مشاوره واردات

مشاوره واردات

مشاوره واردات

واردات کالا یکی از جنبه‌های مهم اقتصادی در هر کشور است. برای اینکه بتوانیم واردات بهتری در زمینه کالا داشته باشیم بهتر است به اهمیت مشاوره واردات کالا واقف باشیم. مشاوره واردات زیر نظر کارشناسان با تجربه در زمینه اقتصاد، می‌تواند زمینه را برای افراد جهت دست‌یابی به سود بیشتر، آماده کند.

مشاوره واردات کالا با شرکت‌های اقتصادی که در زمینه حمل و نقل و ترخیص کالا تجربه دارند سبب می‌شوند که در واردات کالا کمتر متضرر شویم.

مزیت‌های مشاوره واردات

در صورتی که با صنف کار نمی‌کنید و به تازگی وارد میدان واردات کالا شده‌اید و به دنبال سود هستید بهتر است مشاوره واردات کالا را دنبال کنید تا تشخیص دهید واردات چه نوع کالایی سودآورتر است. برای تصمیم‌گیری در مورد انتخاب نوع کالای وارد شده باید آگاه بود که فروش کالا از واردات آن اهمیت بیشتری دارد. بنابراین باید برای فروش کالای وارداتی، مشاوری داشته باشید تا در مسئله فروش به مشکل برخورد نکنید.

برای شناخت کالای پر فروش و مشاوره واردات ، بهتر است بدانید که کالا باید فروش فصلی نداشته و مدت انقضا داشته باشد. کالای مورد نظر نباید تخصصی و فنی باشد و حتی ممکن است زود از مد برود. کالا باید مبالغ انبارداری جهت پرداخت نداشته باشد و اگر نیازمند مجوز است، برای مجوز آن اقدام شود. بنابراین افرادی که تصمیم دارند به واردات کالا بپردازند اما مشتری و بازار خاصی برای فروش ندارند باید نمونه کالا تهیه کرده و در زمینه مشتری یابی اقدام کنند.

مشاوره واردات چه کمکی به ما می‌کند؟

برای واردات به ایران باید مواردی که لازم است، انجام داده شود. در ابتدا باید مجوز فروش دریافت کنیم. مجوز فروش عبارت از موافقت با واردات کالا است که در طی یک پروفرما اظهار شده و موافقت برای ورود کالا را مد نظر قرار می‌دهد. برای دریافت مجوز ورود باید مدارک مورد نیاز در این زمینه را ارائه دهیم.

۱-درخواست کتبی وارد کننده برای گرفتن مجوز ورود مواد اولیه در زمینه غذا و آشامیدنی که در سربرگ شرکت آمده باشد و مهر و امضای مدیرعامل را داشته باشد.

۲-کامل کردن چک لیست درخواست مجوز ورود مواد غذایی و آشامیدنی

۳-پیش فاکتور و دو برگ از تصویر آن در سربرگ تولید کننده و یا ذینفع در این زمینه. شماره و تاریخ پروفرما، نام کامل آن و نام شرکت و کشور تولید کننده، وزن یا تعداد کالا و مبدا حمل و نام تجاری و نام شرکت کننده آن.

صادر کردن مجوز ترخیص کالا

ترخیص کالا یا محموله توجه کردن به نوع کالا، وارد کننده آن و مدارک ارائه شده به روش‌های مختلف انجام می‌شود. برای اینکه در زمینه ترخیص کالا بهتر عمل کنیم باید مشاوره واردات را از دست ندهیم. ترخیص مواد اولیه تولید کالا، ثبت شده و پروانه بهداشتی ورود معتبر است. نام کالا و کارخانه و کشور تولید کننده آن در فاکتور و گواهی بهداشت، با پروانه بهداشتی و بانک اطلاعاتی آن در سایت سازمان غذا تطبیق داده شود.

صادر کردن مجوز ترخیص کالا اگر قسمت مربوط به آزمایش کالا تکمیل باشد مسئولیت آزمایش مواد اولیه آن و تایید قابلیت مصرف انسانی بر عهده صاحب کالا و مسئول فنی واحد تولیدی خریداری کننده ماده اولیه در زمینه مجوز ترخیص و مصرف است که باید ۳ماه پیش از تمام شدن اعتبار پروانه بهداشتی، آن را تمدید کرد.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

اظهارنامه گمرکی

برگ سبز گمرکی

روش های پرداخت در تجارت بین الملل

مشاوره واردات کالا و سود حاصل از آن

امروزه مشاوره واردات سبب می‌شود که کالاهایی که واردات آنها سود بیشتری دارد را بشناسیم. مشاوره واردات نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند جزو کالاهای وارداتی پر سود محسوب می‌شوند. تولید این نوع گوشی‌ها در چین با هزینه پایین تری انجام می شود بنابراین واردات گوشی از چین برای وارد کننده، ارزان تمام خواهد شد. مشاوره واردات سبب می‌شود که کالاهای دیگری مثل لپ تاپ، گوشی و دیگر ابزارهای الکترونیکی که ارزش زیادی دارند و هزینه تولید آنها کم است، بهتر شناخته شوند. بنابراین با خرید این ابزار به قیمت ارزان و افزایش نرخ آنها، می‌توان سود بالایی به دست آورد. بازی‌هایی که در بازار ارائه می‌شوند از تنوع زیادی برخوردار هستند و با انتخاب و وارد کردن آنها می‌توان سود زیادی را به دست آورد.

مشاوره واردات به وارد کنندگان نشان خواهد داد که لوازم آرایشی از کالاهایی است که می‌توان آن را در زمره کالاهای وارداتی سودمند دانست. با انتخاب این نوع از کالا و وارد کردن آن به کشور و فروش آن به قیمت بیشتر می‌توان سود زیادی به دست آورد، زیرا در کشور ما متقاضیان این نوع از محصول زیاد بوده و واردات این نوع کالا می‌تواند تجارت سودمندی محسوب شود.

شاید اگر مشاوره واردات را نادیده بگیریم به راحتی نتوانیم کالاهای پر متقاضی را شناسایی کنیم. لوازم خانگی الکترونیک از کالاهایی است که تولید و ساخت آن به طور عمده انجام می‌شود. این نوع از کالا متقاضیان بسیار زیادی دارد و تقریبا می‌توان گفت همه افراد در منزل خود از این لوازم استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که این لوازم جزو پرسودترین کالاهای وارداتی هستند.

مشاوره صادرات و واردات

علاوه بر آنچه که گفته شد در ایران، کالاهای زیاد دیگری وجود دارد که شاید ما آنها را نشناسیم اما تحقیق و مشاوره واردات، آنها را به ما خواهد شناساند. برای مثال در ایران روزانه ۲تن قهوه مصرف می‌شود. قهوه یکی از کالاهای وارداتی در ایران است که پس از ورود به کشور، فرآوری شده و به صورت فله‌ای و خام بعد از بسته‌بندی به فروش می‌رسد. شاید بیشتر افراد نداند که قهوه یکی از کالاهایی است که واردات آن سود سرشاری را نصیب افراد می‌کند. بنابراین تجارت کالا بدون مشاوره واردات کالا و صادرات آن ممکن است که فرد را متضرر کند.

کالاهای وارداتی انواع مختلف دارند و شناخت آنها ضرورت دارد. بدون مشاوره واردات، نمی‌توان این کالاها را تشخیص داد. کالاهای وارداتی شامل کالاهای مجاز می‌شوند که صدور یا ورود آنها نیازمند رعایت ضوابط بوده و نیازمند کسب مجوز نیستند.

نوع دیگر از کالای وارداتی، کالاهای مشروط هستند که صدور و ورود آنها با کسب مجوز امکان‌پذیر است. این نوع از کالا مثل گندم و یا فیلم‌هایی است که شرط ورود آنها داشتن مجوز است. نوع دیگر از کالاهای وارداتی کالاهای ممنوع هستند که صدور و ورود آنها طبق شرع اسلام، به اعتبار خرید و فروش آنها و به موجب قانون ممنوع است. برای این نوع از کالاها، می‌توان مشروبات الکلی را مثال زد. بنابراین مشاوره واردات جزو ضروریاتی است که سبب می‌شود وارد کننده از هر لحاظ شرایط بهتری را تجربه کند.

نکاتی که احتمالا نمی دانید (کلیک کنید)

واردات موبایل از دبی

ثبت سفارش کالای وارداتی

واردات ماشین

واردات پوشاک از ترکیه

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا