واردات کره

واردات کره

واردات کره

کره یکی از محصولاتی می باشد که در بسیار یاز وعده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که کشور ایران حجم زیادی از این محصول را تولید نمی کند بازرگانان و تجار اقدام به واردات کره نموده اند. برای واردات این کالا باید به خوبی در مورد شرایط و مراحل واردات کالا اطلاعات کافی داشته باشید.

کره انواع متنوعی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های مختلفی می باشد. اینکه چه برندی از این محصول را خریداری کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. 

شما می توانید برای واردات کره از متخصصان و کارشناسانی که در شرکت های بازرگانی واردات و صادرات فعالیت می کنند مشورت های لازم را دریافت کنید. در این صورت قادر خواهید بود که به بهترین نحو ممکن این کالا را وارد کشور کنید و سود خوبی از فروش آن به دست آورید. هر یک از بازرگانان و تاجران زمانی که می خواهند یکی از انواع کالاها را وارد کشور نمایند باید به خوبی در مورد سود فروش آن کالا اطلاعات داشته باشند. شما باید به خوبی هر یک از جوانت وارد کردن کره به کشور ایران را مورد بررسی قرار دهید. برخی از مهمترین و اصلی ترین مراحلی که شما باید برای واردات این کالا انجام دهید را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

مراحل واردات کره از کشورهای خارجی 

اینکه شما برای واردات کره اطلاعات بیشتری داشته باشید و با آگاهی کامل اقدام به واردات این کالا نمایید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی این مسئله را در نظر بگیرید. برخی از بازرگانان هستند که به خوبی با این مراحل آشنایی ندارند و به همین دلیل باید به خوبی اطلاعات خود را در این مورد افزایش دهند. از جمله مهمترین و اصلی ترین مراحلی که نیاز است شما به آنها برای وارد کردن انواع کره دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

شناخت کشورهایی که تولید انواع کره را بر عهده دارند 

یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحلی که برای واردات کره باید رعایت کنید این است که کشورهای تولیدکننده این کالا را به خوبی شناسایی کنید. در واقع شما باید بدانید که کشورهای زیادی تولید کننده کره می باشند، ولی شما هر یک از آنها را برای واردات نمی توانید انتخاب کنید. دقت داشته باشید که کشور مورد نظر شما باید با کشور ایران روابط تجاری داشته باشد، در غیر این صورت گمرک به شما اجازه ترخیص و واردات کالا را نمی دهد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اظهارنامه گمرکی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

بعد از اینکه کشور وارد کننده کره را انتخاب نمودید باید بهترین فروشنده در آن کشور را هم انتخاب کنید. فروشندگان بسیار زیادی هستند که صادرات کره را بر عهده دارند و شما باید یکی از آنها را که قیمت بهتری را به شما ارائه می دهد انتخاب کنید. البته که شما باید به خوبی کیفیت کالا را هم مورد بررسی قرار دهید تا بهترین کالا را خریداری نمایید. در این زمینه بهتر است با کارشناسان شرکت های بازرگانی مشورت کنید. آنها به خوبی با هر یک از فروشندگانی که در کشورهای خارجی فعالیت دارند آشنا هستند و بهترین فروشنده را برای خرید کالا به شما معرفی می نمایند.  برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شرکت بازرسی کالا را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

دریافت کارت بازرگانی برای واردات انواع کره 

کارت بازرگانی یکی از اصلی ترین و مهمترین مدارکی می باشد که شما باید برای واردات کره آن را داشته باشید. کارت بازرگانی انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها برای فعالیت در حوزه خاصی می باشد. شما باید با مراجعه کردن به اتاق بازرگانی یکی از انواع کارت های بازرگانی را که مربوط به حوزه فعالیتی تان می باشد دریافت کنید. برای وارد کردن انواع کره شما باید کارت بازرگانی که مربوط به واردات مواد غذایی است را دریافت کنید. برای دریافت کارت بازرگانی نیاز به شرایط خاصی دارید که بهتر است پیش از دریافت آن مدارک را آماده سازید.  

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب کارت بازرگانی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

مشاهده انواع کره های وارداتی 

از فروشنده ای که قصد دارید کره های وارداتی را خریداری کنید درخواست نمایید که برای شما انواع کره های وارداتی را ارسال نمایند. شما در این صورت می توانید به خوبی کره ها را از نظر کیفیت و بسته بندی مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه را خریداری کنید. دقت داشته باشید که در این مورد بهتر است با مشاورانی که تخصص بیشتری دارند مشورت کنید، آنها بدون شک بهترین کره های وارداتی را نیز شناسایی می کنند.

دریافت فاکتور ارسال 

بعد از اینکه سفارش تان برای واردات کره قطعی شد و نوع کره را هم انتخاب کردید باید از فروشنده درخواست نمایید که فاکتور فروش را برای شما ارسال کند. در این فاکتور هر یک از اطلاعاتی که مربوط به شما و فروشنده می باشد وجود دارد. همچنین شیوه ارسال کالا، نوع بسته بندی کالا، قیمت کالا و … را در این فاکتور باید به صورت مشخص تنظیم کنند و برای شما ارسال نمایند. هر یک از موارد وارد شده را باید به خوبی مورد مطالعه قرار دهید و با آگاهی آن را امضاء نمایید. در صورتی که بار وارداتی کره شما بر اساس آن فاکتور ارسال نشده باشد می توانید بار را مرجوع نمایید. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ثبت سفارش کالای وارداتی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

بسته بندی و نگهداری اصولی کره 

بسته بندی کره های وارداتی یکی از مهمترین نکاتی است که زمان واردات کره باید به آن دقت شود. در واقع آنها باید در بسته بندی های مشخص شده ای با اندازه هایی که تعیین کرده اید قرار بگیرند. در این صورت می توانید با خیال آسوده بار خود را تحویل بگیرید. کره از آن دسته بارهای وارداتی می باشد که حساسیت زیادی دارد. بر همین اساس باید به خوبی آن را ارسال کنند و در یخچال های مخصوص بگذارند. شیوه ارسال کالا اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. 

دریافت مجوزهای لازم برای واردات 

هر یک از کالاهای وارداتی برای اینکه از گمرک ترخیص شوند به مجوزهای خاصی نیاز دارند. شما باید برای واردات کره از سازمان بهداشت مجوز بهداشتی بودن آن کالا را دریافت کنید. کد تجاری کالا اهمیت بسیار زیادی دارد که شما باید آن را هم دریافت نمایید. در واقع هر یک از مجوزهایی که برای واردات این کالا نیاز دارید مانند برگ سبز گمرکی را ضروری است که دریافت نمایید و به بازرسین گمرک تحویل دهید. آنها به خوبی هر یک از آنها را مورد بررسی قرار می دهند و سپس به شما اجازه ترخیص آن کالا را ارائه خواهند داد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ترخیص کالا از گمرک  را مطالعه کنید. (کلیک کنید) 

بیمه کردن بار وارداتی کره 

بیمه کردن بار وارداتی کره از آن دسته نکاتی می باشد که شما باید به آن دقت داشته باشید. در واقع بهتر است بدانید بیمه کردن بار در صورتی که به آن آسیبی وارد شود خیالتان را راحت می سازد. اگر یخچال ها دچار آسیب شوند و ایرادی در آنها وجود آید امکان دارد کره ها آب شوند که اگر بار شما بیمه شده باشد خسارت وارد شده به شما تحویل داده می شود.  

ترخیص کره های وارداتی 

یکی از دیگر مراحلی که برای واردات کره باید به آن دقت داشته باشید ترخیص کرد کالا است. شما باید کالا را بر اساس مجوزهایی که دریافت کرده اید ترخیص کنید و با استفاده از شیوه های حمل و نقل مخصوص آن را به مقصد برسانید. دقت داشته باشید که ترخیص کاران حرفه ای در این زمینه بهتر می توانند به شما کمک کنند. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شرکت بازرگانی ترخیص کالا   را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

خلاصه 

کره یکی از محصولاتی می باشد که در بسیار یاز وعده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که کشور ایران حجم زیادی از این محصول را تولید نمی کند بازرگانان و تجار اقدام به واردات کره نموده اند. برای واردات این کالا باید به خوبی در مورد شرایط و مراحل واردات اطلاعات کافی داشته باشید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا