واردات ادوات کشاورزی

واردات ادوات کشاورزی

واردات ادوات کشاورزی

امروزه کشاورزی از فرم سنتی خود خارج شده و با تولید ادوات کشاورزی توسط کارخانجات سراسر جهان شکل مکانیزه به خود گرفته است. انواع ادوات کشاورزی شامل تیلر، شخم زن، سم پاش، بذر پاش و غیره می باشند که توسط آنها می توان سرعت فرآیندهای کاشت، داشت و برداشت را تا حد چشمگیری افزایش داد. همچنین استفاده از این ادوات سبب شده ضایعات محصولات کشاورزی به حداقل برسد و کیفیت آنها بهبود پیدا کند. واردات این محصول از کشورهای مختلفی مانند چین، ژاپن، آلمان و غیره انجام می شود که هر یک از این کشورها قوانین مخصوص به خود جهت صادرات کالا را دارند.

در نظر داشته باشید که واردات انواع ادوات کشاورزی به کشور مجاز می باشد ولی جهت واردات باید استانداردهای لازم رعایت شود. از جمله موارد موثر در زمینه واردات ادوات کشاورزی می توان به قدرت و توان موتور محصول، سال تولید، کیفیت قطعات و غیره اشاره کرد و در صورتی که محصول بر اساس معیارهای ذکر شده از کیفیت بالایی برخوردار نباشد واردات آن با محدودیت مواجه می شود. طی سال های گذشته به دلیل تحریم های اعمال شده بر کشور واردات این محصول از بسیاری از کشورها با محدودیت مواجه شده است و به همین دلیل با کمبود این محصولات در بازارهای داخلی مواجه شده ایم.

شرکت های وارد کننده جهت واردات ادوات کشاورزی باید تعرفه گمرکی مخصوص به آن را پرداخت کنند که تعرفه گمرکی برای محصولات مختلف با هم فرق دارد؛ بنابراین شرکت های وارد کننده باید قوانین و مقررات واردات این محصول از کشورهای مختلف را مطالعه نمایند تا امکان دستیابی به سود بیشتر را داشته باشند. برخی از ادوات کشاورزی که کد تعرفه گمرکی به آن تعلق گرفته و امکان واردات آنها وجود دارد شامل سمپاش، تراکتور، بذر کار، یونجه چین و غیره می باشند. برخی از این ادوات در کشور تولید می شوند ولی به دلیل واردات قطعات این محصولات جهت تولید، قیمت آنها افزایش پیدا می کند و به همین دلیل واردات برخی از ادوات کشاورزی نسبت به ساخت آنها مقرون به صرفه تر است.

واردات ادوات کشاورزی دست دوم

در مدت زمان گذشته با توجه به افزایش قیمت ادوات کشاورزی دولت امکان واردات ادوات کشاورزی دست دوم را فراهم کرده است تا این محصولات با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار بگیرند. البته جهت واردات ادوات کشاورزی دست دوم باید استاندارد های لازم رعایت شود؛ به عنوان مثال نام برند، سال ساخت، کشور سازنده و غیره از جمله عواملی می باشند که در هنگام واردات ادوات کشاورزی دست دوم به آنها توجه می شود. از دیگر مواردی که در هنگام واردات ادوات کشاورزی دست دوم باید به آن توجه شود این است که این محصولات از نظر سلامت فنی کاملا بررسی شوند و دارای نمایندگی فعال در کشور باشند. یکی از مواردی که در بازار خرید و فروش ادوات کشاورزی دست دوم تاثیر دارد میزان خرید و فروش این محصولات در بازه های زمانی گوناگون است؛ با توجه به اینکه در فصل برداشت میزان استفاده از این محصولات افزایش پیدا می کند بیشترین حجم واردات ادوات کشاورزی دست دوم قبل از فرا رسیدن فصل برداشت است.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا