انواع مانتو

انواع مانتو در کمد لباسی ما خانم‌ها همیشه بیشترین درصد از پوشاک مورد نیازمان به خود اختصاص داده‌اند. زیرا برای ما خانم‌ها پوشیدن مانتو و لباس تکراری در مجالس یا مهمانی‌ها کابوسی ترسناک و غیر قابل ‌تحمل است. امروزه دیگر تنوع مانتوها در طرح، رنگ و دوخت به اندازه‌ای زیاد است که احتیاجی نیست تا در دو مراسم یک مانتو تکراری بپوشیم!
انواع مانتو زنانه عبارت است از: مانتو ژاکارد، مانتو عبایی، مانتو کیمونو، مانتو سوزن دوزی، مانتو کتی، مانتو آینه دوزی، مانتو خامه دوزی، مانتو عروسکی، مانتو وست، پانچو، مانتو جلو باز، کراپ کت، مانتو شومیزی، شکت، مانتو اسپرت و تونیک.
اگر فروشنده لباس زنانه هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت لباس زنانه عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.
در این نوشتار که بهشت بانوان هم به حساب می‌آید، به معرفی انواع مانتو و کاربرد هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم. اگر شما هم به دنبال این هستید تا در هر جمع و مهمانی بدرخشید، فقط کافیست تا یک مدل مانتو شیک و باکلاس از لیست زیر انتخاب کنید.

انواع مانتو بر اساس جنس پارچه و مدل

مانتوهای زنانه بر اساس پارچه مصرفی و مدل دوخت به گروه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شود. هر کدام از انواع مانتوها برای مراسم و مناسبت خاصی مناسب هستند که در ادامه به معرفی بهترین و کاربردی‌ترین انواع مانتو زنانه پرداخته‌ایم.
اگر فروشنده لباس زنانه هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت مانتو عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

1- انواع مانتو لاکچری؛ مانتو ژاکارد

برای یک استایل زنانه باشکوه و منحصربه‌فرد باید از مانتو ژاکارد استفاده کنید. مانتو ژاکارد در اصل از پارچه ژاکارد دوخته می‌شود که از دسته پارچه‌های لاکچری و گران قیمت است. پارچه ژاکارد از الیاف پنبه، پلی‌استر، پشم و ابریشم تولید می‌شود و خود پارچه دارای نقوش برجسته مختلف رنگی مانند گل و گیاه است.
مانتو ژاکارد با ایستایی خوب و طرح شاین خود به عنوان انتخابی عالی و لاکچری برای مهمانی‌ها و مراسمات رسمی به حساب می‌آید.
بهترین استایل با مانتو ژاکارد: شلوار پارچه‌ای و کفش پاشنه بلند

انواع مانتو ژاکارد

2- مانتو عبایی

مانتو عبایی یکی از انواع مانتوهایی است که تمامی خانم‌ها با هر اندامی قابلیت استفاده از آن را دارند و استایل متفاوتی به شما می‌دهد. این مانتوها کاملاً بلند و گشاد هستند و آستین آن‌ها تا روی مچ دست است. در گذشته مانتوهای عبایی فقط به رنگ مشکی طراحی و دوخته می‌شدند ولی امروزه در رنگ‌های مختلفی مطابق با سلیقه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

3- مانتو کیمونو

مدل مانتو کیمونو یکی از مدل‌های سنتی ژاپنی است که در طرح‌ها و دوخت‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود و یک استایل راحت و آزاد را به شما هدیه می‌دهد. مدل مانتو کیمونو از طرح آستین و دوخت خاص آن به راحتی قابل تشخیص و برای انواع استایل‌های اسپرت، مجلسی و رسمی به خوبی قابل استفاده است. مانتو کیمو در مدل‌های جلو باز و جلو بسته در بازار موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید با انواع استایل‌های مختلف از این مانتو استفاده کنید.
بهترین استایل با مانتو کیمونو: کمربند، کفش اسپرت، کفش مجلسی

انواع مانتو کیمونو

4- مانتو سوزن دوزی

مانتو سوزن دوزی از انتخاب‌هایی لوکس و خاص برای عید و جشن‌های زنانه است که شما را باشکوه و جذاب نشان می‌دهد. این مانتو کت‌های ترندی دارای انواع طرح‌های مختلف سوزن‌دوزی هستند که ظرافت و جذابیت خاصی را به استایل زنانه شما می‌بخشد. مانتو سوزن‌دوزی به دلیل ظرافت در طراحی و پارچه معمولاً قیمت بیشتری در مقایسه با سایر مانتوها دارد.
بهترین استایل مانتو سوزن دوزی: شلوار پارچه‌ای با کفش پاشنه بلند

5- مدل مانتو شیک و باکلاس، مانتو کتی

مانتوهای کتی از مانتوهای شیک و خاص زنانه هستند که از زمان ارائه به بازار تا به حال در صدر مانتوهای پرفروش و محبوب زنانه قرار دارند. این مانتوها برای انواع مناسبت‌ها و دورهمی‌های مختلف بسیار مناسب و کاربردی است و تنوع جنس و پارچه آن‌ها نیز باعث شده است تا انتخاب اول و آخر هر خانمی باشند. مانتو کتی برای استایل‌های رسمی و غیررسمی مناسب است و شما به راحتی می‌توانید با انواع کفش و شلوار آن‌ها را استایل کنید.
بهترین استایل با مانتو کتی: شلوار کتان یا پارچه‌ای، کفش اسپرت یا پاشنه بلند

6- مدل مانتو فوق‌العاده شیک و جدید، مانتو آینه دوزی

اگر به دنبال یک مدل مانتو فوق‌العاده شیک و باکلاس هستید، مانتو آینه دوزی برای شما بهترین انتخاب است. این مدل از مانتو معمولاً در حاشیه و سر آستین خود دارای آیینه‌دوزی است و استایلی خاص و متفاوت را به شما می‌دهد. مجالس مهمانی، عید دیدنی و دورهمی‌های زنانه برای پوشیدن این مدل از مانتو بهترین انتخاب است.
بهترین استایل زنانه با مانتو آینه دوزی: کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای
اگر فروشنده لباس زنانه هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت شلوار زنانه عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

7- مانتو خامه دوزی، مانتو دخترانه و زنانه

مانتو خامه دوزی به دلیل ظرافت در طرح و مدل و همچنین جنس خاص پارچه خود همیشه جذابیت و حس زنانگی شما را دوبرابر می‌کند. خامه دوزی در حالت کلی به هنر طراحی و دوخت روی پارچه‌های ظریف گفته می‌شود که در آن نقوش مختلفی مانند گل و گلبرگ با هنرمندی تمام روی پارچه بریده و گلدوزی می‌شود.
مانتو خامه دوزی از بهترین انتخاب‌ها برای مراسم‌های رسمی و نیمه رسمی و از الزامات کمد لباسی هر خانمی است.
بهترین استایل با مانتو خامه دوزی: شلوار پارچه‌ای یا شلوار جین، کفش اسپرت یا کفش پاشنه بلند

8- مانتو عروسکی

بهترین و جذاب‌ترین استایل دخترانه را با مانتوهای عروسکی و آستین پفی تجربه کنید. بهترین مدل مانتو برای دختر خانم‌های نوجوان در جشن‌ها و مهمانی‌ها در کافه و رستوران در اصل مانتو عروسکی است. این مدل مانتو معمولاً بازوها و بالاتنه را درشت نشان می‌دهد و برای اکثر دختران گزینه مناسبی به حساب می‌آید.
از آنجایی که این مدل از مانتو طرح و دیزاین خاص و متفاوتی دارد، برای اکثر مناسبت‌ها و حتی استفاده روزمره گزینه خوبی است.
بهترین استایل با مانتو عروسکی: شلوار جین واید یا شلوار مام فیت/ کفش اسپرت یا پاشنه بلند

9- مانتو وست، جدید و متفاوت

مانتو وست یکی از انواع جدید و پرطرفدار مانتو به حساب می‌آید که برای استایل‌های پاییزی و تابستانه بهترین گزینه است. مانتو وست بدون آستین و دوختی شبیه سارافون دارد. یکی از مزایای مانتو وست این است که تمامی بانوان در هر رده سنی می‌توانند از وست برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت استفاده کنند.
بهترین استایل دخترانه با وست: شومیز دخترانه به همراه شلوار اسکینی

10- پانچو، مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

پانچو یکی از انواع مانتو خاص و متفاوت برای مدل مانتوهای زمستانه به حساب می‌آید. برش این مدل از لباس به صورت دایره‌ای است و از قسمت پشت و جلو با حالتی نیم‌دایره تمام می‌شود. قد پانچو معمولاً متوسط تا کمی بلند است و در هر دو حالت جلو باز و جلو بسته در بازار موجود است.
بهترین استایل با پانچو: کفش اسپرت یا پاشنه بلند، شلوار جین یا پارچه‌ای

انواع مانتو پانچو

11- مانتو جلوباز

مانتوهای جلوباز همان‌طور که از نامشان پیداست، قسمت جلو مانتو کاملاً باز است و در اندازه‌های مختلف مانند کوتاه تا خیلی بلند در بازار موجود هستند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید مدل مانتو مورد علاقه را از میان انواع مانتو جلوباز انتخاب کنید. از آنجایی که مانتوهای جلو باز در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، بنابراین برای انواع استایل‌های رسمی و غیررسمی مناسب هستند.

12- مدل مانتو ساده جدید، کراپ کت

کراپ کت یک از مدل مانتوهای جدید و به روز است که طرفداران زیادی در میان دختران نوجوان و خانم‌های جوان پیدا کرده است. کراپ کت همان‌طور که از نام آن پیداست، دارای برش و اندازه کراپ و اندازه آن فقط تا پایین خط کمر است. کراپ کت دارای انواع طرح، دوخت و رنگ‌های متنوع است و به همین دلیل با انواع استایل‌های رسمی و اسپرت قابل ست شدن است.
کراپ کت‌ها با پارچه‌های مختلفی مانند کراپ کت جین، کراپ کت لینن و انواع پارچه‌ها قابل طراحی و دوخت است. شما به راحتی می‌توانید کراپ کت جین را با تیپ اسپرت و کراپ کت لینن را با تیپ رسمی استایل کنید و جذابیت منحصربه‌فردی داشته باشید.

13- مانتو شومیزی، بهترین مدل مانتو ساده جدید

مانتو شومیزی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای گرم تابستان به حساب می‌آید. مانتو شومیزی یک مدل مانتو ساده جدید است که برای همه از دختران نوجوان تا خانم‌های جوان و خوش استایل همگی قابل استفاده است. این مدل از مانتو دارای طرح و استایلی شبیه شومیز ولی در اندازه بلندتر است تا به راحتی برای بیرون هم قابل استفاده باشد.
بهترین استایل با مانتو شومیزی: تیپ اسپرت با شلوارهای جین واید

14- شکت

شکت‌ها در اصل نوعی تونیک با اندازه و قد بلندتر هستند و معمولاً در قسمت جلو حتماً دکمه‌دار هستند. جنس پارچه شکت‌ها معمولاً برای لباس‌ای زمستانه مناسب است و به خوبی با جوراب شلواری‌های ضخیم و شلوارهای چرمی ست می‌شوند. مدل و طرح شکت بسیار مورد پسند دختران جوان و نوجوان است و به همین دلیل هم تنوع رنگ و طرح بالایی دارد.

15- مانتو اسپرت

مانتو اسپرت دارای جنس و مدل خاصی است که برای استفاده در باشگاه و هنگام دویدن برای بانوان مناسب است. بنابراین اگر شما یک خانم ورزشکار هستید، باید حتماً تعدادی مانتو و شلوار اسپرت مناسب ورزش در کمد لباسی خود داشته باشید.

16- مانتو حریر، یکی از مدل مانتوهای شیک و باکلاس

مانتو حریر یکی از مانتوهای شیک و باکلاسی است که استایل متفاوت و منحصربه‌فردی به شما می‌دهد. اندازه و قد مانتوهای حریر معمولاً بلند و تا زیر زانوست و به همین دلیل برای خانم‌های قدبلند یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید. مانتوهای حریر در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و دایره انتخابات شما بسیار گسترده است.
برای مراسم ختم می‌توانید از یک مانتو حریر مشکی و برای شرکت در مراسم عقد و عروسی از یک مانتو حریر با رنگ روشن استفاده کنید.

17- تونیک

تونیک‌ها نوعی مانتو کوتاه زنانه به حساب می‌آیند که بلندی آن‌ها معمولاً تا زیر باسن است و در مدل‌های بلندتر حتی تا قسمت ران را هم پوشش می‌دهد. از آنجایی که تونیک‌ها معمولاً از جنس پارچه‌های خنک دوخته می‌شوند، بنابراین گزینه مناسبی برای تابستان و روزهای گرم هستند.

انواع تونیک

کدامیک از انواع مانتو زنانه بهتر است؟

مانتوهای زنانه تنوع بسیار بالایی دارند و تقریباً برای هر مناسبت و مراسمی یک مدل خاص و منحصربه‌فرد از مانتو وجود دارد. بنابراین شما به عنوان یک خانم شیک‌پوش باید قبل از هرچیزی با انواع مانتو و کاربرد هرکدام آشنا شوید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مدل مانتو را با توجه به هر مناسبت انتخاب کنید.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا