واردات از امارات

واردات از امارات

واردات از امارات دغدغه افراد زیادی است. واردات از امارات راحت تر صورت می گیرد. چون در نزدیکی ایران قرار گرفته و تسهیلات مناسبی به وارد کننده های ایرانی داده می شود. امارات متحده عربی یک کشور پادشاهی فدرال در جنوب غربی قاره ی آسیا و در شرق شبه جزیره ی عربستان قرار دارد. پایتخت این کشور ابوظبی و زبان رسمی آنها عربی می باشد. مساحت این کشور ۸۳۶۰۰ کیلومتر مربع می باشد. در طی سرشماری مشخص شد، ۸۶۰۶۰۰۰ هزار نفر در این کشور زندگی می کنند.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

کشور امارات از مهم ترین کشورهای تجاری منطقه

واحد پول این کشور درهم امارات می باشد. آب وهوای امارات بیابانی و سرزمینی هموار می باشد. قسمت شرقی این کشور سردتر است و ۷۷/۰ درصد خاک این کشور قابل کشاورزی می باشد.امارات پنجمین کشور مهاجرپذیر بوده و ۱۹ درصد اهالی این کشوراصلیت اماراتی دارند و ۲۳ درصد اهالی آنجا اعراب دیگر و ایرانی ها و ۵۰ درصد اهالی جنوب آسیا می باشد. امارات چهارمین صادر کننده نفت به کشورهای دیگر می باشد و اقتصاد خود را از فروش نفت رونق بخشیده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  صادرات واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

امارات متحده عربی پیمان نامه های اقتصادی ونزدیک را با کشور ایران امضا کرده است. سرمایه گذاران ایران و ایرانیان تقریبا ۱۰ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. ایرانیان مقیم امارات تقریبا ده هزار شرکت بزرگ و کوچک را در امارات می چرخانند و واردات از امارات به ایران رونق زیادی دارد. واردات از امارات به ایران و بالعکس از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۰۹، سه برابر شده است و به سقف ۱۲ میلیارد دلار آمریکا رسیده است.

آمار واردات کالا از امارات

طبق تازه ترین خبرها واردات از امارات ۳۰ درصد کاهش یافته است. طبق همین اخبار واردات از امارات متحده عربی طی ۶ ماه نخست سال دو میلیون و ۵۶ هزار تن انواع کالا از کشور امارات متحده عربی به ایران بوده است که ارزش این کالاها ۳ میلیارد و ۱۵۸ میلیون دلار می باشد.

آمار نشان می دهد که ۶۸/۱۲ درصد از وزن کل واردات انجام شده به ایران میاشد که ۲۴/۱۴ درصد از ارزش واردات انجام شده از کشور امارات بوده است. کشور امارات یکی از بندرگاه های ایران محسوب شده به طوریکه بسیاری از کالاهایی که مقصدشان ایران است از این کشور عبور می کنند و به ایران می رسند.

در نیمه نخست سال گذشته دو میلیون و ۳۵۲ هزار تن کالا به ارزش پنج میلیارد و ۷۲۶ میلیون دلار از امارات وارد ایران شده است که ۰۹/۱۲ درصد از وزن و ۷۴/۲۲ درصد از ارزش کل واردات انجام شده در ایران را در این مدت به خود اختصاص داده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب قانون صادرات و واردات  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

نکات مهم در واردات از امارات

– واردکنندگان از کشور امارات باید توجه داشته باشند، کالاهای که زیادی در این کشور عرضه می شوند باید از نظر اصالت کالا بررسی شوند. محصولات غیر اورجینال زیادی از کشور چین وارد این کشور شده و اگر توجه نشود موجب معامله کالاهای تقلبی در امر واردات و صادرات خواهد شد. برا ی جلوگیری از خرید کالاهای تقلبی حتما به نمایندگی های معتبر شرکت های خارجی مراجعه شود و یا برای جستجوی بازرگانان قانونی می توان به اتاق بازرگانی کشور امارات مراجعه کرد و لیست بازرگانان مجاز را از آنها دریافت کرد. البته ممکن است بعضی از این بازرگانان طرح تجاری مناسبی برای معامله نباشند.

– یکی از معضلات واردات افزایش قیمت درهم در این کشور می باشد. برای به دست آوردن سود مناسب می توان کالاهایی را صادر نمود و در قبال آن کالاهایی را وارد نمود. در سال ۱۳۹۵ واردات از امارات منوط به صادرات کالا به آن کشورشده است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب شرکت بازرگانی ترخیص کالا   را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

فعالیت و نقش ایرانیان در تجارت امارات

ایرانیان زیادی در بندر امارات در امر تجارت فعالیت دارند. این افراد مقیم امارات نیز میباشند. افراد وارد کننده نباید صرف ایرانی بودن این افراد بدون قرارداد با آنها معاله کنند. در طی سال های اخیر این معضل باعث شده تا وارد کنندگان زیادی دچار مشکل و ضرر مالی شوند. – تاجران در امارات بیشتر محصولات ایرانی را به صورت فله می خرند. این تاجران برای صادرات مجدد کالاهای ایرانی را خریداری می کنند و یا اینکه این محصولات ایرانی را با بسته-بندی کشور خود در بازار داخلی به فروش می رسانند. یکی دیگر ازنکات مهم در مورد واردات حمل کالا به ایران می باشد. حمل از امارات به ایران بسیار راحت صورت می گیرد. براحتی می توان با صاحبان لنج ها کالا را به صورت کانتینر به ایران حمل کنید. بسیاری از تاجران در امارات علاقه و تمایل دارند انتقال وجه از طریق صرافی صورت بگیرد. به این منظور می توان از صرافی های کشور استفاده کرد. همچنین قبل از انتقال وجه از هویت شخصی فروشنده اطمینان حاصل کرد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب اعتبار اسنادی LC چیست را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

– معمولا کالاهای قاچاق با قیمت پایین ترین به فروش می رسند.  فقط به قیمت پایین اجناس نگاه نکنید. بلکه اگر قیمت کالایی پایین بود باید علت را جویا شد. افرد قاچاقچی کالای قاچاق را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند.– برای واردات حتما فرد وارد کننده به وضعیت فروش آن کالا در کشور توجه کند. بازاریابی واردات کالای مورد نظر در ایران بررسی شود. همچنین اگر فرد واردکننده از قبل از مشتری سفارش کالا می گیرد باید به زمان واردات توجه کند چرا که در بعضی از فصول سال مشکل است و ممکن است تأخیری در واردات از امارات بوجود بیاید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب واردات ایران  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

– وارد کنندگان کالا از امارات می توانند تمام امور ارزی خود را از طریق شعب بانک ملی و صادرات انجام دهند. این دو شعبه از بانک ها در امارات فعالیت دارند. – بهتر است واردکنندگان از یک روش استاندارد در نظر بگیرند. خرید کالاهای استاندارد و برنددار به افراد توصیه می شود. امارات یکی از کشورهای توریستی و پر رفت و آمد است و می توان برای به نمایش گذاشتن محصولات خود برای صادرات نیز استفاده کرد. واردات از امارات نیز میتواند یک روش برای آشنایی با افراد در شروع یک معاملات کاری موفق در راستای صادرات باشد. صادرات کالا به امارات نیز باید هدفمند صورت بگیرد و موفقیت یک صادرات خوب منوط به آشنایی با بازار آن کشور میباشد. بنابراین توصیه میشود قبل از انجام واردات و صادرات حتما بازار متنوع این کشور مورد توجه قرار بگیرد و متناسب با نیاز این کشور واردات با شرایط مناسب صورت بگیرد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا