صرافی روسیه

صرافی روسیه

صرافی روسیه

خدمات ارزی، انتقال روبل، ارسال حواله از سوی صرافی روسیه در ایران پذیرفته می‌شود. متقاضیان بایستی با آگاهی کافی به موسسات و شرکت‌های مرتبط با صرافی روسیه مراجعه کرده و اقدام به ارسال حوالجات ارزی، مبادلات مالی و نقدینگی درآمدهای ارزی خود نمایند. با توجه به محدودیت نظام بانکداری ایران در سطح بین الملل، صرافی روسیه هرگونه خدمات مرتبط با انتقال روبل، دلار و یورو رو از طریق سرویس‌های کاربردی اعمال کرده و خدمات قابل توجهی را در اختیار متقاضیان و مشتریان قرار می‌دهد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

 

صرافی روسیه

وظایف صرافی روسیه

از جمله وظایفی که صرافی روسیه بر عهده دارد عبارتند از؛ 

  • ارسال حوالجات ارزی
  • تبدیل ارز
  • مبادلات مالی
  • نقدینگی درآمدهای ارزی
  • انتقال وجوه ارزی
  • خرید و فروش ارز
  • افتتاح حساب بانکی
  • پرداختی‌های آنلاین
  • شارژ کارت های بانکی مانند دبیت کارت
  • ارسال حواله بین بانکی
  • دسترسی آسان به اینترنت بانک

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب تجارت با روسیه  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

سرویس‌های کاربردی جهت ارسال حوالجات ارزی از سوی صرافی روسیه عبارتند از؛

  • نمایندگی‌های وسترن یونیون
  • نمایندگی‌های اسکریل
  • سیستم الکترونیکی پی پال
  • سیستم الکترونیکی مانی گرام
  • سیستم بین بانکی سوئیفت

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب  اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

چگونگی عملکرد صرافی روسیه

صرافی روسیه در داخل و در چین شیوه‌های متعددی را جهت انتقال وجه، ارسال حواله و مبادلات ارزی، اعمال می‌کنند. سرویس‌های ارائه دهنده خدمات ارزی عبارتند از؛ سیستم بین بانکی سوئیفت، شعبات وسترن یونیون، شعبات اسکریل، سیستم الکترونیکی مانی گرام و سیستم الکترونیکی پی پال. هریک از سرویس‌های فوق جهت انتقال حواله روسیه به کشور مقصد از سوی شرکت‌های داخل ایران دارای کارمزد متغیر و متفاوتی بنا بر نوع ویژگی‌ها و مزایای نوع سرویس هستند.

برای نمونه انتقال وجوه ارزی، ارسال حواله روسیه و خدمات پیرامون آن از طریق شعبات وسترن یونیون گران‌تر بوده اما سرعت انتقال مرسوله نسبت به دیگر روش‌ها بالاتر می‌باشد. بنا بر چگونگی کارکرد هر یک از سیستم‌ها، ارسال حواله از طریق سیستم الکترونیکی مانی گرام و پی پال به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بوده و انتقال وجه به سادگی انجام می پذیرد. روند سیستم بین بانکی سوئیفت از سوی صرافی روسیه در مطمئن ترین و امن ترین شیوه رایج انتقال اعمال می‌شود و اغلب مردمان جهان از خدمات ارزی سیستم بین بانکی سوئیفت ، استقبال قابل توجهی می‌نمایند. نمایندگی‌های اسکریل نیز اغلب خدماتی نظیر نقدینگی درآمدهای ارزی را به متقاضیان ارائه می‌دهند که در سطح جهان مراکز متعددی در راستای مبادلات ارزی، فعالیت‌های موثر و پویایی را دارند. کارکرد صرافی روسیه به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در شرایطی کاملا مطمئن و تضمینی با کمترین کارمزد، مستقیما در حساب بانکی شخص دریافت کننده واریز و ارسال خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ثبت شرکت در روسیه  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

فرایند افتتاح حساب بانکی از سوی صرافی روسیه

قابل ذکر است که با وجود تحریم‌های آمریکا، ایرانیان از ایجاد و افتتاح حساب بانکی با واحد ارزی دلار و یورو و برخورداری از مستر کارت و ویزا کارت در روسیه محروم مانده و تنها می‌توانند اقدام به افتتاح حساب بانکی با واحد پولی روبل نمایند. از سوی دیگر حتی اگر با ویزای توریستی به روسیه سفر کنید می‌توانید از حساب بانکی داخل روسیه با ارز روبل بهره‌مند شوید. منتهای مراتب افتتاح حساب شرایط و ویژگی‌های خاص خود را به دنبال خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب صادرات به روسیه  را مطالعه کنید. (کلیک کنید)

دارنده حساب بانکی در روسیه می‌تواند از سایت‌های خدماتی، خرید اینترنتی، شرکت در دوره‌ها و سمینارها به راحتی برخوردار شوند. کشور روسیه دارای بیش از هزار بانک فعال و پویا است که از نظر میزان دارایی، رتبه‌های برتر سیستم بانکداری را در سطح جهانی به خود اختصاص اشاره کرد SberBankداده‌اند. از جمله برترین بانک های روسیه می توان بهدر واقع بانک مذکور بزرگترین و برترین بانک روسیه محسوب شده و دارای شعبات متعددی در روسیه است. افتتاح حساب بانکی در روسیه با سه ارز رایج اعم از یورو، دلار و روبل اعمال می‌شود.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا