واردات میوه

واردات میوه

واردات میوه

میوه یکی از خوراکی هایی می باشد که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و مایل هستند که روزانه آنها را در وعده غذایی خود داشته باشند. برخی از میوه های گرمسیری در کشور ایران وجود ندارد و با واردات میوه به کشور ایران بازرگانان و تاجران سود خوبی به دست می آورند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

 

برای واردات هر یک از انواع میوه ها باید به خوبی ممنوع بودن و یا نبودن آن را مورد بررسی قرار دهید تا با خیال آسوده آن را وارد کشور کنید. دقت داشته باشید که زمان واردات کالا باید به خوبی مجاز بودن آن را بررسی کنید، در غیر این صورت اگر آن میوه مجاز نباشد باید هزینه زیادی را برای برگشت آن پرداخت کنید. از مهم ترین میوه های وارداتی ایران می توان به موز و انبه اشاره کرد. البته با معرفی و آشنایی مصرف کنندگان ایرانی با میوه های استوایی و گرمسیری مانند دراگون فروت، پشن فروت، گوواوا، پاپایا و … اشاره کرد که چند سالیست وارد بازار کشور شده و مورد استقبال نیز قرار گرفته اند. البته باید خاطر نشان کرد با توجه به سیاست های اقتصادی واردات بسیاری از انواع میوه به کشور در حال حاضر ممنوع است و فقط واردات موز به کشور صورت می گیرد.

واردات میوه

جهت واردات میوه مراحل زیادی باید طی شود که هر یک از این مراحل قانون و مشخصات خاص خودش را دارد. شما باید به خوبی هر یک از این مراحل را شناسایی کنید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن و در کمترین زمان هر یک از انواع میوه ها را  وارد کشور کنید و سود خوبی از فروش آنها به دست آورید. اینکه بدانید چه میوه ای مشتری بیشتری دارد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین پیش از اینکه آنها را وارد کشور کنید بهتر است به خوبی بازاریابی آن را انجام دهید. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

مراحل واردات میوه از کشورهای خارجی

پیش از اینکه هر یک از مراحل واردات میوه را به طور مفصل توضیح دهیم شما باید بدانید که چه نوع میوه ای را می خواهید به کشور ایران وارد کنید. میوه های گرمسیری بسیار زیادی وجود دارد که کشورهای خارجی آنها را تولید می کنند. مزیت های آنها برای درمان بسیاری از بیماری ها زیاد است و سیستم ایمنی بدن را هم قوی تر می سازد. شما باید به خوبی هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بدانید که می توانید آنها را با سود مناسب به فروش برسانید. اکنون با برخی از مراحلی که در مورد واردات انواع میوه وجود دارد شما را آشنا می سازیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. برخی از این مراحل زیر که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ثبت سفارش کالای وارداتی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

انتخاب کشور و فروشنده میوه های وارداتی 

در ابتدا باید کشوری را که می خواهید واردات میوه را از آن کشور انجام دهید به درستی مشخص کنید. زمان انتخاب کشور مورد نظر خود باید به خوبی روابط تجاری آن کشور را با کشور ایران مورد بررسی قرار دهید. برخی از کشورهایی را که با کشور ایران روابط تجاری مناسبی ندارند را به هیچ عنوان نمی توانید انتخاب کنید. در صورت انتخاب آن کشورها گمرک به شما اجازه واردات هر یک از انواع میوه ها را نمی دهد. بعد از اینکه کشور مورد نظر را انتخاب کردید باید به خوبی فروشنده هایی که در آن کشور فعالیت می کنند را هم شناسایی کنید. در این زمینه تنها بهتر است با مشاوران و کارشناسان شرکت های بازرگانی مدیریت صادرات و واردات مشورت نمایید. آنها بهترین فروشنده های میوه را که قیمت مناسبی به شما ارائه می دهند را معرفی می کنند تا یکی از آنها را انتخاب کرده و میوه ها را وارد کنید. دقت داشته باشید که زمان انتخاب آن فروشنده ها باید در مورد هر یک از جوانب صادرات میوه صحبت کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  شرکت بازرگانی مواد غذایی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

تعیین قیمت و ارسال فاکتور فروش 

بعد از اینکه فروشنده مورد نظر خود را برای واردات میوه مشخص نمودید باید از او درخواست کنید که قیمت ها را به شما اعلام نماید. قیمت میوه های وارداتی را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا یکی از آنها را که با بودجه شما بیشتر مطابقت دارد را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که قیمت اعلام شده باید بر اساس نوع میوه و حجم درخواست شده شما باشد. از دیگر نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که از فروشنده درخواست کنید فاکتور فروش را برای شما ارسال کند. دقت داشته باشید که فاکتور فروش  شامل هر یک از اطلاعات مربوط به دریافت کالا می باشد. اطلاعات مربوط به فروشنده و شما به عنوان خریدار در این فاکتور آورده می شود و هر اطلاعاتی هم که در مورد میوه های وارداتی است درون فاکتور وجود دارد. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شناسه کالا را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نحوه بسته بندی و شیوه ارسال میوه های وارداتی 

زمانی که میوه های وارداتی خود را دریافت نمودید باید به خوبی نحوه بسته بندی آنها را مورد بررسی قرار دهید. نحوه بسته بندی میوه ها و شیوه ارسال آنها باید بر اساس فاکتور پروفرما باشد که فروشنده به شما ارائه داده است. در صورتی که این اطلاعات بر اساس آن فاکتور نباشد دقت داشته باشید که می توانید کالا را به فروشنده باز گردانید. بنابراین زمان دریافت کالا باید به خوبی آن موارد اعلام شده در فاکتور را با بار ارسالی تان مورد بررسی قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  کد بین المللی کالا  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

 

واردات میوه

پرداخت تعرفه های گمرکی برای واردات 

از دیگر مراحلی که برای واردات میوه اهمیت دارد این است که تعرفه های گمرکی را به درستی پرداخت کنید. دقت داشته باشید که برای پرداخت هر یک از تعرفه ها باید به خوبی هزینه ها را مورد بررسی قرار دهید. هزینه ای که گمرک از شما دریافت می کند بر اساس ارزش کالا و حجم کالای وارداتی تان می باشد. بنابراین در این زمینه بهتر است از ترخیص کاری که تخصص بیشتری دارد مشورت های لازم را دریافت کنید تا شما را راهنمایی کند. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب برگ سبز گمرکی   را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

دریافت مجوز برای میوه های وارداتی 

برای واردات میوه باید به خوبی بدانید که مجوزهای زیادی نیاز است. یکی از مهمترین این مجوزها که شما باید دریافت کنید مجوز سلامت و بهداشت کالا می باشد. شما باید این مجوز را از سازمان و وزارت بهداشت دریافت نمایید. دقت داشته باشید که بدون داشتن کارت بازرگانی نمی توانید در زمینه صادرات و واردات فعالیت کنید. بنابراین برای وارد کردن انواع میوه بهتر است کارت بازرگانی خود را که مربوط به حوزه فعالیت غذا و صنایع کشاورزی می باشد را دریافت نمایید و از آن استفاده کنید. برای دریافت هر یک از این مجوزها می توانید از کارشناسان شرکت های بازرگانی مشورت های لازم را دریافت کنید. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب حقوق ورودی کالا  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

بیمه کردن بار

ایکه شما میوه های وارداتی خود را بعد از وارد شدن به کشور بیمه کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت خیالتان راحت است که در صورت آسیب رسیدن به میوه ها بیمه خسارت شما را پرداخت می کند. امکان دارد که از گمرک تا مقصد شما مسیر چند روزه ای طی شود. به همین دلیل شرکت حمل و نقلی که بار خود را به آن سپرده اید باید با مراقبت زیادی کالا را به شما برساند. بنابراین بهتر است پیش از رسیدن بار به گمرک آن را بیمه کنید و بار را به یکی از شرکت های حمل و نقل که معتبر است و در این زمینه فعالیت می کند بسپارید.

ترخیص میوه های وارداتی از گمرک 

از دیگر مراحل مهم واردات میوه این است که بار وارداتی خود را به درستی ترخیص کنید. برای ترخیص کردن میوه باید هر یک از مدارک و مجوزهای مورد نیاز را تحویل دهید. گمرک به خوبی آنها را مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که ایرادی در آنها وجود داشته باشد و یا یکی از آنها کم باشد، بار شما را تحویل نمی دهد. بنابراین باید به خوبی هر مرحله ترخیص کالا را با دقت انجام دهید. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ترخیص کالا از گمرک  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا