صادرات چوب پالونیا

صادرات چوب پالونیا

صادرات چوب پالونیا

امروزه بسیاری از تاجران و بازرگانان هستند که قصد صادرات چوب پالونیا به کشورهای دیگر را دارند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که صادرات چوب مزیت های بسیار زیادی به همراه دارد و سود صادرات آن بسیار زیاد می باشد. درخت پالونیا مخصوص کشور نمی باشد ولی از آنجایی که کیفیت چوب آن زیاد می باشد در این چند سال اخیر کشور ایران حجم زیادی از آن را می کارد.

این درخت را به نام درخت پرنسس و یا نوروز هم شناسایی می کنند. چوب این درخت کاربردهای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل شما باید بدانید کشورهای دیگر به آن نیاز پیدا می کنند. 

خریداران این چوب زیاد می باشد و به همین دلیل تاجران و بازرگانان می توانند صادرات چوب پالونیا را در حجم زیادی انجام دهند.  بافت و استحکام این چوب بسیار عالی است و به همین دلیل برای ساخت مبل، تولید کارتن، درب و پنجره و … اهمیت بسزایی دارد. کشورهای عربی این چوب را از ایران در حجم زیادی خریداری می کنند. البته که شما باید بدانید قیمت این چوب در کشورهای عربی قیمت متنوعی دارد و شما باید به خوبی بدانید برای فروش آن عوامل زیادی را شناسایی کنید تا آن را به فروش برسانید.

مراحل صادرات چوب پالونیا 

شما برای صادرات هر یک از انواع کالاها باید به خوبی در مورد مراحل آن اطلاعات لازم را داشته باشید. برای صادرات چوب پالونیا هم بهتر است به خوبی در مورد مراحل صادرات آن اطلاعات لازم را داشته باشید. چوب از آن دسته کالاهایی می باشد که شما می توانید به کشورهای خارجی صادر کنید و سود خوبی از صادرات آن به دست آورید. شما می توانید برای صادرات چوب به خوبی با کارشناسان شرکت های مدیریت صادرات مشورت کنید تا بهترین نمونه آنها را صادر کنید. مراحل صادرات این چوب متنوع می باشد و شما باید به خوبی با این مراحل آشنایی داشته باشید که در ادامه آنها را بیان می کنیم. این مراحل عبارت می باشد از

بازاریابی صادراتی چوب پالونیا 

چوب های پالونیا از آن دسته چوب هایی می باشد که کیفیت و استحکام زیادی دارند. کشورهای زیادی این کالا را برای تولید محصولات خود مورد استفاده قرار می دهند، شما باید برای صادرات چوب پالونیا به خوبی بازاریابی صادراتی آن را در کشورهای دیگر انجام دهید. بازاریاب هایی که در این زمینه تخصص دارند می توانند نمونه های از این چوب را به مشتریان کشورهای خارجی ارائه دهند تا آنها را به عنوان خریدار به شما معرفی کنند. شما برای بازاریابی کردن این کالا باید بهترین نمونه این چوب ها را به مشتریان خود ارائه دهید تا از کیفیت و استحکام چوب ها اطلاع بیشتری داشته باشند.  

چیدمان و بسته بندی چوب های پالونیا

شما برای صادرات هر یک از انواع کالاها باید به خوبی بسته بندی آن را انجام دهید. بسته بندی کالا اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید، چرا که مشتریان به آن توجه می کنند. برای صادرات چوب پالونیا هم باید به بسته بندی آن دقت داشته باشید و آنها را به صورت منظم بسته بندی کنید. برش دادن این چوب ها را باید به صورت اصولی انجام دهید تا بتوانید آنها را به خوبی بسته بندی کنید. برای اینکه چوب پالونیا را به کشورهای خارجی صادر کنید باید برش دادن آنها را با دستگاه های ویژه ای انجام دهید تا شکل آنها مانند یکدیگر باشد. 

مشخص کردن ارزش گمرکی چوب

از دیگر مراحلی که برای صادرات چوب پالونیا باید به آن دقت داشته باشید و اهمیت بسیار زیادی دارد ارزش و تعرفه گمرکی کالا می باشد. کارشناسان گمرک به خوبی ارزش این کالا را برای شما تعیین می کنند تا شما هزینه آن را پرداخت کنید. بسته بندی چوب ها و وزن آنها اهمیت بسیار زیادی روی ارزش آن دارد و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. تعیین کردن ارزش گمرکی چوب های پالونیا بر اساس نوع آنها می باشد و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر بگیرید و به آن دقت کنید. 

دریافت کردن مجوز صادرات چوب پالونیا

سازمان ها و ارگان های متنوعی هستند که برای صادرات چوب پالونیا باید به شما مجوزها را ارائه دهند. سازمان و وزارت معدن یکی از مهمترین سازمان هایی می باشد که شما باید از آن مجوز لازم را دریافت کنید. دقت داشته باشید که در صورت داشتن هر یک از این مجوزها هم باید برای دریافت کارت بازرگانی خود اقدام کنید. کارت بازرگانی دریافت شده شما باید بر اساس فعالیت تان در زمینه صادرات چوب باشد. زمانی که می خواهید آن را دریافت کنید از شما مدارک ویژه ای دریافت می شود تا کارت را به شما ارائه دهند. برای دریافت کردن مجوزهای مربوط به صادرات چوب می توانید با متخصصان و مشاورانی که در شرکت های بازرگانی فعالیت دارند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را می توانند راهنمایی کنند تا مدارک را تحویل بگیرید.

صدور فاکتور پروفرما برای صادرات چوب پالونیا 

برای صادرات چوب پالونیا باید به خوبی دقت داشته باشید که ارائه دادن فاکتور پروفرما از جمله مهمترین مراحلی است که به آن ضروری است دقت داشته باشید. در این فاکتور اطلاعاتی که مربوط به خریدار چوب پالونیا است و اطلاعات مربوط به فروشنده را وارد می کنند. شما باید به عنوان فروشنده آن را امضاء کنید و خریدار هم هر یک از اطلاعات درون این فاکتور را به خوبی مطالعه می کند. اطلاعات دیگری مربوط به وزن کالا، قیمت چوب، شیوه ارسال چوب و … را در این فاکتور باید وارد کنید. اطلاعات وارد شده در این فاکتور برای صادرات چوب به صورت تخصصی می باشد. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که اگر در زمینه پر کردن اطلاعات درون این فاکتور تخصص ندارید بهتر است از افرادی که حرفه ای هستند درخواست کنید اطلاعات را روی فاکتور صادر کنند. دقت داشته باشید که شما در هر مرحله برای صادرات چوب می توانید با شرکت های بازرگانی مشورت کنید و یا صادرات چوب را به آنها بسپارید.  

بیمه کردن بار صادراتی 

چوب ها از آن دسته کالاهایی هستند که حساسیت زیادی دارند، در واقع با اینکه مقاومت و استحکام آنها زیاد است باید به خوبی به حساسیت آنها دقت داشته باشید. شما برای صادرات چوب پالونیا باید آن را بیمه کنید. بیمه کردن چوب ها خیال شما را راحت خواهد کرد که بار با امنیت بیشتری به مقصد می رسد. اینکه چوب ها را به شرکت معتبری بسپارید اهمیت بسیار زیادی دارد و این شرکت حمل و نقل را باید از هر نظر مورد بررسی قرار دهید. بسیاری از افراد شاید بار خود را به دلیل هزینه بیمه کردن بیمه نکنند، که این مورد خطرات زیادی را به همراه دارد. 

ارسال چوب

 به عنوان مرحله پایانی صادرات چوب پالونیا شما باید شیوه ارسال چوب ها را انتخاب کنید. به طور معمول چوب را با استفاده از کشتی و یا ماشین های سنگین به کشورهای دیگر صادر می کنند. یکی از مهمترین مشتریان چوب های پالونیای تولید شده در کشور ایران کشورهای عربی هستند. از آنجایی که فاصله این کشورها با ایران کم است روش حمل با کشتی و زمینی بهترین شیوه ای است که می توانید انتخاب کنید. در واقع باید بدانید این روش ها امنیت بیشتری دارد و شما می توانید حجم زیادی از چوب ها را با استفاده از این روش ها به کشورهای عربی ارسال کنید. 

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا