شرکت واردات

شرکت واردات

شرکت واردات

از فعالیت‌های مهم شرکت واردات و همچنین بازرگانان وارد کردن کالاهای مورد نیاز کشور است تاجران زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند. باید در زمینه ی تجارت به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشیم که تجارت یک کار تخصصی و حساس است و برای اینکه افراد بتوانند در آن به‌صورت موفق عمل کنند باید از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند. در این زمینه‌ها شرکت‌های فراوانی دایر شده اند که به بازرگانان بازاریابی‌های متنوع و جذابی را ارائه می دهند و باعث می شوند که تجار راحت تر به هدف مورد نظر خود برسند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

هنگامی که شرکت واردات تصمیم می گیرد کالا هایی را قبلاً سفارش آن را پذیرفته اند را از کشور های خارجی وارد کشور خود کند باید از تمام مسائل حقوقی و قانونی واردات کالا اطلاع کافی داشته باشد و اگر احیاناً دانش این تاجران در این زمینه محدود است می توانند از مشاوره های بازرگانی که در این حیطه در حال فعالیت هستند بهره بگیرند با این ترفند هم می‌توانند با دانش بیشتر به کار خود ادامه دهند و هم اینکه برای واردات و یا حتی صادرات کالا های خود مطمئن تر اقدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ترخیص کالا از گمرک  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

شرکت واردات باید برای وارد کردن کالاهای مورد نظر از قواعد و قانون های خاصی پیروی کند که ما در ادامه مطالب این قوانین را برای شما شرح می دهیم پس لطفاً در ادامه مقاله ما را در زمینه شرکت واردات همراهی کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران را مطالعه کنید.

شرکت واردات

قوانین واردات کالا برای شرکت های وارداتی چیست ؟

همان‌طور که در متن بالا اشاره کردیم باید شرکت واردات اشراف کامل به قوانین و مقررات صادرات و واردات داشته باشند تا با توجه به دانشی که در این زمینه ها کسب می کنند بتوانند به راحتی از پس مشکلاتی که احیاناً بر سر راهشان قرار می گیرد بر بیایند. در اولین مرحله بازرگانان باید با استفاده از تحقیقاتی که انجام می‌دهند ببیند چه کالای بازار نیاز دارد و یا اینکه نبود چه کالایی در بازار حس می‌شود به گونه‌ای که اگر این کالا به بازار تزریق شود برای شرکت واردات سود آور باشد بعد از این کار کالای مورد نظر را وارد کشور می کنند و یا اینکه شرکت های تولید کننده چه کالایی را به شرکت واردات سفارش می دهند که بنا به سفارشات خاص این شرکت ها کالا های در خواستی آنان را از کشورهای خارجی وارد می کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  شرکت بازرگانی مواد غذایی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

در وهله دوم شرکت واردات باید تصمیم بگیرد که از کدام کشور کالاهای خودش را وارد کند در صورتی که برند و مارک کالاهایی که قصد وارد کردنشان را دارد مشخص باشد این مرحله چندان دشوار نخواهد بود چراکه که شرکت واردات بر اساس برند انتخاب شده کالای خود را انتخاب می کند، مثلاً شرکت واردات ماشین آلاتی که دارای بهترین کیفیت است را معمولاً از آلمان وارد می‌کند و یا برای وارد کردن شیر آلات و صنایع پمپ باکیفیت مناسب را از کشور ایتالیا وارد کشور می‌کند با این گونه اطلاعات از کشورهای صادر کننده‌ای که هر کدام در تولید کالاهای مختلف منحصر به فرد هستند ، تاجران راحت‌تر می‌توانند نمانام‌های مناسب را برای وارد کردن کالاها با کیفیت بالا اقدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ثبت سفارش کالای وارداتی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نکات مهم و کاربردی شرکت واردات

در گام بعد بهتر است تجار از زبان انگلیسی سر رشته داشته باشند تا راحت بتوانند مکاتبات و معاملات خود را با شرکت های صادر کننده و وارد کننده انجام دهند. شما باید برای اینکه با شرکتی یا فردی وارد معامله شوید در ابتدا باید او را بشناسید منظور از شناخت فرد نوع کار و تجارتی است که انجام می‌دهد با دارا بودن شرکتی که می‌خواهید با او معامله کنید از این شرایط باید در مرحله بعد باب مکاتبه و معامله را با این شرکت تجاری باز کنید برای این کار در ابتدا به او یک ایمیل یا فاکس ارسال می‌کنید در این قسمت کار بد نیست بدانید که باید:

در ابتدای نامه قید کنید که اطلاعات مربوط به فروشنده را از چه طریقی به دست آورده‌اید.

• باید خودتان را معرفی کنید در این قسمت از نامه شما بایستی به‌صورت خیلی خلاصه درزمینهٔ کاری و تولیدی خود و نیز حتی تعداد کارمندان شرکت وارد کننده را معرفی کنید شما باید به گونه ای خودتان را برای شرکت مقابل معرفی کنید که او در نظر داشته باشد که با یک شرکت بسیار معتبری قرار است وارد معامله شود اگر شرکت مورد نظر با شما وارد معامله شد بدانید که آینده روشنی در انتظار شماست و امکان این وجود دارد که شما با واردات عمده ای که انجام می دهید تخفیف ویژه ای هم از این شرکت ها بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اصول مذاکرات تجاری را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

• استعلام قیمت های کالا هم از مراحل مهم شرکت واردات است تاجران باید اطلاعات درست و کافی در مورد قیمت اجناسی که قرار است وارد کنند داشته باشند علاوه بر آن باید آدرس کارخانه ، نمونه کارها ، شماره تماس را نیز حاصل کند که در فرایند واردات کالا دچار مشکلی نشود. • شما باید قدرت بازارگرمیِ خوبی داشته باشید مثلاً به شرکت هایی که از آنان کالاهای مورد نیاز را خریداری کرده‌اید این وعده را بدهید که اگر کیفیت کالا ها و قیمت آن مناسب باشد در آینده خرید های بعدی را از این شرکت انجام می دهید و یا کالا های بیشتری را سفارش می دهید با این کار شما شرکت مقابل را به سمت خود جذب خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اعتبار اسنادی LC چیست را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

کارهایی که شرکت واردات کالا نباید انجام دهد!

متأسفانه بعضی از بازرگانان به صورت سنتی و بدون تخصص های حرفه ای کار های تجاری خود را انجام می دهند این بازرگانان گاهی بدون تأمل تمام وجه را به فروشنده حتی بدون اینکه کالا ها به گمرک برسد پرداخت می کنند.این خود باعث می شود بعضی از معاملات با ریسک بسیار بالایی برخوردار شوند و یا حتی مشکلات فراوان در عین حال پیچیده ای برای این تاجران به وجود بیاید پس بهتر است تاجران و شرکت واردات براین باشند که تجارت های خود را بروز و مدرن کنند و در عین حال تلاش کنند که تمام مراحل واردات کالا و یا حتی صادرات کالاهای خود را به صورت قانونی و هدفمند انجام دهند تا درطی فرایند واردات به هیچ گونه مشکل خاص و پیچیده ای برخورد نکنند. ما در این مقاله بر این بودیم که شما با شرکت واردات و نیز مراحل و قانون هایی که در این زمینه ها می باشد را آشنا کنیم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا