واردات شکلات

واردات شکلات

واردات شکلات

شکلات از آن دسته خوراکی هایی می باشد که بسیار یاز افراد به آن علاقه دارند، همچنین باید بدانید شکلات های خارجی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس بسیاری از بازرگانان اقدام به واردات شکلات می نمایند و در بین انواع آنها بهترین نمونه های وارداتی را خریداری می کنند.

شما باید بدانید شکلات های وارداتی بسیار زیاد هستند و هر یک از آنها دارای برندهای متنوعی می باشد که قیمت خریدشان هم با یکدیگر متفاوت است. برای خریداری هر یک از آنها از کشورهای خارجی باید به خوبی در مورد برند و قیمت آنها اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را انتخاب کنید.

آن دسته از تاجران و بازرگانانی که در زمینه واردات شکلات فعالیت می کنند بدون شک در زمینه واردات پودر کاکائو و واردات شیر خشک هم تخصص دارند. آنها به خوبی در مورد مراحل واردات این کالاها آشنایی لازم را به دست آورده اند. بنابراین بدون هیچ ایراد و اشکالی می توانند این کالا را وارد کشور نمایند. به طور کلی شما باید بدانید که واردات هر یک از انواع شکلات ها را می توانید به شرکت های بازرگانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید  تا آنها در کمترین زمان واردات کالا را انجام دهند. مراحل بسیار زیادی برای واردات هر یک از انواع شکلات ها باید طی شود که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

مراحل واردات شکلات چگونه است ؟

 شکلات از دسته خوراکی هایی می باشد که برای واردات آن از کشورهای خارجی باید به خوبی حساسیت های آن را در نظر داشته باشید. اینکه این نمونه از کالاهای خوراکی کیفیت داشته باشد امر بسیار مهمی است و همچنین باید به حساس بودن باربری آن هم زمان سفارش دقت داشته باشید. برای واردات شکلات بهتر است به خوبی با مراحل آن آشنایی لازم را به دست آورید تا از این طریق به بهترین نحو ممکن کالا را وارد کرده و به مشتریان خود ارائه دهید. برخی از مهمترین این مراحل عبارت می باشد از :

شناسایی فروشنده برای واردات شکلات 

بدون شک شما باید به خوبی هر یک از فروشندگان شکلات را در کشورهای متنوع به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در این بین باید به خوبی دقت داشته باشید که شما نمی توانید از هر کشوری که می خواهید کالای مورد نظرتان را وارد کنید. تنها از آن دسته کشورهایی که کشور ایران با آنها رابطه تجاری دارد می توانید ارتباط برقرار کنید و شکلات های وارداتی را از آنها خریداری کنید. بنابراین باید بدانید به عنوان اومیل مرحله واردات شکلات بهتر است به خوبی فروشندگان شکلات را شناسایی کنید تا در بین آنها یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید. 

استعلام قیمت شکلات بعد از پیدا کردن فروشنده 

بعد از اینکه فروشنده شکلات را انتخاب کردید باید قیمت اعلام شده را از آن جویا شوید. در واقع شما باید بدانید که شکلات انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای قیمت های متنوعی می باشد. شما باید قیمت را از فروشنده بپرسید و آن قیمت اعلام شده را به خوبی در بازار رقیبان او مورد بررسی قرار دهید. در صورتی قیمت اعلام شده توسط فروشنده استانداردهای لازم را داشت و نسبت به رقیبان مناسب تر بود از او خرید خود را انتخاب می کنید که انجام دهید.

دریافت نمونه شکلات های وارداتی 

پس از اینکه خرید شما از فروشنده شکلات قطعی شد باید  از او درخواست کنید که شکلات های وارداتی انتخاب شده شما را ارسال کند تا آنها را به خوبی مورد بررس قرار دهید. نمونه شکلات ها را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا کیفیت لازم را داشته باشند. مزه و کیفیت آنها را باید به خوبی بررسی نمایید تا با خیال آسوده و اطمینان خاطر حجم زیادی از آنها را سفارش دهید. این مرحله یکی از مهمترین مراحل واردات شکلات می باشد که شاید بسیاری از افراد به آن توجه زیادی نشان ندهند.

دریافت پیش فاکتور از فروشنده 

بعد از اینکه شکلات های نمونه فرستاده شده را مورد تایید قرار دادید باید از فروشنده درخواست کنید که پیش فاکتور را برای شما ارسال کند. در این پیش فاکتور هر اطلاعاتی که مربوط به فروشنده و شما می باشد را می توانید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که اطلاعات دیگری مانند حجم شکلات های ارسال شده، قیمت شکلات، شیوه ارسال و … در این پیش فاکتور وارد شده است و باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید. بعد از اینکه پیش فاکتور را به خوبی مطالعه کردید و در مورد درست بودن آن اطمینان به دست آورید می توانید آن را امضاء کنید. یکی از مهمترین مراحل قانونی واردات شکلات این مرحله می باشد که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. 

اطلاع پیدا کردن در مورد تعرفه گمرکی واردات شکلات 

در این مرحله از واردات انواع شکلات باید با یکی از ترخیص کاران حرفه ای مشورت کنید تا تعرفه گمرکی شکلات های وارداتی را برای شما مشخص کند. هزینه ای که شما به عنوان تعرفه پرداخت کنید بستگی به حجم شکلات های وارداتی  ارزش آنها دارد که بازرسین گمرک به خوبی آن را مورد بررسی قرار می دهند. در این زمینه می توانید با یکی از شرکت های بازرگانی ترخیص که در این زمینه تخصص زیادی دارد مشورت کنید تا تعرفه گمرکی کالا را برای شما مشخص کند. به طور کلی عوامل بسیار زیادی روی تعرفه شکلات های وارداتی وجود دارد که شما باید به خوبی در مورد آن اطلاعات لازم را به دست آورید. 

دریافت کد بازرگانی و مجوز برای واردات شکلات

همه ما به خوبی می دانیم برای واردات هر یک از انواع کالاها به درون کشور باید مدارک و مجوزهایی را آماده سازیم تا آن کالا وارد کشور شود. برای واردات شکلات هم باید مدارک و مجوزهایی که نیاز است را دریافت کنید تا کالای سفارش داده شده خود را از گمرک ترخیص کنید. دقت داشته باشید که یکی از مهمترین مدارک و مجوزها کد بازرگانی می باشد که باید دریافت کنید. در صورتی که شما کارت بازرگانی نداشته باشید نمی توانید اقدام به واردات کالا نمایید.

 بنابراین باید کارت بازرگانی خود را که مربوط به حوزه واردات انواع شکلات ها و مواد غذایی می باشد از اتاق بازرگانی دریافت نمایید. همچنین مدارک دیگری که به شما اجازه می دهد شکلات ها را از گمرک ترخیص کنید مانند برگ سبز گمرکی را هم باید به خوبی آماده سازید. این مدارک را باید از سازمان ها و ارگان هایی مانند وزارت بهداشت و یا غذا و دارو دریافت کنید. در صورتی که دریافت آنها برای شما زمان بر است باید به شرکت های بازرگانی که در این زمینه تخصص دارند واردات آنها را بسپارید. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات مواد غذایی را مطالعه کنید.

ترخیص شکلات 

به عنوان مرحله آخر برای واردات شکلات شما بهتر است به ترخیص آن دقت داشته باشید. اینکه شما کالای خود را به راحتی ترخیص کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است به خوبی مراحل قبلی که بیا کردیم را با دقت انجام دهید تا بتوانید این مرحله را هم به آسانی انجام دهید. دقت داشته باشید که در این مرحله باید کالای خود را با یی از شرکت های باربری که شکلات های وارداتی را بیمه می کند ترخیص کرده و به مقصد برسانید. برای ترخیص کالا باید تمامی مدارک درخواست شده گمرک را تحویل دهید تا آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهد.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا