تولید ادوات کشاورزی

تولید ادوات کشاورزی

تولید ادوات کشاورزی

ادوات کشاورزی مدرن یکی از مهم ترین پایه های کشاورزی مکانیزه به حساب می آید. در حال حاضر تمامی کشورهای پیشرو در زمینه تولید محصولات کشاورزی به دنبال افزایش راندمان کاری باغداران و کشاورزان با کمک ادوات کشاورزی پیشرفته می باشند؛ ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست. در حال حاضر تولید ادوات کشاورزی یکی از مهم ترین زمینه های تجاری در کشور به حساب می آید و سالانه درصد زیادی از نیاز کشاورزان و باغداران به ابزارآلات مختلف از طریق تولیدات داخلی تامین می شود. بالا بودن حجم تقاضا برای خرید ادوات کشاورزی سبب شده برندهای متعددی در سراسر کشور فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه ادوات متنوع باغداری و کشاورزی آغاز کنند. با توجه به اینکه کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت ها تا حد زیادی با یکدیگر تفاوت دارد، می توان گفت که بازار خرید و فروش این محصولات تا حد زیادی به نام شرکت تولیدکننده بستگی دارد.

به صورت کلی به تمامی ابزارهایی که با استفاده از آنها فرآیند کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام می شود، ادوات کشاورزی گفته می شود. از جمله پرفروش ترین ادوات کشاورزی می توان به سمپاش، گاوآهن، نشاءکار، کلوخ شکن و غیره اشاره کرد. میزان تولید این ادوات در سال های اخیر با افزایش چشمگیری در کشور همراه بوده است. این موضوع تا حد زیادی به دلیل مکانیزه شدن کشاورزی در ایران می باشد. لازم به ذکر است که حجم تولیدات داخلی ادوات کشاورزی تا حد زیادی به همخوانی عرضه و تقاضا بستگی دارد. در صورتی که میزان عرضه برخی از ابزارآلات کشاورزی مازاد نیاز بازار باشد، میزان تولیدات کاهش پیدا می کند. یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان ادوات کشاورزی با آن مواجه هستند، خرید مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه محصولات با نرخ آزاد می باشد. قرار نگرفتن این مواد اولیه با نرخ تعاونی در اختیار این افراد، سبب متغیر بودن حجم تولید و قیمت ادوات کشاورزی در بازار شده است.

شرکت‌های تولید کننده ادوات کشاورزی

درصد زیادی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ارقام مختلف تجهیزات کشاورزی مانند فولاد از طریق واردات تامین می شود. این موضوع به صورت مستقیم بر روی قیمت ادوات کشاورزی تولید شده در کشور تاثیر دارد. با توجه به اینکه شرکتهای تولید کننده ادوات کشاورزی بایستی مواد اولیه را با نرخ آزاد تامین کنند، قیمت این محصولات به دلیل نوسانات ارزی دائما در حال تغییر است. در صورتی که دولت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصولات را با قیمت تعاونی در اختیار شرکتهای تولید کننده ادوات کشاورزی قرار ندهد، قیمت انواع ادوات کشاورزی در کانال مشخصی قرار نخواهد گرفت. در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند که شما به راحتی از طریق یک جستجوی ساده در اینترنت، می توانید با اسامی آنها آشنا شوید. برای برقراری ارتباط مستقیم با  شرکتهای تولید کننده ادوات کشاورزی می توانید از بازار باسکول نیز کمک بگیرید. برخی از نمایندگان این شرکت ها در زمینه فروش محصولات خود در باسکول فعالیت دارند. در صورتی که زمینه کاری شما نیز تولید و فروش ادوات کشاورزی می باشد، می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن باسکول، محصول خود را آگهی کرده و از سراسر کشور مشتری جذب کنید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا