لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل

بازار لوازم جانبی موبایل یکی از جذاب ترین بازارهای کشور ایران به حساب می آید. امروزه صدها برند مشهور دنیا در کشور ایران وجود دارد که همگی این موارد به واردات لوازم جانبی موبایل ربط پیدا می کند. امروز می خواهیم در ارتباط با این بازار و هم چنین نقش آن در کشور بیشتر توضیح دهیم.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

گردش سالیانه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل در کشوری مانند ایران حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است این مساله نشان از پر اهمیت بودن نقش واردات لوازم جانبی موبایل در کشور ایران دارد. صدها برند مشهور دنیا امروز در بخش لوازم جانبی موبایل در کشور ایران و سایر کشورهای دنیا جا باز کرده اند و از مشهورترین این لوازم می توان به محافظ صفحه، قاب موبایل و هم چنین شارژر گوشی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات کالا  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات گوشی از چین

واردات بدلیجات از چین

واردات جنس و کالا از چین

رقم به دست آمده از گردش مالی واردات لوازم جانبی موبایل ناشی از گران بودن این لوازم نیست بلکه نشان دهنده پرمصرف بودن آن است. عموم مردم دنیا و به خصوص مردم کشور ایران هزینه زیادی را برای خرید لوازم جانبی موبایل پرداخت می کنند و همین مساله گردش مالی این بخش از بازار را به شدت افزایش داده و باعث رونق آن و یکی از پرسودترین بخش های بازار کند.

لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

اگر مغازه لوازم جانبی دارید حتما می دانید که پیدا کردن یک تامین کننده مناسب که بتواند لوازم جانبی موبایل را از کشورهای چین و دبی برای شما بیاورد بسیار مهم است. زمانی این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است که تامین کننده مورد نظر حاشیه سود کمی را برای خود در نظر بگیرد و در این صورت درصد سود مغازه دار به شدن افزایش پیدا می کند.

مهم نیست که مغازه شما در مرکز شهر قرار دارد یا در حاشیه شهر، مهم نیست فروشگاه شما بزرگ است یا کوچک، همین که مشتریان با قیمت لوازم جانبی شما آشنا شوند و بدانند که این قیمت به نسبت سایر فروشگاه های لوازم جانبی در سطح شهر پایین تر است برای مغازه شما صف می بندند و آنگاه می بینید که کار و کاسبی شما رونق پیدا می کند. پس در این بخش پیدا کردن تامین کننده مناسب در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل می تواند یکی از مهم ترین بخش های مربوط به این بازار به حساب بیاید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اعتبار اسنادی LC چیست را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

بسیاری از فعالان اقتصادی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی به این قضیه آگاه هستند که کشور چین به عنوان مهم ترین و بهترین گزینه برای واردات لوازم جانبی موبایل به حساب می آید. اگر فردی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت داشته باشد و سرمایه مناسبی در این زمینه هم برای خود دست و پا کرده باشد می تواند خود به تنهایی به کشور چین برود و خرید لوازم جانبی موبایل را در این کشور هیجان انگیز انجام دهد اما اگر در این زمینه هنوز سرمایه ای ندارید پیشنهاد می کنیم که از فعالانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند و همیشه به کشور چین برای تامین لوازم جانبی موبایل سفر می کنند استفاده کنید و پس از چند بار خرید از این افراد و یا شرکت ها و کسب سود کافی می توانید بعدا خود به تنهایی به کشور چین سفر کنید.

مزیت واردات لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل در کشور چین بسیار سودآور است دلیل ارزان بودن لوازم جانبی موبایل در کشور چین همین وجود تامین کنندگان بسیار در این کشور است که بازار رقابتی میان آن ها به وجود آمده و همین مساله قیمت مربوط به لوازم جانبی موبایل را به شدت ارزان کرده است و این می تواند یکی از فرصت های ایده آل برای واردات لوازم جانبی موبایل به کشور ایران باشد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص لوازم جانبی موبایل در کشور چین وجود دارد، تعریف صدها برند در این حوزه است و زمانی که شما به این کشور سفر می کنید گیج می شوید که کدام یک از این برندها را خریداری کنید و اصلا چه لوازم جانبی را خریداری کنید که مشتریان را به خود جلب کند؟

لازم است در این زمینه تحقیقاتی کامل در زمینه بازار خود داشته باشید و این که امروزه بیشتر مصرف کنندگان به دنبال اجناسی می گردند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا این که فانتزی باشد. هر چند شکل ظاهری هم می تواند در جذب کردن مشتری موثر باشد اما آن چیزی که مشتری انبوه را به سمت شما جذب می کند کیفیت بالای محصولات است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اصول مذاکرات تجاری را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

سوددهی واردات لوازم جانبی موبایل

هر چند امروزه به دلیل نوسانات ارز و پایین آمدن ارزش پولی ایران نسبت به کشور چین این حاشیه سود کمتر شده اما هنوز این درصد سود بسیار چشمگیر است و این در حالی است که بسیاری از فروشندگان ایرانی قیمت های مربوط به لوازم جانبی موبایل را به شدت افزایش داده اند و شما می توانید در ابتدا از طریق واردات لوازم جانبی موبایل درصد سود کمی از مشتریان دریافت کنید و آن ها را تبدیل به مشتریان وفادار سازمان خود کنید.

بد نیست بدانید که شما هم به وسیله این روش می توانید به یکی از عمده فروشان بزرگ شهر و حتی استان خود تبدیل شوید و با وارد کردن لوازم جانبی موبایل از کشور چین این تجارت را برای خود رقم بزنید پیشنهاد می کنیم که در ابتدا با شرکت های بازرگانی در کشور ایران که با شرکت های حمل و نقل و هم چنین تامین کنندگان لوازم جانبی موبایل در کشور چین در ارتباط هستند هماهنگی داشته باشید و از طریق این شرکت ها لوازم جانبی خود را سفارش دهید و می توانید بهترین کسب و کار را در این زمینه برای خود رقم بزنید.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات دستگاه و ماشین آلات از چین

اتاق بازرگانی ایران و چین

صادرات محصولات کشاورزی به چین

نمایشگاه های چین

صادرات خرما به چین

لوازم جانبی موبایل یکی از موارد پرمصرف در کشور ما به حساب می آید به طوری که هر فرد ۴ ساله تا ۱۰۰ ساله یکی از این گوشی های هوشمند دارد و این مورد نشان از بالا بودن جامعه هدف مربوط به لوازم جانبی موبایل به حساب می آید به خصوص برای قطعات ضروری یک گوشی موبایل هم چون فلت، تاچ و ال سی دی و غیره که یکی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل به حساب می آید.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

 

پیمایش به بالا