انواع شورت زنانه

آیا شما به عنوان یک خانم با انواع شورت زنانه و کاربرد هر کدام از آن‌ها آشنایی دارید؟ آیا با اصول بهداشتی و نحوه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین لباس زیر زنانه آشنایی دارید؟ آیا در کمد لباسی خود حداقل یک شورت قاعدگی، انواع شورت زنانه فانتزی و شورت روزمره دارید؟
انواع شورت زنانه فقط به شورت زنانه لامبادا، شورت زنانه گیپور، شورت اسپرت و شورت نیم‌پا طبقه‌بندی نمی‌شود. در ادامه با لیست کامل شورت زنانه و کاربرد هر کدام از آن‌ها آشنا خواهید شد. اگر فروشنده لباس زیر هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت شورت عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

انواع شورت زنانه را همراه با کاربرد بشناسید!

بانوان باید همیشه حق انتخاب زیادی داشته باشند تا بتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین‌ها را انتخاب کنند، حتی زمان خرید لباس زیر! خوشبختانه تنوع انواع شورت زنانه در بازار نیز به حدی است که قطعاً شما را راضی نگه می‌دارد و خبر بهتر اینکه همیشه بر تنوع لباس زیر زنانه در بازار به صورت مداوم اضافه می‌شود. فروشندگان لباس زیر نیز باید با توجه به تغییرات نیاز های این بازار نسبت به سفارش عمده کالاهای خود اقدام کنند. اگر فروشنده لباس زیر هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت لباس زیر عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.
در ادامه به معرفی انواع شورت زنانه به انگلیسی و کاربرد هرکدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.

1- شورت اسپرت (Sport Shorts)

شورت اسپرت بسیار راحت و کاربردی است. طرح و رنگ این شورت‌ها بسیار زیاد است و با سلیقه بانوان هماهنگی زیادی دارد.
زمان استفاده از شورت اسپرت: تمرینات ورزشی، زندگی روزمره

2- شورت نیم‌پا زنانه (Boy Shorts)

شورت نیم‌پا قسمت بالایی پا را به خوبی می‌پوشاند و در قسمت ران دارای برش مستطیلی شکل هستند. این شورت‌ها به بدن کامل می‌چسبند و برای روزهای پرتحرک و پرکار به شما کمک می‌کنند تا احساس راحتی داشته باشید.
زمان استفاده از شورت نیم‌پا زنانه: زیر دامن‌های کوتاه و پیراهن چین‌دار

3- شورت کلاسیک (Classic Briefs)

قدیمی‌ترین، راحت‌ترین و البته پرطرفدارترین شورت زنانه در اصل شورت کلاسیک است. شورت کلاسیک زنانه دارای فاق بلند و پوشش حداکثری است. این شورت را زیر لباس‌های تنگ و چسبان نپوشید، زیرا خط شورت کاملاً نمایان است.
زمان استفاده از شورت کلاسیک: استفاده راحتی و روزمره زیر لباس‌های راحتی و گشاد

4- شورت هیپستر یا هیپ هاگرز (Hipsters)

کش این شورت‌ها دقیقاً روی باسن قرار می‌گیرد و پوشش تقریباً مناسبی در قسمت پهلوها ایجاد می‌کند. مدل این شورت‌ها جدید و تنوع بسیار خوبی دارد.
زمان استفاده از شورت هیپستر: زیر شلوار یا دامن فاق کوتاه، استفاده روزانه

5- شورت تانگ (Thongs)

شورت‌های تانگ دقیقاً زیر کمر و روی استخوان لگن قرار می‌گیرند و از پارچه‌های مختلفی در طراحی و دوخت آن‌ها استفاده می‌شود. یک یا دو بند نازک یا ضخیم دور تا دور کمر را می‌پوشاند و قسمت جلو و عقب شورت فقط به وسیله دو قطعه مثلثی به یکدیگر وصل می‌شود.
زمان استفاده از شورت تانگ: زیر لباس‌های تنگ

6- شورت بیکینی (Bikini)

شورت بیکینی هیچ درز و دوختی ندارد و به همین دلیل برای استفاده زیر انواع لباس بسیار مناسب است. شورت بیکینی در یک ست بیکینی ارائه می‌شود و تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که با سلیقه هر شخصی همخوانی دارد. این شورت در قسمت جلو پوشانندگی کمتری دارد و برآمدگی‌ها و برجستگی‌های بدن را به خوبی نمایش می‌دهد.
زمان استفاده از بیکینی: شنا و ساحل، استفاده روزانه
اگر فروشنده لباس زیر هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت سوتین عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

7- شورت گنی (Control Briefs)

شورت گنی یکی از انواع شورت زنانه است که پرکاربردترین لباس زیر زنانه هم به حساب می‌آید. این شورت به خوبی شکم و پهلوها را تا بالای ناف جمع می‌کند و به بدن شما فرم جمع‌وجور و کوچکی می‌دهد. شورت گنی برای بانوانی که می‌خواهند اندام خود را خوش فرم و زیبا نشان دهند یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید.
زمان استفاده از شورت گنی: پس از بارداری، زیر لباس‌های مجلسی و تنگ

8- شورت بدون درز (Seamless Panties)

شورت بدون درز یکی از بهترین و پرطرفدارترین شورت‌ها در میان بانوان است. همان‌طور که از نام این شورت پیداست، هیچ‎‌‌گونه درز و دوختی روی شورت وجود ندارد و راحتی فوق‌العاده‌ای با پوشیدن شورت احساس می‌کنید.
زمان استفاده استفاده از شورت بدون درز: زیر شلوارهای تنگ و لگ ورزشی، زیر لباس مجلسی و لباس‌های توری

9- شورت جی استرینگ (G-String)

شورت جی استرینگ یکی از انواع شورت زنانه بندی است که بیشتر جنبه زیبایی داشته و طراحی خاص و جذابی دارد. این مدل از شورت فقط قسمت جلویی ناحیه تناسلی را می‌پوشاند و در قسمت پشت فقط یک بند باریک وجود دارد. پارچه جلویی این شورت از گیپور و تور هم دوخته می‌شود.
زمان استفاده از شورت جی استرینگ: زیر لباس‌های خیلی تنگ با حداقل پوشش، استفاده برای زیبایی، ساحل و حمام آفتاب

10- شورت فرانسوی (French-Cut)

یکی از انواع شورت زنانه پرکاربرد و محبوب در میان بانوان که شباهت زیادی به شورت کلاسیک دارد. تنها تفاوت شورت فرانسوی با شورت کلاسیک در میزان پوشانندگی آنهاست. شورت فرانسوی انحنای بیشتری در قسمت دور ران دارد و به همین دلیل پوشانندگی کمتری در مقایسه با شورت کلاسیک دارد.
زمان استفاده از شورت فرانسوی: زیر شلوارهای فاق بلند، استفاده روزانه

11- شورت سی استرینگ (C-String)

مدل جدید و منحصربه‌فردی از شورت زنانه که هیچ‌گونه بند و اتصالی به بدن ندارد و کمترین حالت پوشانندگی در جلو و بدون هیچ پوشانندگی در عقب است. انبری منعطف در بدنه شورت به شکل قالب بدن حالت می‌گیرد. زمان استفاده از شورت سی استرینگ: حمام آفتاب، لباس شب، شنا

12- شورت برزیلی (Brazilian Brief)

شورت برزیلی دارای طرحی ترکیبی از شورت تانگ و هیپستر است و با استایل‌های مختلف معمولی، گره یکطرفه و کره دو طرفه در بازار موجود است.
زمان استفاده از شورت برزیلی: تعطیلات تابستانه و ساحلی

13- شورت چسبی (Adhesive Panty)

طراحی شورت چسبی دقیقاً شبیه شورت سی استرینگ است و تنها تفاوت این شورت در این است که با چسب به بدن می‌چسبد.

14- شورت لامبادا

شورت لامبادا کمترین پوشش را در میان انواع شورت زنانه دارد و در قسمت پشت فقط یک پارچه باریک و نازک وجود دارد. این شورت کاملاً بکلس است و فقط توسط بندهای باریک به یکدیگر وصل می‌شوند.
زمان استفاده از شورت لامبادا: لباس خواب، ساحل

15- شورت اسفنجی یا پروتزدار

شورت‌های اسفنجی در قسمت پشت دارای پدهای اسفنجی هستند و پایین‌تنه را بزرگتر نشان می‌دهند. این شورت‌ها اصلاً برای استفاده روزانه مناسب نیست.
زمان استفاده از شورت اسفنجی: استفاده در مجالس و مهمانی زیر لباس مجلسی

16- شورت قاعدگی یا شورتکس زنانه

این شورت برای دوران قاعدگی بانوان گزینه بسیار مناسبی است. طراحی این شورت‌ها به نحوی است که دیگر نگران خونریزی زیاد یا پس دادن خون از لباس زیرتان نخواهید بود. جنس شورت در قسمت وسط از جنس لاتکس است که هیچ خونی را پس نمی‌دهد.
انواع شورت زنانه با توجه به کاربرد و جنس پارچه دارای کاربردهای مختلفی هستند. زمانی که به عنوان یک خانم با انواع شورت‌های زنانه آشنایی داشته باشید، قطعاً انتخاب بهتر و مناسب‌تری در هنگام نیاز خواهید داشت.
اگر فروشنده لباس زیر هستید میتوانید از طریق بازارگاه باسکول از آخرین قیمت شورت زنانه عمده اطلاع پیدا کرده و با فروشندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

17- شورت چیکستر (Cheekster)

شورت چیکستر از قسمت جلو دارای طرح هفتی باریک و در قسمت عقب نیز بخش کمتری از باسن را می‌پوشاند و به همین دلیل طرح جالب و خاصی دارد. جنس این مدل از شورت‌ها نرم است و تقریباً تمامی خانم‌ها یکی از این مدل شورت‌ها را در کمد خود دارند.
زمان استفاده از شورت چیکستر: استفاده روزمره

طبقه‌بندی انواع شورت زنانه بر اساس جنس پارچه

تنوع انواع شورت زنانه فقط بر اساس طرح و مدل نیست و حتی شورت‌ها با توجه به جنس ماده سازنده نیز دارای تقسیم‌بندی‌های متفاوتی هستند. همان‌طور که می‌دانید، لباس زیر در تماس مستقیم با آلت تناسلی بانوان است و باید حتماً از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید شود.
بنابراین در هنگام خرید لباس زیر قبل از قیمت به جنس پارچه دقت کنید و همیشه لباس زیر خود را از مراکز خرید معتبر تهیه کنید تا خیالتان از بایت مواد اولیه موجود در لباس و تمیزی آن راحت باشد. در ادامه به معرفی بهترین جنس پارچه مناسب برای لباس زیر بانوان پرداخته‌ایم.

  • پارچه پلی آمید: شورت‌های پلی آمید معمولاً با مواد طبیعی مثل پشم و ابریشم تولید می‌شوند.
  • پارچه نخی: شورت‌های نخی از نخ طبیعی تولید می‌شوند و به خوبی جریان هوا از طریق بافت نخ عبور می‌کند. علاوه بر این، شورت‌های نخی هیچ‌گونه حساسیت پوستی و بیماری عفونتی را در بدن ایجاد نمی‌کنند.
  • پارچه گیاهی: این پارچه‌ها از الیافی مانند مودال و ابریشم طبیعی تهیه می‌شوند و بافت فوق‌العاده نرم و نازکی دارند.
  • پارچه پنبه‌ای: این پارچه‌ها از انواع الیاف طبیعی پنبه تهیه می‌شوند و بافت نرمی دارند. تنها عیب پارچه پنبه‌ای در سرعت پایینشان در هنگام خشک شدن است.

کدام یک از انواع شورت زنانه برای من مناسب است؟

بانوان همیشه در انتخاب لباس‌های خود حساسیت و دقت زیادی به خرج می‌دهند و این سخت‌گیری در هنگام انتخاب لباس زیر دو برابر می‌شود. به همین دلیل انواع شورت زنانه با تنوع زیاد در رنگ، مدل و طرح در بازار موجود است که به شما اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. فقط کافیست تا با انواع شورت زنانه آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا