برند کیف زنانه

برندهای کیف دستی و پول زنانه برای خرید عمده

به نظر شما بهترین برند کیف ایرانی کدام برند است؟ آیا کیف‌های برندهای معروف ایرانی از لحاظ کیفیت با کیف‌های زنانه خارجی یکسان هستند؟ انتخاب شما از میان برندهای کیف زنانه کدام برند است؟ اگر به دنبال خرید یک کیف زنانه خاص و جذاب هستید، باید بدانید که به غیر از برند ورساچه و مک کارتنی برندهای خوب و معروف دیگری هم در بازار موجود هستند! بدون مطالعه این مقاله و آشنایی با بهترین مارک کیف زنانه ایرانی و خارجی دیگر خریدی انجام ندهید.

بهترین مارک کیف زنانه ایرانی عبارت است از: چرم درسا، چرم حق‌نگهدار، چرم مشهد، نوین چرم، چرم کیهان و چرم مارال.
بهترین برند کیف زنانه خارجی عبارت است از: گوچی، شنل، دیور، پرادا، فندی، آپن، استود و ایو سنت لورن.

بهترین مارک کیف زنانه ایرانی چیست؟

حقیقت این است که برای خرید کیف باکیفیت با طرحی جذاب و خاص احتیاجی نیست تا حتماً به سراغ برندهای خارجی بروید، برندهای معروف و محبوب مختلفی در ایران نیز به تولید و فروش انواع کیف عمده باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه مشغول هستند که گزینه مناسبی برای بانوان به حساب می‌آید. بهترین برندهای معروف کیف زنانه در ایران عبارت است از:

1- کیف زنانه ایرانی چرم درسا

برند چرم درسا یکی از برندهای معروف کیف ایرانی است که فعالیت خود را از تولید محصولات چرمی کوچک مانند کمربند و جاسوییچی شروع کرد و سپس محصولات خود را گسترش داد. امروزه شما می‌توانید انواع محصولات چرمی مانند کیف زنانه، کیف مردانه و انواع محصولات چرم را در فروشگاه‌های این برند پیدا کنید.

2- کیف زنانه برند حق نگهدار

یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای کیف ایرانی در جنوب کشور در اصل برند حق‌نگهدار است که سال هاست به تولید کیف زنانه عمده مشغول است. طراحی و مدل‌های خاص و جذاب، دوخت ظریف و تولید باکیفیت در کنار تنوع زیاد محصولات باعث شده است تا سراجی حق نگهدار به یک برند محبوب و پرطرفدار تبدیل شود. نه تنها کیف‌های زنانه، بلکه انواع چمدان، کوله پشتی، محصولات کوه‌نوردی و سوارکاری را در نمایندگی‌های این برند پیدا خواهید کرد.

3- کیف زنانه برند ایرانی چرم مشهد

چرم مشهد یکی از بهترین مارک‌های کیف زنانه ایرانی است که همیشه کالاهایی باکیفیت و کیف‌هایی جذاب و منحصربه‌فرد از جمله کیف پول عمده را به بازار عرضه می‌کند. اگر بهه دنبال برندهای برتر کیف ایرانی هستید، حداقل یکبار نام این برند را شنیده‌اید. برند چرم مشهد در کنار انواع مختلف کیف زنانه به تولید دیگر محصولات چرمی مانند کفش و کت نیز مشغول است.

4- مارک کیف زنانه ایرانی نوین چرم

فقط کافیست تا یکبار به سراغ محصولات چرمی بروید! نام برند نوین چرم همیشه در صدر جدول می‌درخشد. بهترین کیف‌های زنانه، مردانه و هزاران محصولات چرمی دیگر با طراحی جذاب و دوخت ظریف در ویترین‌ مغازه‌های این برند می‌درخشد. اگر به دنبال یک مدل کیف زنانه ایرانی باکیفیت هستی که قابلیت استفاده سال‌های متوالی بدون هیچ خرابی را داشته باشد، حتماً به سراغ کیف زنانه برند نوین چرم بروید.

5- کیف زنانه برند ایرانی کیهان

یکی دیگر از برندهای معروف کیف در ایران برند چرم کیهان است. این برند محصولات چرمی را با طراحی شیک و مینیمال به بازار عرضه می‌کند و تمامی بانوان با هر سلیقه‌ای می‌توانند کالای مورد علاقه خود را در این مغازه‌ها پیدا کنند. برند کیف زنانه کیهان یکی از برندهای قدیمی و باسابقه است که قطعاً مدل‌های کیف زنانه آن را دوست خواهید داشت.

6- کیف زنانه ایرانی چرم مارال

برند مارال چرم یکی از بهترین برندهای کیف ایرانی است و کیفیت بالای محصولات، زیبایی و جذابیت در طرح‌ها و مدل‌ها و همچنین قیمت مناسب کالاها باعث افزایش محبوبیت این برند و محصولاتش در میان بانوان ایرانی شده است. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک کیف دوشی زنانه ساده هستید یا قصد خرید کوله پشتی زنانه چرم را دارید، در هر صورت کالای موردنظر خود را در میان محصولات این برند پیدا خواهید کرد.

بهترین برند کیف زنانه خارجی با قیمت مناسب کدام است؟

اگر شما هم به دنبال این هستید که به صورت همزمان خوش استایل و جذاب باشید ولی هزینه هنگفتی برای خرید بهترین برند کیف زنانه نکنید، وقت آن رسیده است تا با برندهای کیف زنانه خارجی با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه آشنا شوید.

1- کیف زنانه خارجی برند آپن (Aupen)

این برند خاص و نوظهور با طرح‌های نامتقارن و خاص خود توانسته است تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. همچنین سلبریتی‌های محبوبی مانند تیلور سوییفت، هیلی بیبر و گبریل یونیون محصولات این برند را تبلیغ کرده‌اند. کیف‌های این برند به دلیل طراحی مینیمالیست و سیلوئت‌های خاص خود به خوبی قابل تشخیص هستند.

2- کیف برند منصور گاوریل (Mansur Gavriel)

برند منصور گاوریل در سال 2013 با دو طرح نمادین کیف دستی و کیف سطلی وارد عرصه مد و فشن شد و پس از آن شروع به ارائه انواع کیف و کفش زنانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف کرد. این برند همواره به ارائه انواع کیف‌های زنانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه مشغول است و یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در میان سلبریتی‌ها به حساب می‌آید. افرادی مانند مارگو رابی و کتی هولمز همگی یک بازه زمانی مشخص از محصولات این برند استفاده کرده‌اند.
برای خرید و اطلاع از آخرین قیمت کیف دستی عمده می توانید از خدمات سایت باسکول استفاده کنید.

3- کیف زنانه خارجی برند اِستود (Staud)

هرچند که برند استود انواع لباس‌های زنانه از مایو تا کفش را با طرح‌هایی خاص و منحصربه‌فرد به بانوان خوش‌تیپ و خوش‌سلیقه ارائه می‌دهد، اما کیف‌ها معمولاً محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آیتم‌های این برند خاص و شیک هستند. سلبریتی‌های زیادی مانند بلا حدید و کامیلا مندز از کیف‌های شیک و جذاب این برند با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کنند.

4- کیف خارجی زنانه برند بای فار (By Far)

برند “بای فار” یکی از برندهای کیف خارجی زنانه خاص و بسیار جذاب است و سلبریتی‌ها همیشه حداقل در یک بازه زمانی مشخص از محصولات این برند استفاده کرده‌اند. زیبایی و جذابیت در طراحی و ظرافت و دقت در تولید و دوخت در کنار قیمت‌های اقتصادی و مناسب باعث شده است تا این برند نه تنها در میان سلبریتی‌ها بلکه در میان مردم نیز محبوبیت زیادی پیدا کند.

5- کیف زنانه برند برندن بلک وود (Brandon Blackwood)

تنوع کیف‌های زنانه مارک برندن بلک وود تنوع بسیار زیادی دارد و هر شخصی به راحتی می‌تواند مدل کیف موردعلاقه خود را از میان تنوع بالای کیف‌های این برند پیدا کند. این برند علاوه بر کیف‌های زنانه انواع اکسسوری و کفش‌های زنانه نیز ارائه می‌دهد که با کیف‌ها همگی یک استایل بسیار زیبا و جذاب را به شما هدیه می‌دهند.

لاکچری‌ترین برند کیف زنانه کدام برند است؟

اگر به دنبال خرید از لاکچری‌ترین برند کیف زنانه خارجی هستید و قیمت‌ها اهمیت زیادی برای شما ندارند، خرید از یکی از برندهای لاکچری کیف زنانه خارجی برای شما بهترین گزینه است. برندهای لاکچری کیف زنانه خارجی عبارت است از:

  • کیف برند هرمس (Hermès): برند هرمس به عنوان خانه مد در نظر گرفته می‌شود که کیف‌های چرمی و روسری‌های ابریشمی لاکچری و شیک آن در اصل هویت برند را تشکیل می‌دهند.
  • کیف برند لویی ویتون (Louis Vuitton): کیف‌های برند لویی ویتون با دیزاین خاص و متریال باکیفیت خود زیبایی و جذابیت استایل شما را دوبرابر می‌کند.
  • کیف برند گوچی (Gucci): گوچی از زمان تاسیس خود تا به حال همیشه در صدر برندهای لاکچری با محصولاتی خاص و بی‌نظیر است.
  • کیف برند ایو سنت لورن (Yves Saint Laurent (YSL)): این برند به خاطر طراحی‌های پیچیده و مدرن خود برای کیف‌های زنانه و مردانه در میان سلبریتی‌ها و دنیای مد و فشن معروف است.
  • کیف برند شنل (Chanel): برند شنل به خاطر طرح‌های ترکیبی لوکس کلاسیک و مدرن خود در میان مردم معروف است.
  • کیف برند دیور (Dior): برند دیور همیشه به ظرافت و طرح‌های نمادین خود در کیف و اکسسوری مشهور است.
  • کیف برند پرادا (Prada): برند پرادا به خاطر طراحی‌های شیک و مینیمالیست خود طرفداران زیادی دارد. تلفیقی از طراحی‌های لوکس و مدرن در کیف‌های برند پرادا به خوبی قابل تشخیص است.
  • کیف برند بربری (Burberry): برند بربری، خانه مد بریتانیا، به دلیل طرح‌های شطرنجی و نمادین خود بسیار معروف است و کیف‌های این برند در اصل هنری تلفیقی از زیبایی و کاربرد هستند.
  • کیف برند فندی (Fendi): برند فندی به خاطر طراحی‌های خلاقانه و مبتکرانه خود معروف است. تمامی کیف‌های این برند خاص و مجلل با طرحی متفاوت و منحصربه‌فرد هستند.
  • کیف برند سلین (Céline): برند فرانسوی سلین به خاطر طرح‌های مینیمالیست و بی‌نظیر خود در میان سلبریتی‌ها و مردم معروف است.

چگونه بهترین برند کیف زنانه را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین برند کیف زنانه قبل از هر چیز باید بازار هدف خود را مشخص کنید. آیا فقط به دنبال خرید از برندهای خارجی هستید یا اینکه محصولات و کیف‌های زنانه برندهای ایرانی را نیز قبول دارید؟! سپس با توجه به بودجه و میزان استفاده از کیف به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل کیف زنانه بر اساس خواسته‌های خود بپردازید.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا