واردات ماشین آلات کشاورزی

واردات ماشین آلات کشاورزی

واردات ماشین آلات کشاورزی

با توجه به افزایش جمعیت انسان در نقاط مختلف جهان صنعت کشاورزی جهت تامین نیاز غذایی بشر به سمت مکانیزه شدن پیش می رود و به همین دلیل از ماشین آلات کشاورزی گوناگون استفاده می شود. در زمان های گذشته بیشتر امور کشاورزی و باغبانی توسط نیروی انسانی انجام می شد که انجام این کار کمبود نیروی انسانی در فصول برداشت، کاهش کیفیت محصولات کشاورزی و ضایعات آن را در پی داشت؛ به همین دلیل کارخانجات مختلف در سراسر جهان اقدام به تولید و عرضه انواع ماشین آلات کشاورزی مانند تراکتور، تیلر، دروگر، علف زن، سمپاش و غیره کردند. هر یک از ماشین آلات کشاورزی ذکرشده دارای قابلیت ویژه است و در نقاط مختلف کشور از آنها استفاده می شود ولی با توجه به عدم تولید برخی از آنها در کشور شرکت های وارد کننده اقدام به واردات این محصولات از برندهای مختلف کرده اند.

استفاده از ماشین آلات کشاورزی به زمان انقلاب صنعتی باز می گردد و از آن زمان از نیروی انسانی جهت انجام امور دشوار کشاورزی استفاده نمی شود که این کار سبب شده کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی نیز بهبود یابد. انواع مختلف آنها جهت امور کاشت، داشت و برداشت مورد استفاده قرار می گیرد و در سطح جهانی متقاضیان زیادی جهت خرید ماشین آلات کشاورزی وجود دارد؛ به گونه ای که آمار واردات و صادرات آن نزدیک به 80 میلیارد دلار در سال برآورد می شود. از جمله بزرگترین کشورهای صادر کننده ماشین آلات کشاورزی می توان به ژاپن، آلمان و چین اشاره کرد که سالانه حجم زیادی از این محصولات از طریق واردات تامین می شود. البته در زمینه واردات این دسته از ماشین آلات مواردی همچون کشور سازنده، کیفیت، توان موتور و غیره دارای اهمیت بالایی است و اگر محصول با توجه به این عوامل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد واردات آنها با محدودیت مواجه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب واردات کالا را مطالعه نمایید.

واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم

با توجه به اهمیت استفاده از این محصولات جهت بهبود محصولات کشاورزی دولت اجازه واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم را صادر کرده است و شرکت های واردکننده در صورت رعایت قوانین و شرایط خاص امکان واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم را دارند. از جمله مواردی که در هنگام واردات ماشین آلات کشاورزی دست دوم مورد توجه قرار می گیرد این است که از زمان تولید آن بیشتر از 5 سال نگذشته باشد؛ همچنین سال تولید، نام برند، کیفیت قطعات و غیره دارای اهمیت می باشند. شرکت های فعال در این زمینه جهت واردات محصولات باید اقدام به اخذ مجوزهای مربوطه، پرداخت تعرفه گمرکی، تهیه پیش فاکتور و غیره کنند. برخی از انواع ماشین آلات کشاورزی دست دوم جهت واردات شامل تراکتورهای چرخ پلاستیکی، کمباین و غیره می باشند که به صورت مستقیم در فرآیند تولید محصولات کشاورزی نقش دارند.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا