ثبت سفارش کالای وارداتی

ثبت سفارش کالای وارداتی

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی آشنا کنیم . شما قبل از هرکاری برای ثبت سفارش کالای وارداتی باید مشخصات کامل را در سایت ثبتارش به آدرس اینترنتی : sabtaresh.tpo.ir   آشنا کنیم. به این عملیات “ثبت سفارش ” گفته می شود . در این مقاله مراحل کامل و نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی را قدم به قدم جلو می رویم بهتر است بدانید در این سامانه اگر اطلاعاتی را اشتباه وارد کنید می توانید آن را اصلاح کنید .

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

ترخیص کالا از گمرک

اظهارنامه گمرکی

برگ سبز گمرکی

 نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی قدم به قدم

1- قدم اول : قبل از هرکاری باید در این سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام می توانید از منویی که در بالای صفحه است در قسمت ” ثبت کاربر جدید ” بروید و از زیر منوی “عضویت در سایت ” را انتخاب کنید .

2- قدم دوم : بعد از انتخاب مراحل بالا فرمی برای شما باز می شود که باید اطلاعات خود را در آن وارد فرمایید . این صفحه سه سر برگ دارد برگ اول اطلاعات فردی است که معمولا مدیر شرکت یا مسئول بازرگانی می باشند .

 

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 2

3- سربرگ دوم برای نام کاربری و کلمه عبور باید توسط فردی که ثبت نام شده است وارد شود و به هیچ عنوان نام کاربری نباید تکراری باشد .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 3

4- در برگ نهایی بعد از مطالعه توافق نامه و پذیرش آن می توانید ثبت نهایی را بزنید و بعد از آن در سایت ثبت سفارش با نام کاربری خود وارد می شود .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 4

5- بعد از ثبت نام شما باید اطلاعات کامل خود و مدارک مورد نیاز را به مرکز ثبتارش در ضلع غربی میدان ولیعصر مراجعه کنید تا اطلاعات شما ثبت شود .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 56- بعد از ثبت نام در این سایت می توانید با نام کاربری خود و رمز عبورتان به سایت وارد شوید .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی7

7- اولین صفحه ای که بعد از ثبت نام باز می شود برای نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی نمایش داده میشود به صورت زیر است اگر بار اول باشد که وارد می شوید باید حداقل ۱۶ فروشنده را در سایت ثبت کنید .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 7

8- صفحه زیر برای ثبت سفارش باز می شود که زمانیکه وارد می شوید یک کادر محاوره ای از شما یک تعهد نامه کوچک می گیرد بعد از مطالعه و تایید باید دکمه شروع را بزنید .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 8

9- بعد از فشردن دکمه شروع وارد قسمت اصلی ثبت سفارش می شوید ابتدا قوانین و ضوابط را باید مطالعه کنید و تایید را بزنید سپس با توجه به سفارش خود یکی از موارد موجود در منو را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 9

10- بعد از فشردن ایجاد ثبت سفارش یک صفحه با چهار سربرگ باز می شود . باید توجه کرد که سربرگ بر اساس انتخاب شما فعال یا غیر فعال است .

نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی 10

 

11- در سربرگ اول در مورد نوع عملیات ارزی سوال می شود که به دو صورت بانکی یا غیربانکی دارد در مورد غیربانکی فقط باید مدت یوزانس را تعیین کنید .

 

12- اگر نوع عملیات را بانکی انتخاب کنید گزینه های لازم برای اطلاعات بانکی مشخص می شود بعد از انتخاب بانک شما می توانید شعب مورد نظر را انتخاب کنید.

 

13- بعد از انتخاب شعبه باید کد شعبه بانک مورد نظر را وارد کنید.

 

14- گزینه های دیگری که در سربرگ اول وجود دارد نوع قرارداد و تامین ارز می باشد و همچنین می توانید گزینه های نوع ثبت و نوع درخواست سفارش را از منوی سمت چپ صفحه انتخاب و مشاهده کنید. دقت کنید تمام مواردی که به رنگ قرمز است را باید حتما وارد کنید .

 

15- در سربرگ دوم باید پروفرمای کالا سفارشی را ثبت کنید .در این مرحله از نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی باید تمام اطلاعات را وارد کنید .

 

16- در این بخش باید شناسه فروشنده را وارد کنید تا نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی ادامه پیدا کند. برای این کار ابتدا باید اطلاعات فروشنده خود را در سامانه ثبت کنید .برای اینکار در صفحه اول باید ثبت مشتری خارجی را انتخاب کنید .

 

17- بعد از مراحل بالا باید گزینه ایجاد را انتخاب کنید .

 

18- بعد از آن پنجره جدیدی ایجاد می شود و شما باید اطلاعات فروشنده را وارد کنید بعد از ۲۴ ساعت اگر فروشنده تایید شود به لیستتان اضافه می شود .

 

19- بعد از آن باید درج شناسه فروشنده را که انتخاب کرده اید در پنجره جدید بیابید .

 

20- بعد از کامل کردن سربرگ دوم اطلاعات پروفرما ثبت می شود . سربرگ سوم غیر فعال است و در سربرگ آخر باید اطلاعاتی که وارد نموده اید را ثبت نهایی کنید .

 

21- بعد از تایید شدن اطلاعات پنجره محاوره ای باز می شود و برای ثبت کالا شما را به مرحله بعدی راهنمایی می کند .

 

22- در این قسمت از نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی باید شماره تعرفه کالا را از لیست پیدا کنید و سپس انتخاب کنید .

 

23- اگر پروفرمای شما شامل چند کالا دیگر باشد از شما میخواهد مابقی کالاها را ثبت کنید .

 

24- اگر برای ثبت سفارشات نیاز به تاییدیه بهداشت باشد به شما پیغام میدهد و به طور اتومات شما را به صفحه ثبت مجوز هدایت می کند.

 

25- در ادامه نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی باید مدارک مورد نیاز را پیوست کنید.

 

26- بعد از ارسال مدارک باید تعهد نامه ها را بعد از خواندن تایید فرمایید .

 

27- در مرحله بعد باید تمامی اطلاعاتی که وارد کرده اید را دوباره بررسی کنید.

 

28- در این مرحله باید تایید نهایی را بزنید .

 

29- بعد از تایید نهایی هدایت می شوید به صفحه پرداخت کارمزد و باید صفحه پرداخت کارمزد را باز کنید.

 

30- بعد از پرداخت فیش پرداختی برای شما نمایش داده میشود حتما یک کپی از آن تهیه فرمایید. با نمایش دادن این صفحه نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی تمام میشود.

 

31- بعد از نهایی شدن ثبت سفارش باید به بخش پیگیری و ویرایش سفارشات بروید و پنجره مربوط به سفارش کالا مورد نظرتان را باز کنید و ارسال به گمرک را انتخاب کنید تا اطلاعات شما به گمرک فرستاده شود .با دیدن پنجره کوچک خالی متوجه می شوید که سفارش شما به گمرک ارسال شده است .

32- در آخرین مرحله از نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی باید دوباره به بخش پیگیری و ویرایش سفارشات بروید و شماره مجوز را که شماره مجوز ثبت سفارش کالا شما می باشد را به خاطر بسپارید و برای مراحل بانکی و گمرکی استفاده کنید .

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات کالا

واردات مواد غذایی

واردات از دبی

واردات موز

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا