صادرات فلفل دلمه ای 

نگاهی بر صادرات فلفل دلمه ای به همراه چالش ها و فرصت ها

صادرات فلفل دلمه ای

صادرات فلفل دلمه ای یک منبع درآمدزای بزرگ برای کشور محسوب می شود. در سال های اخیر، شرکت های بازرگانی با قراردادهای مثبت که با تولید کنندگان انواع فلفل‌دلمه‌ای امضا کرده‌اند، توانسته ‌اند سهم بزرگی از بازارهای اروپایی را به خود اختصاص دهند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

 

انواع فلفل دلمه ای شامل فلفل دلمه ای سبز و فلفل دلمه ای رنگی در مهمترین کشورهای اروپایی نظیر روسیه بسیار پرطرفدار و پر تقاضا هستند. بازار خرید و فروش و صادرات فلفل دلمه ای رنگی یک بازار پر رونق است این مسئله را می ‌توان با بررسی آمار و نتایجی که از صادرات و واردات این فلفل ها در کشورهای جهان به ثبت رسیده متوجه شد.

اهمیت تولید فلفل دلمه ای با توجه به ارزش غذایی فوق العاده آن مشخص می شود. انواع فلفل دلمه ای در بسته بندی های زیبا و استاندارد به سراسر دنیا صادر می شوند. این محصول جزو گروه میوه ها و سبزیجات تازه قرار می‌گیرد، بنابراین بسیار اهمیت دارد که فلفل‌های دلمه ‌ای در نهایت تازه بودن به مشتری ارائه شود.

از آنجایی که گونه ‌های فلفل، متنوع هستند. برخی از انواع فلفل ها به پودر فلفل تبدیل می شوند که برای آن “صادرات پودر فلفل”، تعریف شده است.

متنوع بودن گونه های فلفل باعث می شود حجم تولید و ارسال فلفل دلمه ای بسیار افزایش پیدا کند. کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده انواع فلفل است. فلفل دلمه‌ای رنگی که در گلخانه پرورش داده می شود، انواع فلفل قرمز و فلفل سبز گلخانه‌ ای، بهترین محصولات برای تجارت خارجی فلفل شناخته می‌شوند.

بسیاری از کشورهای جهان نظیر هندوستان، اندونزی، مالزی، چین و کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا از نظر میزان مصرف فلفل بسیار شناخته شده هستند. غذاهای بومی و محلی که در این کشورها تهیه می شوند با استفاده از انواع ادویه به ویژه فلفل قرمز یا فلفل سبزآماده می گردند.

طعم تند و تیز غذاهای هندوستان یا منطقه اندونزی بسیار شهرت دارد، بنابراین می توان انتظار داشت که مشتریان مناسب برای تجارت فلفل دلمه ای یا فلفل سبز، همین کشورها باشند.

در قسمت های بعدی درباره عوامل موثر در قیمت فلفل دلمه ای و ارسال فلفل به روسیه بیشتر صحبت می کنیم. از این نکات می توانید به عنوان راهکار مناسب برای صادرات فلفل دلمه ای استفاده کنید.

صادرات فلفل دلمه ای 

عوامل موثر صادرات فلفل دلمه ای رنگی

یکی از معیارهایی که در تجارت فلفل دلمه ای سبز و صادرات فلفل دلمه ای رنگی بسیار اهمیت دارد، قیمت فلفل است. همان طور که می دانید شرایط کاشت انواع فلفل دلمه ای به خصوص فلفل‌ دلمه‌ای گلخانه‌ای، بسیار سخت و کاملاً کنترل شده است. این میوه های سبز رنگ یا میوه های رنگی از گونه فلفل، باید از نظر شرایط دمایی نور و خاک مناسب، در بهترین وضعیت قرار داشته باشند تا حجم تولید، بالاتر رود.

با توجه به مواردی که در فوق اشاره شد می توان حدس زد که قیمت فلفل دلمه ای سبز و فلفل دلمه ای رنگی بر اساس شرایط نگهداری و دشوار بودن کار در گلخانه تعیین می شود. در صادرات فلفل دلمه ای معمولاً قیمت‌گذاری بر اساس هر تن اعلام می‌شود.

حمل و نقل انواع فلفل دلمه ای باید در بسته بندی های استاندارد و مناسب انجام گیرد، در غیر اینصورت، فلفل ها آسیب می بینند و کل محموله از بین می رود. در قسمت نکات مهم صادرات فلفل دلمه ای درباره شرایط بسته بندی بیشتر صحبت می کنیم.

برای اهداف صادراتی، قیمت فلفل دلمه ای با توجه به کیفیت فلفل ها، رنگی بودن یا سبز بودن فلفل دلمه ای، قیمت بازار میوه و سبزی و همچنین نحوه بسته بندی تعیین می شود. اگر یک مشتری خارجی اقدام به خرید عمده فلفل دلمه ای از ایران نماید، فاصله دو کشور در روش‌های حمل و نقل موثر است. بر همین اساس، قیمت نهایی فلفل دلمه‌ای برای خرید به صورتی محاسبه می‌شود که هزینه‌های حمل و نقل هم به آنها اضافه گردد.

بسته بندی فلفل دلمه ای در کارتن یا سبد در قیمت آن تاثیر گذار است. تجارت و ارسال فلفل دلمه ای سبز و رنگی به کشورهای مختلف جهان انجام می گیرد. کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر کویت، امارات، قطر و کشور عراق در غرب ایران، بزرگترین وارد کنندگان انواع فلفل از ایران هستند. 

یکی دیگر از کشورهای مهم و اصلی برای صادرات فلفل دلمه رنگی، کشور روسیه است. ارسال فلفل به روسیه مشکلات و چالش های خاص خود را دارد. در قسمت بعدی بیشتر به آن می پردازیم.

درباره صادرات فلفل دلمه ای به روسیه

صادرات فلفل دلمه ای به روسیه یک معامله سخت و دشوار است! بازرگانان روسی، به سختی به تاجران کشورهای خارجی اعتماد می کنند و از طرف دیگر در انتخاب و خرید محصولات بسیار حساس و دقیق هستند. شما نمی توانید چندین کانتینر حاوی فلفل دلمه‌ای را به روس ها بفروشید بدون آنکه آنها تک‌ تک بسته بندی ها را کنترل کنند! همین کار باعث شده است که شرکت های صادراتی ایران برای فلفل دلمه ای بسیار اهمیت قائل باشند.

از آن جایی که کشور روسیه، کشوری سردسیر است و در پرورش میوه و سبزی تازه، مشکلات زیادی دارد، بازارهای روسیه برای تجارت فلفل دلمه ای سبز و فلفل دلمه ای رنگی بهترین گزینه هستند. اگر تمام استانداردهای پرورش انواع فلفل دلمه ای رعایت شود، به راحتی می‌توان سهم بزرگی از بازارهای روسیه را تصاحب کرد.

آشنایی با قوانین صادراتی و وارداتی روسیه و پیدا کردن یک بازار خاص برای فروش می تواند صادرات فلفل به روسیه را ساده تر کند. میزان تقاضا برای خرید انواع فلفل دلمه ای در روسیه بالا است. تولید کنندگان و پرورش دهندگان انواع فلفل دلمه ای گلخانه ای به دنبال این هستند که محصولات سالم مرغوب و بسیار با کیفیت را آماده کنند تا برای صادرات به روسیه بسته بندی شود.

در مرحله بسته بندی فلفل برای ارسال فلفل دلمه ای به روسیه، آسیب ندیدن فلفل‌ها اهمیت دارد. حتی در مرحله سورتینگ باید استانداردها به خوبی رعایت شود. بسته بندی های صادراتی به روسیه حتماً باید محافظت شده و دارای برچسب باشند.

روش حمل و نقل نیز در قیمت نهایی برای صادرات تاثیر گذار است. معمولاًبرای حمل و نقل هوایی، حداقل وزن برای هر محموله تعریف می شود. حمل و نقل زمینی برای صادرات به روسیه بهتر است. کانتینرهای یخچال دار که بتواند از فلفل‌های دلمه‌ای محافظت کند، ضرورت دارند. شرکت صادراتی به تمام این نکات تسلط دارد و می تواند محموله را به موقع به دست مشتری برساند.

 

صادرات فلفل دلمه ای 

نکات مهم در صادرات فلفل دلمه ای

برای موفقیت در صادرات فلفل دلمه ای رعایت چندین نکته مهم الزامی است:

  • برای صادرات انواع فلفل دلمه ای باید از قوانین هر کشور به صورت مجزا اطلاع داشته باشید.
  • در صورتی صادرات فلفل با موفقیت همراه است که روش های استاندارد برای حمل و نقل اجرا شود. به طور مثال استفاده از وسایل نقلیه یخچال دار برای حمل جاده یا حمل دریایی، بسیار ضروری است.
  • برای تامین انواع فلفل دلمه ای با حجم بالا در داخل کشور باید با چند تولید کننده قرارداد ببندید؛ به گونه‌ای که نیاز مشتری تامین شود.
  • بازار خرید فلفل دلمه ای گلخانه ای بسیار پر رونق و پر تقاضا است. سرمایه گذاری برای فلفل گلخانه ای می‌تواند پرسود باشد به شرطی که بازار مناسب را پیدا کنید.
  • دسته بندی فلفل ها یکی از ارکان اصلی در صادرات فلفل دلمه ای است. فلفل ها معمولاً در سبد یا کارتن هایی قرار می‌گیرند که ضخامت بالایی داشته و بین هر ردیف و هر عدد فلفل، از محافظ استفاده شود. وزن هر بسته بندی باید استاندارد باشد و همچنین هر عدد فلفل باید دقیق وزن شده باشند. به طور استاندارد، ۱۸ تا ۲۴ عدد فلفل دلمه ای برای بسته بندی های صادراتی پیشنهاد می شود.
  • انواع فلفل دلمه‌ای رنگی شامل رنگ قرمز، زرد، نارنجی و  فلفل دلمه ای سبز کم رنگ برای صادرات بسیار پرطرفدار هستند. بازار کشور روسیه برای این فلفل ها گزینه مناسبی است.
  • در حمل و نقل فلفل دلمه ای برای صادرات باید از یخ زدن آنها جلوگیری شود. همچنین گرمای بیش از حد فلفل ‌ها را فاسد می‌کند.
  • برای فروش فلفل دلمه ای و صادرات، الزاماً روش های بازاریابی صحیح و مذاکرات مثبت با مشتری ضرورت دارد. کارشناسان مذاکرات برای شرکت های بازرگانی مهمترین اعضا به شمار می روند. همچنین قیمت گذاری صحیح در صادرات فلفل دلمه ای می تواند این مراحل را با موفقیت بیشتری همراه کند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

 

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

دانلود اپلیکیشن باسکول

پیمایش به بالا