واردات بدلیجات

واردات بدلیجات از چین

واردات بدلیجات از چین

برای این که بتوانید در امر واردات بدلیجات موفق عمل کرده باید بدانیم که چه محصولی و با چه کیفیتی مد نظر شماست. هم چنین قیمت بدلیجات یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این امر است که بسیاری از فعالان اقتصادی انتظار دارند، از طریق واردات این محصول بهترین قیمت عاید آن ها شود. عمدتا واردات بدلیجات از کشور چین و شهر گوانجو انجام می پذیرد، در حالی که داد و ستد بدلیجات در کشور ایران، سابقه ی چندین هزار ساله دارد، اما در حال حاضر این کشور ماست که برای تامین بدلیجات مورد نیاز خود باید از ظرفیت های تولید کشور چین استفاده کند، هر چند در این راستا بدلیجات دست ساز در کشور ایران تولید می شود، اما در واقع این تولید نیاز کشور را برای خرید این محصولات تامین نمی کند و به همین دلیل لازم است که برای تامین بدلیجات مورد نیاز خود نیاز به واردات از چین داریم.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

اگر قرار باشد که در صنعت بدلیجات بی نیاز شویم، بایستی مشابه با محصولات وارداتی با این صنعت برخورد شود و پس از چند سال صنعت بدلیجات خود را توسعه ببخشیم و دیگر نیازی به واردات بدلیجات از چین و سایر کشورهای دیگر نباشیم، اما نکته ای که وجود دارد در حال حاضر کشور ما نیازمند این محصول از سایر کشورهای رقیب است.

صادرات به چین

واردات لباس از چین

صادرات به قطر

صادرات به عمان

صادرات به روسیه

مزایای واردات بدلیجات از چین

یکی از مهم ترین اصولی که به واردات بدلیجات از چین بایستی فکر کنیم همان نیاز کشور است، دومین اصل در این راستا، تنوع در طراحی محصول مورد نظر است که سبک و سیاق های متنوعی را به مصرف کنندگان ارائه می کند، اما سومین عامل که بسیار اهمیت دارد آبکاری مربوطه است که باعث افزایش توسعه بدلیجات وارداتی شده است. پس در بازار بدلیجات وارداتی توجه به کیفیت، ارائه تنوع محصولات به حجم زیاد و هم چنین آبکاری مربوطه، مهم ترین گزینه ها در امر روی آوردن به واردات بدلیجات از چین است.

نکته ای که مهم است کشور چین در سال های اخیر سرمایه گذاری بسیار وسیعی در زمینه بازار بدلیجات خود انجام داده و همین مورد باعث شده تا بدلیجات این کشور مانند سایر محصولات دیگر این کشور، بیشترین بازار صادراتی را در دنیا بر عهده داشته باشد، در حالی که اسامی مثل ایتالیا که سنبل تولید نقره است در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. یکی از مهم ترین فاکتورهای مربوط به واردات بدلیجات از چین، ماندگاری و طول عمر بالای محصول است به طوری که سبک و سیاق های اروپایی و گران بها، در بازار چین کپی برداری شده اند و با کیفیتی مطلوب به مصرف کنندگان این حوزه ارائه می شوند، از همین مطلب می توانیم نتیجه بگیریم که کشور چین برای بدلیجات خود، همان روش همیشگی خود در طراحی محصولات مورد نظر را به کار گرفته و کم کم این بازار را هم در دنیای مدرن امروزی در دست گرفته است و به قول بازاری ها، این حوزه را قبضه کرده است.

واردات بدلیجات

مهم ترین اصول واردات بدلیجات از چین

واردات بدلیجات از چین، خود اصولی دارد که اگر به این اصول و عوامل توجه نداشته باشید مسلما محصولات بی کیفیت و نامناسب عاید شما می گردد. همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، برای خرید بدلیجات بایستی به اصول کیفیت و قیمت آن توجه زیادی داشته باشید و هم چنین در بازار چین تنوع محصولات بسیار زیاد است و زمانی که شخص پای به شهر گوانجو می گذارد مسلما با دنیایی از محصولات مواجه می گردد که همین مساله انتخاب وی را برای خرید بدلیجات سخت می کند. شما عزیزان و فعالان اقتصادی در زمینه خرید و فروش بدلیجات اگر بتوانید بهترین گزینه را در امر واردات بدلیجات از چین پیدا کنید، مسلما با حاشیه سود بسیار مناسبی مواجه خواهید شد که مناسب ترین و متنوع ترین طرح ها را به شما ارائه می کند. در ضمن باید یادآور شویم که در امر بدلیجات، مد روز یکی از فاکتورهایی است که مشتریان به آن اهمیت می دهند و اگر محصولی مد روز نباشد، از خرید آن امتناع می کنند، به همین دلیل لازم است با یک شرکت بازرگانی در این زمینه همکاری داشته باشید که متنوع ترین و بهترین طرح ها را به شما ارائه کند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با چین را مطالعه کنید.

اگر تازه کار هستید پیشنهاد می کنیم که خود شخصا وارد امر واردات بدلیجات از چین نشوید چون مسلما با تعرفه های گمرکی، ترخیص کالا از گمرک و چگونگی حمل و نقل و جابجایی کالا آشنایی ندارید و یاد گرفتن این موضوعات خود زمان زیادی را از شما می گیرد و همین باعث عقب افتادن شما از رقیبان می گردد، به همین دلیل توصیه می کنیم که با کمک شرکت های بازرگانی در این زمینه بهترین روش برندسازی و فروش را در امر بدلیجات پیش بگیرید. بازار بدلیجات ایران، امروزه از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و هم چنین افرادی که به صورت گسترده در این حوزه فعالیت می کنند با وضعیت بسیار خوبی در زمینه درآمد و سود روبه رو هستند، توصیه می کنیم برای فروش و سود بیشتر به فکر واردات بدلیجات از کشورهای مطرح باشید و هم چنین توصیه اکید ما همکاری با شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا