ممکن است برای ورود برخی محموله‌ها و محصولات به آلمان از شما عوارض و مالیات بگیرند. در نتیجه باید به هزینه‌های مربوط به مالیات انتقال بار نیز توجه کنید.
  • کسب اطلاعات در باب محموله‌هایی که ارسال آن‌ها به آلمان ممنوع می‌باشد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی انتقال ارز، اسلحه، اشیاء گرانبها و از این قبیل محموله‌ها به کشور آلمان یا هر نقطه دیگر از جهان ممنوع است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب قوانین حمل و نقل بین المللی را مطالعه کنید.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا