صادرات پای مرغ

صادرات پای مرغ

صادرات پای مرغ تجارتی پر سود

صادرات پای مرغ  چند سالی است که رونق گرفته است و می توان گفت که تجارت تازه ای در حوزه صادرات می باشد اگر دقت کرده باشید در گذشته مقداری از پای مرغ صرفا برای بازار داخلی از کشتارگاه های مرغ تهیه می شد و بقیه این قسمت از مرغ برای خوراک دام و طیور طی فرآوری های متفاوت در مراکز مخصوصی استفاده می گردید.

البته لازم به ذکر است که این کار سود چندانی برای مرغداران  نداشت. در دهه هفتاد چند شرکت شروع صادرات پای مرغ کردند و برای این امر تمام مراحل فرآوری و بسته بندی مورد نیاز صادرات را برای این محصول فراهم نمودند. در بین این شرکت های صادراتی شرکتی به نام ایران تیهو در صدر این صادرات بود و به شکل کاملا پیشرفته این کار را انجام داد. شرکت های فعال در این حوزه به صورت کاملا تخصصی از کشتار گاه های مرغ پای مرغ را جمع آوری نموده و آماده برای صادرات می کردند. برای خرید مرغ و خرید تخم مرغ می توانید با فروشندگان عمده در بازار باسکول به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

این مسیر از تجارت با فراز و نشیب هایی همراه بود و در ابتدا دستگاه های لازم برای انجام این فرآوری موجود نبود  و قسمت های مختلفی از این مراحل با دست انجام می شد. حتی دستگاه هایی که وارد کشور شده بود به دلیل جدایی واحد کشتارگاه با واحد بسته بندی پای مرغ قابل استفاده نبودند‌ تا زمانیکه دستگاه های مورد نیاز کشور در داخل طراحی و تولید شد. در حال حاضر صادرات پای مرغ یکی از حوزه های فعال در صادرات کالا در ایران می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب صادرات مواد غذایی را مطالعه کنید.

صادرات پای مرغ دارای چه مشکلاتی می باشد؟

بیشترین کشوری که اکثر پای مرغ را از سراسر دنیا وارد می کند کشور چین است که بسیار زیاد مورد علاقه مردم چین است و از آن به عنوان ماده پروتئینی استفاده می کنند. صادرات این محصول به چین دارای موانعی است که به آنها اشاره می شود:

  • شرکت هایی که مبادرت به صادرات پای مرغ به چین می کنند به کیفیت این محصول دقت کافی و لازم را ندارند و در فرآوری این محصول احتیاط های لازم را انجام نمی دهند. باید به این مساله توجه شود که میزان بار آلودگی در پای مرغ به خوبی بررسی نمی شود و یا در بین محصولات ارسالی  پای مرغ های خراب و فاسد وجود دارد و مراحل  منجمد کردن آن به خوبی انجام نشده است. که تمام این عوامل باعث می شود در کشور هدف مانند چین پای مرغ صادراتی با مشکل روبرو می شود  و یا بر اثر خرابی زیاد یا بار میکروبی بالا معدوم می شود و یا قیمت پای مرغ صادراتی در این شرایط بسیار کم خواهد شد.
  •  مشکلات موجود در مراحل صادرات پای مرغ

قانون نوشته شده ای برای صادرات این محصول به چین وجود ندارد  و به صورت غیر رسمی از بندر کشور های ثالث به چین وارد می شود. در زمان هایی که قوانین این کشور دستخوش تغییراتی می گردد محصولات  با زمان بسیار طولانی به چین می رسد. با تمام مشکلاتی که موجود است این حوزه از صادرات دارای سود بالایی است  و فعالیت تجاری در این بخش توصیه می شود.

صادرات به چین
صادرات به قطر
صادرات به ترکیه
صادرات به روسیه

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا