صادرات ایزوگام

صادرات ایزوگام 

صادرات ایزوگام

ایزوگام پوشش و عایقی است که از قیر تشکیل شده و جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سطوح مختلف با قرارگیری در معرض رطوبت، برف، باران و غیره دچار آسیب می شوند و به همین دلیل از ایزوگام به عنوان لایه محافظ استفاده می شود. در سال های گذشته عایق کاری ساختمان توسط قیر انجام میشد ولی امروزه از ایزوگام استفاده می شود که دارای دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر مصالح می باشد. 

در ساخت ایزوگام از لایه های مختلفی استفاده می شود و به همین دلیل مقاومت این محصول در برابر عوامل خارجی بالا است که این موضوع بر محبوبیت آن افزوده است. از جمله مواد مورد استفاده در ساخت لایه های ایزوگام می توان به پلی اتیلن، بافت، فویل آلومینیوم و غیره اشاره کرد. از این محصول جهت عایق کاری مکان های مختلف استفاده می شود و بیشترین کاربرد آن مربوط به استخر، پی ساختمان، لوله آب، پارکینگ، پشت بام و غیره می باشد.

انواع ایزوگام بر اساس موادی که جهت ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد به دو دسته پلیمری و دمیده تقسیم می شوند. ایزوگام پلیمری متشکل از قیر خالص، فویل آلومینیوم، تیشو، پلی استر، پودر تالک، پوشال و گونی می باشد که هر یک با درصد و ضخامت مخصوص به کار برده می شوند. ایزوگام دمیده نیز از شامل قیر دمیده، فویل آلومینیوم، تیشو، پلی استر، گونی پلاستیکی و پودر تالک می باشد که از میان این دو محصول ایزوگام پلیمری دارای کیفیت بالاتری می باشد.  

شرایط صادرات ایزوگام 

ایران یکی از تولیدکنندگان ایزوگام به شمار می رود و سالانه حجم زیادی از این محصول به خارج از کشور صادر می شود. صادرات ایزوگام می تواند درآمدزایی بالایی برای کشور به دنبال داشته باشد و از طرفی سبب شناخته شدن برندهای ایرانی در بازارهای جهانی می شود که این موضوع اهمیت تولید و صادرات آن را افزایش داده است. یکی از مهمترین مواردی که در زمینه صادرات این محصول مورد توجه قرار می گیرد کیفیت آن است؛ در صورتی که محصول از کیفیت بالایی برخوردار نباشد تقاضا خرید آن در بازارهای جهانی کمتر می شود.

کلیه کالاهای صادراتی باید از قوانین خاص جهت ورود به بازارهای بین المللی پیروی کنند و صادرات ایزوگام نیز نیازمند رعایت استانداردها و اصول مخصوص به خود می باشد. از جمله سازمان هایی که در زمینه صادرات ایزوگام نظارت دارند می توان به گمرک، سازمان استاندارد، بورس و غیره اشاره کرد که با وضع قوانین صادرات را در چارچوب مشخصی امکان پذیر می کنند. کلیه افراد و شرکت ها باید مجوزات لازم را از این ادارات اخذ نمایند و پس از دریافت گواهی کالای خود را صادر کنند. جهت صادرات این محصول باید آنالیز خاصی در نظر گرفته شود که توسط سازمان استاندارد تعیین می شود. همچنین باید گواهی لازم جهت خرید مواد اولیه از سازمان بورس توسط تولید کننده گرفته شود.

صادرات ایزوگام به ترکیه 

ترکیه یکی از کشورهای همسایه است که به دلیل داشتن مرز مشترک زمینی با ایران سالانه حجم زیادی از ایزوگام ایران را خریدار است. یکی از مواردی که در زمینه صادرات ایزوگام به ترکیه مورد توجه قرار می گیرد نام برند سازنده آن است؛ شرکت های زیادی در زمینه تولید ایزوگام در ایران فعالیت دارند و هرچه برند سازنده از اعتبار بالاتری برخوردار باشد به تبع حجم صادرات ایزوگام به ترکیه نیز بیشتر میشود. در نظر داشته باشید که ایزوگام صادراتی باید طبق قرارداد با مواد اولیه و کیفیت موردنظر تولید شود.

صادرات ایزوگام به عراق

عراق یکی از بهترین بازارهای خریدار ایزوگام ایران به شمار می رود که سبب تولید و عرضه بیشتر این محصول شده است. یکی از مهمترین فاکتورهای مورد توجه در زمینه صادرات این محصول در نظر داشتن شرایط آب و هوایی منطقه است که بر اساس آن از ایزوگام با کیفیت مختلف استفاده می شود. همچنین وزن و ضخامت ایزوگام از دیگر مواردی است که در زمینه صادرات این محصول به عراق دارای اهمیت است و نباید کمتر از 37 کیلوگرم باشد. 

جهت صادرات این محصول به عراق باید گواهی و مجوزات لازم از ادارات مختلف اخذ شود و محصول صادراتی دارای پلمپ گمرکی باشد. با توجه به اینکه ایزوگام یکی از فرآورده های نفتی است صادرات آن نیازمند رعایت اصول و مجوز خاص است و توسط سازمان بورس صادر می شود. در نظر داشته باشید انواع ایزوگام به صورت تک لایه و دو لایه تولید می شود که حجم صادرات هر یک از آنها با هم فرق دارد. 

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب صادرات به عراق را مطالعه کنید.

یکی از مواردی که در زمینه صادرات این محصول مورد توجه قرار می گیرد تهیه محصول با کیفیت مناسب است. امروزه شرکت های زیادی در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت دارند که برقراری ارتباط مستقیم با این شرکت ها سبب کاهش هزینه های فرد می گردد. باسکول یک پلتفرم معتبر و حرفه ای در این زمینه است که در دو نسخه وب و اپلیکیشن ارائه شده است. شما امکان این را دارید که توسط این پلتفرم با صدها خریدار و فروشنده عمده در تماس باشید و به صورت غیرحضوری با تامین کنندگان اصلی ارتباط مستقیم برقرار نمایید.

نتیجه گیری

ایزوگام یکی از مهمترین محصولات نفتی است که جهت عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کیفیت مناسب و دوام بالا در بازارهای جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ایزوگام به شمار می رود که سالانه حجم زیادی از این محصول را به خارج از کشور و کشورهای همسایه صادر می کند و شرکت های فعال در این زمینه از این طریق توانسته اند درآمد ارزی بالایی برای کشور به ارمغان بیاورند.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا