پرفروش ترین سرامیک کف

چرا انتخاب پرفروش‌ترین سرامیک کف در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون هر فضایی از واجبات به حساب می‌آید؟ سرامیک کف تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی فضا می‌گذارد و به همین دلیل هم باید برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع سرامیک دقت و توجه زیادی به خرج داد. قیمت سرامیک هم در بازار با توجه به نوع و کیفیت هر سرامیک مشخص می‌شود. در حالت کلی بهترین و پرفروش‌ترین سرامیک کف عبارت است از:

  • سرامیک کف مربعی
  • سرامیک کف طرح پتینه
  • سرامیک کف مات
  • سرامیک طرح کلکته
  • سرامیک کف طرح سنگ
  • سرامیک کف طرح چوب
  • سرامیک کف براق
  • سرامیک کف دکوراتیو
  • سرامیک کف طرح ماربل
  • سرامیک کف طرح بتن

فرقی نمی‌کند که برای چه نوع کاربری و محیطی به دنبال سرامیک هستید، در هر صورت باید در هنگام انتخاب به موارد مهم و تاثیرگذاری مانند متراژ فضا، کاربری ساختمان، سبک دکوراسیون و هماهنگی رنگ‌ها با یکدیگر دقت کنید.

پرفروش‌ترین سرامیک کف کدام مدل‌ها هستند؟

اگر به دنبال این هستید تا با لیست پرفروش‌ترین سرامیک‌های کف آشنا شوید و مدل سرامیک خود را از میان بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها انتخاب کنید، پس با دقت لیست زیر را مطالعه کنید. البته همه‌چیز فقط با یک انتخاب به پایان نمی‌رسد. شما باید از کاربرد و موارد استفاده هر کدام از انواع سرامیک هم به درستی اطلاع داشته باشید. قطعاً سرامیک مناسب برای سرویس بهداشتی با سرامیک مناسب برای هال و سالن پذیرایی متفاوت است. همچنین قیمت سرامیک کف سالن پذیرایی با توجه به ابعاد و طرح قطعاً با سرامیک کف حمام متفاوت است.

1- سرامیک کف مربعی

سرامیک‌های کف با ابعاد 6060 یا 8080 به شکل مربع یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های سرامیک برای انواع کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری به حساب می‌آید. سرامیک‌های کف در اندازه مربع همیشه طرحی خاص و منحصربه‌فرد را به فضای شما می‌بخشند و معمولاً برای هر فضایی با متراژ بزرگ یا کوچک قابل استفاده است.

2- سرامیک کف طرح پتینه

سرامیک طرح پتینه یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین سرامیک کف به حساب می‌آید که در هر فضایی با کاربری‌های مختلف قابل استفاده است. طرح خاص و منحصربه‌فرد سرامیک پتینه باعث می‌شود تا فضای شما کاملاً جذاب و متفاوت به نظر برسد. نکته جالب در مورد سرامیک‌های پتینه این است که طرح و مدل پتینه از شکل زنگ‌زدگی آهن الهام گرفته شده است.

دسترسی به مناسب‌ترین و ارزانترین قیمت کاشی سرامیک فقط در بازار خرید و فروش عمده باسکول امکان‌پذیر است.

3- سرامیک کف مات

سرامیک‌های کف با طرح و رنگ مات یکی دیگر از پرفروش‌ترین و زیباترین انواع سرامیک‌های کف هستند که در انواع فضاها با کاربری‌های مختلف قابل استفاده هستند. سرامیک‌های کف تیره و مات معمولاً کثیفی‌ها و آلودگی را نشان نمی‌دهند و برای مکان‌هایی با رفت‌وآمد بالا یک گزینه عالی هستند. اگر به دنبال فضایی با دکوراسیون خاص و منحصربه‌فرد هستید، استفاده از سرامیک‌های کف مات به راحتی جلوه فضای منزل شما را تغییر می‌دهد.

4- سرامیک کف طرح کلکته

سرامیک کف طرح کلکته یکی از مدل‌های پرفروش‌ترین سرامیک کف در میان مشتریان به حساب می‌آید. این سرامیک زیبا دارای پوششی شفاف، روشن و جذاب است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. سرامیک کف طرح کلکته دارای طرح و رنگی شبیه به سنگ طبیعی است و زیبایی منحصربه‌فردی را به فضای شما می‌دهد. از آنجایی که رنگ این مدل از سرامیک‎‌ها کاملاً روشن است، بنابراین کثیفی روی آن‌ها به سرعت مشخص می‌شود و شما به سرعت متوجه کثیفی خواهید شد.

5- سرامیک کف با طرح سنگ

طرح سنگ یکی از طرح‌های پرطرفدار و کاربردی برای سرامیک‌های کف ساختمان به حساب می‌آید. طرح سنگ روی سرامیک دارای انواع مختلفی مانند سنگ مرمر، سنگ گرانیت و سنگ تراورتن است و به همین دلیل مشتریان حق انتخاب زیادی در هنگام خرید دارند. این سنگ‌ها زیبایی و شکوه خاصی به فضای شما می‌دهند و در عین حال هیچ‌کدام از معایب و سختی‌های نگهداری سنگ را ندارند. سرامیک‌های طرح سنگ دارای مقاومت و تنوع طرح و رنگ بالایی هستند.

6- سرامیک کف طرح چوب

سرامیک‌های طرح چوب یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های سرامیک‌ در بازار برای دفاتر اداری و منازل مسکونی هستند. این مدل از سرامیک‌ها برای افرادی مناسب است که به دنبال کفپوش‌هایی با طرح و رنگ چوبی ولی در عین حال با دوام و طول عمر بالاتر هستند. سرامیک کف طرح چوب یکی از خاص‌ترین و زیباترین مدل‌ها برای سرامیک کف هال و آشپزخانه است.

7- سرامیک کف براق

سرامیک‌های براق از زیباترین سرامیک کف به حساب می‌آیند که در انواع مکان‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح براق سرامیک یکی از انواع طرح‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و همچنین زیبایی خاص و متفاوتی نیز به فضا می‌دهد. اگر برای پوشش کف یکی از فضاهای ساختمان خود به دنبال جلب توجه و القای حس شکوه و زیبایی هستید، سرامیک کف براق یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. همچنین از آنجایی که این سرامیک‌ها نور را به خوبی منعکس می‌کنند، برای فضاهای کوچک و کم‌نور انتخاب بسیار مناسبی هستند.

8- سرامیک تزیینی یا دکوراتیو

سرامیک‌های تزیینی و دکوراتیو یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین سرامیک‌ها در سال‌ها اخیر به حساب می‌آیند که به دلیل تنوع طرح و رنگ بالای خود بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. طرح و مدل سرامیک‌های تزیینی به دو گروه طرح‌های سنتی ایرانی و طرح‌های مدرن خارجی طبقه‌بندی می‌شود. قیمت این سرامیک‌ها با توجه به کیفیت و طرح بسیار متنوع است.

9- سرامیک کف طرح ماربل

سرامیک کف طرح ماربل یکی دیگر از زیباترین سرامیک‌های کف به حساب می‌آید که کاربردهای گسترده و متنوعی نیز دارد. این نوع از سرامیک با انواع طرح‌های مات و براق یا رنگ‌های روشن و تیره زیبایی و جذابیت منحصربه‌فردی را به فضا می‌بخشد. از سرامیک‌های طرح ماربل در اجرای کفپوش برای انواع فضاها مخصوصاً فضای سرویس بهداشتی و سالن‌های بزرگ استفاده می‌شود.

10- سرامیک طرح بتن

اگر به دنبال طراحی و اجرای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال هستید، سرامیک‌های طرح بتن یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این سرامیک‌ها با طرح خاص و ساده خود به فضا حالتی مینیمال و متفاوت می‌دهند. رنگ و طرح این سرامیک‌ها کاملاً مشابه بتن است، با این تفاوت که زمختی و زشتی سطح بتن را ندارد.

ردیفمدل پرفروش‌ترین سرامیک کفکاربرد
1سرامیک کف مربعیمنازل مسکونی، فضاهای تجاری و اداری
2سرامیک کف طرح پتینهدیوار و کف سالن پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی، انواع راهرو و دیوار راه‌پله  
3سرامیک کف ماتکفپوش حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، ورودی ساختمان، مجتمع‌های بزرگ اداری و تجاری
4سرامیک کف طرح کلکتهاجرای کفپوش منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری و تجاری، هتل‌ها و رستوران‌ها  
5سرامیک کف با طرح سنگاجرای دیوار حیاط، نمای ساختمان، کفپوش و دیوارپوش فضای ساختمان‌های اداری و مسکونی
6سرامیک کف با طرح چوباجرای کفپوش ساختمان‌های اداری و مسکونی، نمای ساختمان، دیوارپوش  
7سرامیک کف براقسالن پذیرایی و ورودی منزل و ساختمان‌های اداری، اجرای دیوار
8سرامیک تزیینی یا دکوراتیواجرای کاشی بین کابینتی، ایجاد طرح کمربند در دیوار سالن‌ها، سرویس بهداشتی یا حمام
9سرامیک کف طرح ماربلاجرای سرامیک کف و دیوار سرویس بهداشتی و سالن‌های بزرگ، سرامیک کف هال و آشپزخانه  
10سرامیک طرح بتناجرای کفپوش منزل و ساختمان‌های اداری، نمای خارجی و داخلی ساختمان، اسلب پشت تلویزیون

پرفروش‌ترین و جدیدترین سرامیک کف پذیرایی چیست؟

سالن‌های پذیرایی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه به حساب می‌آیند و به همین دلیل انتخاب یک کفپوش عالی و جذاب برای سالن پذیرایی بسیار مهم است. خوشبختانه طرح و تنوع سرامیک‌های مناسب سالن پذیرایی بسیار زیاد است و شما به راحتی می‌توانید طرح و مدل موردعلاقه خود را انتخاب کنید.
اگر برای انتخاب خود به دنبال اطلاعات دقیق هستید، باید بگوییم که جدیدترین سرامیک کف پذیرایی عبارت است از:

  • سرامیک مدل گرانیتی
  • سرامیک مدل پارکت
  • سرامیک‌های براق سفید
  • سرامیک‌های تیره رگه‌دار
  • سرامیک‌ با ابعاد بزرگ
  • موزاییک پلیمر

البته موزاییک پلیمر در اصل نوعی سنگ مصنوعی است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. قیمت موزاییک پلیمر در مقایسه با سایر سرامیک‌های کف مناسب‌تر است و به همین دلیل برای پوشش کف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرفروش‌ترین سرامیک سرویس بهداشتی چیست؟

از آنجایی که سرامیک‌های سرویس بهداشتی و حمام به صورت مرتب در معرض آب و رطوبت زیاد هستند، بنابراین این سرامیک‌ها باید ضدآب و ضدرطوبت باشند. همچنین سرامیک کف در این فضاها به شستشو و نظافت بیشتری احتیاج دارد، به همین دلیل لعاب این سرامیک‌ها باید مقاومت و دوام بیشتری داشته باشد.
بهترین و پرفروش‌ترین سرامیک سرویس بهداشتی عبارت است از:

  • کاشی و سرامیک پازلی
  • کاشی و سرامیک طرح لوزی
  • کاشی‌های براق و شفاف
  • کاشی و سرامیک مات و ساده
  • کاشی سه بعدی
  • کاشی و سرامیک شیشه‌ای

چگونه بهترین و پرفروش‌ترین سرامیک کف را انتخاب کنیم؟

حقیقت ماجرا این است که انتخاب یک مدل سرامیک به عنوان بهترین سرامیک تقریباً امری غیرممکن است. در هنگام انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سرامیک کف باید به عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون داخلی، متراژ فضا، نوع کاربری و سلیقه شخصی خود توجه کنید.
در حالت کلی، انتخاب از میان لیست پرفروش‌ترین سرامیک‌های کف به شما این فرصت را می‌دهد تا با انواع سرامیک‌های محبوب و پرطرفدار در میان مشتریان آشنا شوید. اگر یک مدل سرامیک در لیست پرفروش‌ترین سرامیک‌ها قرار دارد، قطعاً به این معناست که سرامیک علاوه بر قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه دارای طول عمر و دوام بالایی است. به نظر شما چه عواملی بر قیمت پرفروش‌ترین سرامیک کف تاثیرگذار است؟

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا