واردات عدس به ایران

واردات عدس به ایران

واردات عدس به ایران 

گروه کالایی واردات عدس از روسیه و کانادا به کشور ایران، دو معامله شناخته شده هستند. صادرات و واردات انواع حبوبات در سال ۹۹ تقریباً با مشکلاتی مواجه بوده است. مشکلاتی که خرید و فروش و صادرات عدس در بازارهای جهانی را با تغییراتی همراه کرده، شامل مواردی از جمله تغییرات قیمت ارز و رکود کسب و کارها و کاهش قدرت خرید خانواده ها می باشند. عدس در گروه حبوبات در سبد غذایی خانواده ها جای دارد. ارزش تغذیه ای عدس برای همه شناخته شده است، بنابراین، با تعدیل قیمت‌ها در بازار داخل، امکان خرید برای خانواده ها فراهم می شود.

نه تنها برای کشور ایران بلکه برای همه کشورهای جهان، عدس جزو حبوبات پر مصرف به شمار می‌رود. شاید به همین دلیل است که حجم واردات عدس هم برای کشور ایران و هم برای بزرگترین کشورهای وارد کننده تقریباً قابل توجه می باشد. اگر میزان تولید داخل یک کشور نتواند تا حدود ۳۰ درصد یا ۵۰ درصد از بازار داخل را تأمین کند، وارد کردن عدس یک ضرورت خواهد بود.

به طور کلی، واردات عدس به ایران از کشور روسیه و کانادا  انجام می شود. عدس روسی و عدس کانادایی، انواع مختلفی دارند. اگر به انواع عدس نگاه کنید، از نظر شکل ظاهری و رنگ، آنها را تشخیص می دهید. همچنین برای عدس ، با عدس های نارنجی، عدس قرمز و عدس هایی به شکل پهن با رنگ قهوه‌ای مواجه هستیم. در ادامه مطلب درباره واردات عدس از روسیه و کانادا به صورت مجزا صحبت می‌کنیم و نگاهی بر نکات مهم در واردات این حبوبات پرطرفدار خواهیم داشت.

واردات عدس از روسیه

واردات عدس از روسیه از گروه عدس خارجی برای ایران بسیار اهمیت دارد. انواع عدس که از روسیه وارد می‌شود بسیار مرغوب بوده و ارزش تغذیه ای بالایی دارد و در بازار ایران بسیار پرطرفدار است. عدس وارداتی روسیه، حجم زیادی از بازار داخل را می تواند تامین کند. انواع عدس روسی از نظر اندازه، ریز و درشت هستند. وقتی شما انواع عدس را در بازار حبوبات بررسی می‌کنید، با یک نگاه  ظاهری می توانید به کیفیت عدس پی ببرید. هر کدام از انواع عدس در بازار، قیمت متفاوتی دارند.

یکی از مهمترین مسائل برای واردات عدس از روسیه، همین بحث قیمت‌گذاری صحیح است. شرکت های بازرگانی که می‌خواهند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند ترجیح می دهند انواع عدس با کیفیت و مرغوب را از کشور روسیه خریداری کنند.

معمولاً صادرات و واردات عدس به صورت فله ای و در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی یا ۲۵ کیلوگرمی انجام می گیرد. انواع گونه ها و ارقام عدس وارداتی روسی در انبارها یا کارگاه ها، بسته بندی شده و با برند شرکت بازرگانی یا شرکت بسته بندی کننده به بازار ارائه می شود.

واردات عدس از روسیه باعث شده که قیمت این حبوبات در داخل کشور تقریباً متعادل گردد. ارزان بودن قیمت عدس موجب گشته که خانواده‌ها قدرت خرید داشته باشند و این حبوبات با استقبال خوبی مواجه باشد. نه تنها برای عدس، بلکه برای غلات و حبوبات هم کشور روسیه یک مبدأ مناسب به شمار می رود. اگر به دنبال خرید عدس خارجی مرغوب هستید، عدس وارداتی روس را به شما پیشنهاد می دهیم.

واردات عدس از کانادا

در کنار واردات عدس از کشور روسیه، عدس وارداتی کشور کانادا هم در بازار ایران، پرتقاضا و محبوب است. عدس کانادایی در ایران در سبد غذایی خانواده ها وجود دارد. صادرات عدس از کانادا علاوه بر ایران به کشورهای دیگر هم انجام می شود. ارزش تغذیه ای عدس کانادایی باعث شده که برای خرید عمده از سوی شرکت‌ های واردکننده عدس، بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

قیمت عدس کانادا به کیفیت و ارقام مختلف عدس بستگی دارد. عدس با کیفیت، با ارزش تغذیه ای غنی تر، گران قیمت تر است. در مقابل، سایر انواع عدس وارداتی، قیمت ارزان تری دارند. آنچه مهم است این که در واردات عدس سعی می شود این دانه های مغذی، رتبه بندی و بسته بندی شده تا مشتری بتواند برای خرید تصمیم بگیرد.

برای واردات عدس از کانادا به صورت مستقیم نیاز به أخذ مجوزها و انجام مراحل قانونی و اجرای دستورالعمل های مربوطه می باشد. با توجه به اینکه کشور کانادا یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده عدس در جهان محسوب می شود، در این قسمت لازم می دانیم انواع عدس وارداتی از کانادا را با نام تجاری آن معرفی کنیم.

وقتی برای خرید عدس وارداتی از کانادا به بازار مراجعه می‌کنید، نام‌ های مختلفی به شما معرفی می شود. عدس ساسکن، عدس سیمپسون، عدس ایلتا، عدس رونق و عدس 7 استار، ۵ نمونه از انواع گونه های عدس کانادایی هستند که به طور مستقیم به بازار ایران ارائه می شوند. واردات عدس از کانادا، بازار داخل را کامل می‌کند و این عامل باعث می‌شود قیمت عدس در شرایط متعادل تنظیم باشد.

تعرفه واردات عدس در گمرک

در کنار واردات عدس از کشور روسیه، عدس کشور کانادا هم در بازار ایران، پرتقاضا و محبوب است. عدس کانادایی در ایران در سبد غذایی خانواده ها وجود دارد. صادرات عدس از کانادا علاوه بر ایران به کشورهای دیگر هم انجام می شود. ارزش تغذیه ای عدس کانادایی باعث شده که برای خرید عمده از سوی شرکت‌ های واردکننده عدس، بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

قیمت عدس وارداتی از کانادا به کیفیت و ارقام مختلف عدس بستگی دارد. عدس با کیفیت، با ارزش تغذیه ای غنی تر، گران قیمت تر است. در مقابل، سایر انواع عدس، قیمت ارزان تری دارند. آنچه مهم است این که در واردات عدس سعی می شود این دانه های مغذی، رتبه بندی و بسته بندی شده تا مشتری بتواند برای خرید تصمیم بگیرد.

برای واردات عدس از کانادا به صورت مستقیم نیاز به أخذ مجوزها و انجام مراحل قانونی و اجرای دستورالعمل های مربوطه می باشد. با توجه به اینکه کشور کانادا یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده عدس در جهان محسوب می شود، در این قسمت لازم می دانیم انواع عدس کانادا را با نام تجاری آن معرفی کنیم.

وقتی برای خرید عدس کانادا به بازار مراجعه می‌کنید، نام‌ های مختلفی به شما معرفی می شود. عدس ساسکن، عدس سیمپسون، عدس ایلتا، عدس رونق و عدس 7 استار، ۵ نمونه از انواع گونه های عدس کانادایی هستند که به طور مستقیم به بازار ایران ارائه می شوند. واردات عدس از کانادا، بازار داخل را کامل می‌کند و این عامل باعث می‌شود قیمت عدس در شرایط متعادل تنظیم باشد.

تعرفه واردات عدس در گمرک

برای صادرات و واردات عدس نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را در کنار موارد ذکر شده در قسمت‌های بالا همیشه در نظر داشته باشید.

قیمت گذاری محصولات در درجه اول اهمیت قرار دارد. از آنجایی که مرغوب ترین عدس به صورت بسته بندی شده با نام و برند تجاری مختلف وارد بازار می‌ شوند، هم وزن بسته بندی ها با هم فرق دارد و هم قیمت هر نوع از ارقام عدس متفاوت است.

در این جا تصمیم نداریم برندهای خاصی از عدس روسی یا عدس کانادایی را معرفی کنیم. آنچه مهم است اینکه نحوه بسته بندی انواع ارقام عدس باید کاملاً بهداشتی باشد و از طریق ماشین آلات بسته بندی انجام گرفته باشد.

واردات عدس معمولاً به صورت فله ای و در کیسه های بسته بندی و مهر و موم شده انجام می‌گیرد. کیسه های عدس به کارخانه بسته بندی حبوبات منتقل می‌شوند و پس از سورتینگ و آماده سازی، به صورت استاندارد و در وزن های ۵۰۰ کیلوگرم، ۹۰۰ کیلوگرم یا 1000 کیلوگرم بسته بندی می گردد.

واردات عدس و راه اندازی کارخانه بسته بندی حبوبات، هر دو می توانند جزو کسب و کارهای اشتغالزایی و کارآفرینی دسته بندی شوند. حبوبات، مواد غذایی پرمصرف در سبد غذایی خانواده ها به شمار می‌روند، بنابراین عدس در کنار سایر حبوبات و دانه های مغذی، همیشه بازار فروش خوبی را داشته است. فعالیت در این حوزه باعث رونق بازار در داخل کشور خواهد شد.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا