واردات زردچوبه

واردات زردچوبه

واردات زردچوبه

یکی از انواع کالاهایی که کشور ایران به آن نیاز دارد و حجم زیادی از آن را درخواست می دهد زردچوبه می باشد. در واقع شما باید بدانید به دلیل نیاز کشور ایران به این کالا هر ساله واردات زردچوبه  افزایش پیدا می کند. شما به عنوان تاجر و بازرگانانی که در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می کنید باید بدانید وارد کردن زردچوبه سود زیادی برایتان خواهد داشت.

شما می توانید با قیمت مناسبی این کالا را از کشورهای خارجی مانند کشور هند و … وارد کنید و به مصرف کنندگان داخلی ایران آن را با قیمت مناسبی به فروش برسانید.  زردچوبه یکی از آن کالاها و ادویه هایی می باشد که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. بر همین اساس کشور ایران که نمی تواند حجم زیادی از آن را تولید کند باید اقدام به واردات زردچوبه  نماید.  در این بین آن دسته از افرادی که واردات این کالا را بر عهده می گیرند بازرگانان هستند که به صورت شخصی سودی هم از واردات کالا به دست می آورند. اما آنها باید به خوبی بدانند که جهت واردات این کالا نیاز است به برخی از مراحل نهایت دقت و توجه را داشته باشند. در این صورت قادر خواهند بود که حجم زیادی از این کالا را با سود مناسب وارد کشور نمایند. 

مراحل واردات زردچوبه از کشورهای خارجی

اگرچه که واردات هر یک از انواع کالاها سود خوبی به همراه دارد ولی باید بدانید واردات آنها دارای نکات ریز و درشتی می باشد که باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید. بسیاری از بازرگانان شاید به این نکات و مراحل دقت نداشته باشند که بدون شک در مسیر واردات کالای خود دچار مشکل می شود. بنابراین شما برای واردات زردچوبه  باید به خوبی در مورد مراحل آن اطلاعات لازم را به دست آورید. در این صورت می توانید در کمترین زمان حجم زیادی از زردچوبه را وارد کشور نمایید و سود خوبی هم از فروش آن به دست آورید.

برخی از این مراحل که برای وارد کردن زردچوبه به کشور ایران باید رعایت کنید و به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از:

دریافت کارت بازرگانی 

یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحلی که برای واردات زردچوبه  باید به آن دقت داشته باشید این است که کارت بازرگانی دریافت کنید. در واقع شما باید بدانید کارت های بازرگانی ارائه شده در حوزه های متنوعی است، به همین دلیل شما برای دریافت این کارت باید حوزه فعالیتی تان را در ابتدا مشخص نمایید. در صورتی که شما می خواهید زردچوبه را وارد کشور نمایید باید حوزه فعالیتی تان در زمینه واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی باشد. در صورتی که شما این کارت را نداشته باشید نمی توانید فعالیت ها و یا مراحل دیگر را برای واردات طی کنید. بنابراین باید بدانید که در ابتدا بهتر است کارت بازرگانی خود را از اتاق بازرگانی دریافت نمایید. 

انتخاب کشور و نوع زردچوبه های وارداتی 

اگر شما می خواهید در زمینه واردات زردچوبه  فعالیت کنید باید به خوبی کشورهایی را که در زمینه تولدی زردچوبه فعالیت می کنند شناسایی نمایید. کشورهای زیادی هستند که زردچوبه های باکیفیتی را تولید می کنند اما کشور هند یکی از مهمترین و اصلی ترین کشورهایی می باشد که زردچوبه های صادراتی عالی و باکیفیت دارد. بعد از اینکه کشور مورد نظر خود را انتخاب کردید باید فروشنده ای را هم که قیمت مناسبی برای فروش به شما ارائه می دهد را شناسایی کنید.

 دقت داشته باشید که شما برای واردات کالا هر یک از انواع کشورها را نمی توانید انتخاب کنید. تحریم هایی که در گمرک وجود دارد انتخاب هر یک از کشورها را برای شما محدود کرده است. تنها آن دسته از کشورهایی را که با ایران روابط تجاری دارند را می توانید برای واردات انتخاب نمایید. بعد از انتخاب کشور مورد نظر و فروشنده باید نوع زردچوبه های وارداتی خود را هم تعیین کنید.

صحبت کردن با فروشنده در مورد زردچوبه های وارداتی 

شما باید برای واردات زردچوبه  با فروشندگان صحبت کنید تا نمونه ای زردچوبه های وارداتی را به شما نشان دهند. اینکه زردچوبه ها کیفیت مناسبی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید به خوبی کیفیت آنها را مورد بررسی قرار دهید تا مشتریان بیشتری به دست آورید. شما باید با فروشنده در مورد قیمت زردچوبه، شیوه ارسال، نوع بسته بندی زردچوبه، حجم درخواستی تان برای ارسال و … صحبت کنید و به توافق برسید. قیمت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت کنید. قیمت زردچوبه برای واردات باید به گونه ای باشد که سود شما را هم برای فروش رقم بزند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اصول مذاکرات تجاری را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

درخواست ارسال پیش فاکتور یا پروفرما برای واردات زردچوبه

پس از اینکه با مشتری در مورد ارسال و قیمت زردچوبه های وارداتی صحبت کردید باید از او درخواست کنید که فاکتور پروفرما را صادر کند. این فاکتور را شما باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. هر یک از اطلاعاتی که مربوط به فروشنده و شما به عنوان خریدار وجود دارد را در این فاکتور مشاهده می کنید. همچنین اطلاعات دیگر مربوط به نوع زردچوبه های وارداتی، حجم زردچوبه برای ارسال، بسته بندی زردچوبه ها، شیوه ارسال زردچوبه ها و … ر در این فاکتور به خوبی مشاهده خواهید نمود. امضاء کردن این فاکتور توسط شما نشان دهنده این است که واردات زردچوبه  را با آن شرایط اعلام شده روی فاکتور پذیرفته اید. در صورتی که شرایط اعلام شده برای واردات این کالا رعایت نشود و بر اساس فاکتور نباشد شما می توانید کالا را پس دهید. 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب حقوق ورودی کالا  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

واردات زردچوبهثبت کردن سفارش و درخواست ارسال 

از دیگر مراحلی که در مورد واردات زردچوبه  اهمیت دارد این است که سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که شما سفارش خود را ثبت نکرده باشید و فاکتور پروفرما را ارسال نکنید، بار زردچوبه برایتان ارسال نمی شود. بعد از اینکه سفارش خود را برای واردات ثبت نمودید باید هزینه آن را به صورت بین المللی واریز کنید. ارز بین المللی انتخاب شده شما باید بر اساس درخواست فروشنده باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ثبت سفارش کالای وارداتی را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

دریافت مجوز برای واردات زردچوبه 

مجوزهای بسیار زیادی وجود دارد که شما باید برای واردات زردچوبه  دریافت نمایید. یکی از این مجوزها که اهمیت بسیار زیادی دارد مجوز از سازمان بهداشت می باشد. این مجوزها توسط کارشناسان گمرک به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که ایراد داشته باشد و یا کم باشد با واردات کالای شما موافقت نمی گردد. در صورتی که شما شرایط واردات این کالا و مجوزهای مورد نیاز را نمی شناسید باید از کارشناسان شرکت های بازرگانی درخواست کنید تا شما را راهنمایی کنند. آنها خودشان هم می توانند این مجوزها را برای شما دریافت کنند تا به آسانی  زردچوبه های وارداتی را وارد نمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

ترخیص زردچوبه از گمرک 

بعد از اینکه شما مجوزهای مورد نیاز را جهت واردات زردچوبه  دریافت کردید باید بار ارسال شده خود را دریافت نمایید. برای ترخیص کردن زردچوبه ها باید تمامی آن مجوزها و کارت بازرگانی تان را به گمرک ارائه دهید. بازرسین به خوبی کالای ارسال شده را و مدارک شما را مورد بررسی قرار می دهند تا کالا را ترخیص نمایند. گمرک برای ترخیص کالا از شما هزینه ای بر اساس نوع بار و ارزش کالا دریافت می کند. در زمینه پرداخت هزینه های گمرک و ترخیص کالا بهتر است با ترخیص کاران حرفه ای همکاری کنید.  برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  شرکت بازرگانی مواد غذایی  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

خلاصه

یکی از انواع کالاهایی که کشور ایران به آن نیاز دارد و حجم زیادی از آن را درخواست می دهد زردچوبه می باشد. در واقع شما باید بدانید به دلیل نیاز کشور ایران به این کالا هر ساله واردات زردچوبه افزایش پیدا می کند. شما به عنوان تاجر و بازرگانانی که در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می کنید باید بدانید وارد کردن زردچوبه سود زیادی برایتان خواهد داشت.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا