واردات گوشی از چین

واردات گوشی از چین

واردات گوشی از چین

امروزه کشور چین توانسته با تکیه بر دانش فنی و توانایی های خود، بازار بسیاری از محصولات مورد نیاز دنیا را تسخیر کند و کشور ایران نیز به عنوان یکی از مقاصد محصولات کشور چین معرفی شده است. واردات گوشی چین یکی از مهم ترین این موارد است، و ما می خواهیم بیشتر در این رابطه و ویژگی های مربوط به آن توضیح دهیم.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

یکی از مهم ترین دلایل که واردات گوشی از چین، برای ما ایرانی ها مهم شده، محدودیت ایران برای تامین کالاهای مورد نیاز خود از سایر کشورهای پیشرفته دنیا است. امروزه کشور چین توانسته با نیروی انسانی ارزان و با تکیه بر دانش فنی و توانایی های خود، بازار بسیاری از محصولات ضروری مردم دنیا را در دست بگیرد، به طوری که ابتدا کمیت مربوط به محصولات را افزایش می دهند و سپس به کیفیت کار می افزایند، مساله ای که سال ها قبل ژاپن این سیاست را دنبال می کرد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب تجارت با چین را مطالعه کنید.

واردات گوشی از چین

مزیت واردات گوشی از چین

یکی از مهم ترین مزایای مربوط به واردات گوشی از چین برای ما ایرانی ها، قیمت پایین آن است، طوری که انواع برندهای روز دنیا را در رابطه با گوشی های موبایل می توان در این بازار به دست آورد. هم چنین عامل دوم که در زمینه واردات گوشی از چین، برای ما ایرانی ها اهمیت دارد، محدودیت کشور ایران در زمینه خرید و فروش کالاهای وارداتی از سایر کشورهای دنیا است، طوری که بسیاری از برندهای مشهور دنیا را می توان در بازار چین به دست آورد و همین مساله با توجه به اوضاع خوب روابط سیاسی میان ایران و چین، بیشتر از قبل در این عامل تاثیر گذار بوده است. اما سومین عامل که برای بسیاری از فعالان اقتصادی در حوزه گوشی های موبایل، دارای اهمیت کرده است، تغییر قیمت های لحظه ای مربوط به گوشی های موبایل در بازار ایران است، طوری که بسیار از عمده فروشان در بازار ایران این قیمت را بر اساس نرخ دلار محاسبه می کنند و همین مساله باعث ایجاد سردرگمی برای خریداران مربوط به این محصول شده، در حالی این خریداران به صورت مستقل می توانند به واردات گوشی از چین بیندیشند و این که از قیمت های لحظه ای و آنی مربوط به این بازار رهایی پیدا کنند.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات بدلیجات از چین

واردات لباس از چین

واردات جنس و کالا از چین

واردات مستقیم گوشی از چین

در میان برند گوشی های چینی، مدل های با کیفیتی نیز وجود دارد که افراد می توانند از این برندها استفاده کنند. واردات گوشی از سایر کشورهای دنیا به دلیل جابجا شدن نرخ ارز در این روزهای بازار ایران، تامین کنندگان این کالا را با مشکلات جدی مواجه کرده است، در حالی که در کشور چین واحد پول این کشور یعنی یوان، تغییرات کم تری نسبت به دلار و درهم داشته و همین مساله کار را بسیار ساده کرده است و افراد می توانند راحت تر گوشی های خود را از چین خریداری کنند.شما اقلام و اجناس دیگری را می توانید به راحتی از چین وارد کنید.

مشکلات واردات گوشی از چین

حتما اطلاع دارید که برای واردات گوشی از چین باید کارت بازرگانی و ثبت سفارش داشته باشید، این تنها دغدغه مربوط به تاجرین در زمینه واردات کالا نیست بلکه بایستی هزینه های گمرکی را نیز پرداخت کنند، تمامی این عوامل به جای خود، اما آشنا نبودن با تامین کنندگان کالای مورد نظر در کشور چین و هم چنین هزینه های حمل و نقل و چگونگی رسیدن سفارش به مقصد، دغدغه مهمی است که به خصوص افراد تازه کار در این حوزه را دچار یاس و ناامیدی کرده است. نگران این موضوع نباشید شما می توانید با همکاری یک شرکت بازرگانی فعال در این زمینه، به سادگی واردات گوشی از چین را برای شما انجام دهد و در آن زمانی که می خواهید سفارش خود را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شرکت بازرگانی آوات و سایت مربوطه ارتباط بگیرید تا چگونگی این کار را بیشتر به شما نشان دهد.

واردات قاچاق گوشی از چین

با توجه به این که در سال های گذشته خرید و فروش گوشی های قاچاقی در کشور ایران رواج داشت، زیاد به بحث واردات گوشی از چین اهمیت داده نمی شد، در حالی که امروزه سازمان بازرگانی کشور مقرر کرده که هر گوشی وارداتی باید دارای شناسه ملی باشد که افراد این کد را در سایت گمرک کشور وارد می کنند و متوجه این مساله می شوند که آیا این کالا به صورت قانونی وارد کشور ایران شده و یا به شکل قاچاقی. پس فعالان اقتصادی اگر قصد تامین گوشی با قیمت مناسب را دارند. باید به صورت قانونی با این قضیه برخورد کنند که در غیر این صورت تبعات ناشی از خرید گوشی های قاچاق گریبان گیر خود آن ها می شود و با خرید این گوشی های قاچاق باید جریمه های سنگین به دولت پرداخت کنند.

واردات گوشی از چین و ترخیص کالا

در حال حاضر بهترین گزینه برای افرادی که در این زمینه تازه وارد هستند این مورد می باشد که با همکاری یک شرکت بازرگانی بتوانند گوشی های خود را از چین وارد کنند، هم چنین افرادی که حوصله دردسر زیاد ندارند و دوست دارند هر چه سریعتر سفارش و کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرند، این بهترین گزینه است و افراد می توانند از آن استفاده کنند. واردات گوشی از چین به صورت هوایی و دریایی صورت می پذیرد، و سفارش مورد نظر ابتدا از طریق هوایی وارد دبی می شود و سپس یا از طریق دریایی و یا هوایی وارد خاک کشور ایران می شود. به همین دلیل آگاهی داشتن به موضوعات حمل و نقل و چگونگی انبار کالا یکی از موضوعات اساسی است که تاجران باید در این زمینه تبحر داشته باشند. هم چنین نحوه تامین کالا و عقد قرارداد با شرکت ها و تولید کنندگان گوشی های چینی یکی از مهم ترین نکات در این خصوص است و عدم آشنایی با بستن این قرارداد می تواند تبعات سنگینی را برای شخص به همراه داشته باشد.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات دستگاه و ماشین آلات از چین

اتاق بازرگانی ایران و چین

صادرات محصولات کشاورزی به چین

صادرات خرما به چین

به عنوان آخرین نکته باید یادآور شویم که شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی در چین می تواند تاثیر زیادی در پیدا کردن تامین کننده مورد نظر داشته باشد، پس باید اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه کسب کنید تا بتوانید محصول خود را به بهترین شکل ممکن وارد کنید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا