مطالبی مفید در مورد صادرات صیفی جات

مطالبی مفید در مورد صادرات صیفی جات

صادرات صیفی جات

در صادرات صیفی جات، آب و هوای منطقه بسیار اهمیت دارد، ایران یکی از کشورهایی است که دارای چهار فصل می باشد و به همین خاطر در ارتباط با تولید صیفی جات بسیار موفق بوده است تا جایی که زمین های معتدل با توجه به شرایط آب و هوایی  مناسب موجود به خوبی میوه ها و سبزیجات مرغوب و با کیفیت را پرورش می دهد و توسط نیروی انسانی این میوه ها و محصولات برداشت می شوند و سپس در فضاهای مناسب همراه با تجهیزات بسیار پیشرفته و نوین بسته بندی می شوند.

بسته بندی صیفی جات باید به گونه ای باشد تا که مواد بکار گرفته شده در این بسته بندی ها وارد واکنش با میوه ها و سبزیجات نشوند، تا که طعم و بوی این مواد تغییر نکند و از همه مهم تر اینکه بتوان این مواد را به صورت کاملا تازه و مطلوب برای صادر کردن آماده کنیم. صادرات صیفی جات با استفاده از تمامی امکانات جدید انجام می گیرد و صیفی جات به صورت کاملا تازه و با طعم طبیعی خود در اختیار کشور مورد نظر قرار می گیرد. صادرات صیفی جات از ایران به سوی تعداد زیادی از کشورهای همسایه صورت می گیرد علاوه بر این کشورهای دیگری در سایر قاره ها نیز تمایل دارند تا از صیفی جات مرغوب ایران استفاده کنند.

صادرات صیفی جات به روسیه

روسیه و ایران از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به هم هستند و همین موضوع باعث شده است تا که ایران و روسیه با یکدیگر برای رفع نیازهای بسیار در تعامل باشند، ایران هر ساله درصدد تکمیل صادرات صیفی جات به روسیه اقدام می کند، شرکت های بسیاری با بسته بندی های مناسب صیفی جات را برای صادر کردن به روسیه و یا سایر کشورها آماده میکنند.

لازم به ذکر است که نزدیک بودن این دو کشور یعنی ایران و روسیه باعث شده است تا که صادر کردن محصولات از ایران به روسیه به راحتی انجام بگیرد، و همچنین باید توجه داشت که صادر کردن محصولات و بسته بندی آنها همیشه هزینه هایی را به دنبال داشته است و به همین خاطر هرچه که مسافت کمتر باشد، هزینه انتقال و صادرات صیفی جات با مبلغ کمتر و به صرفه تری انجام خواهد گرفت، بنابراین صادرات صیفی جات به روسیه همواره از سوی ایران مورد توجه قرار گرفته است، روسیه از نظر زمین های کشاورزی چندان غنی نیست زیرا این کشور آب و هوای سردی دارد که این باعث شده است تا زمین های کشور روسیه توانایی کشاورزی چندان زیادی را نداشته باشند، به همین خاطر صادرات صیفی جات به کشور روسیه برای این کشور گزینه انتخابی مناسبی خواهد بود.

صادرات صیفی جات به کشور عراق

یکی از تجارت های پر سود و مفید در ایران، صادرات صیفی جات به کشور عراق است، مرز خاکی کشور عراق و ایران به همدیگه بسیار زیاد است و در همسایگی ایران قرار دارد، روابط بسیاری از کشورها مدام در حال تغییر است، ایران و عراق نیز تا به حال مشکلات زیادی با یکدیگر داشته اند ولی اکنون در این بازه زمانی، بسیاری از صادرات و واردات محصولات بین این دو کشور صورت می گیرد و به دلیل بسیار حاصلخیز بودن خاک کشور ایران برای صادرات صیفی جات انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود، به همین خاطر عراق نیز مثل سایر کشورها برای دریافت این صیفی جات بسیار مشتاق هستند.

لازم به ذکر است که ایران به بسیاری از کشورها، صیفی جات صادر می کند، ولی باید دانست که به علت نزدیکی بسیار زیاد با کشور عراق و بخاطر موقعیت جغرافیایی و مرز بین این دو کشور سبب شده است تا که ایران درصد زیادی از صیفی جات خود را به کشور عراق صادر کند و از این نظر سود بسیار زیادی برای ایران حاصل می گردد، و هم اینکه عراق می تواند از این صیفی جات مناسب و مرغوب استفاده نماید، عراق از نظر سیاسی و اقتصادی نیز کشور مورد توجه ای است و از هر لحاظ برای همکاری صادرات و واردات موادغذایی و صیفی جات با ایران مناسب خواهد بود.

بسته بندی صیفی جات مواد غذایی چگونه انجام میگیرد؟

یکی از قسمت های مهم برای انجام انجام صادرات صیفی جات، بسته بندی مناسب و درست این مواد است، بسته بندی امروز به شکل جدید و با استفاده از امکانات جدید صورت می گیرد، تا جایی که امکان دارد باید از بهترین و جدیدترین مواد برای ساخت محفظه های متناسب بسته بندی استفاده کنیم تا که از صیفی جات محافظت کند و مانع از خراب شدن و یا آسیب به آنها شود، باید از مواد استفاده کنیم که طعم و ماندگاری مواد مختلف را حفظ کند، نه اینکه باعث آفت و یا خرابی محصول شود، بسته بندی صیفی جات صادراتی بسیار مهم است و عدم توجه به این موضوع باعث بروز ضرر های مالی و اقتصادی بسیار زیادی خواهد شد که برای جلوگیری این خسارت ها باید با اطلاعات کافی و سودمند جهت بسته بندی اقدام کرد.

صادرات صیفی جات از سوی شرکت های بسیار فعال و موفقی در ایران انجام می گیرد، تمامی این شرکت ها با هدف صادر کردن صیفی جات با کمترین خسارت و کمترین ضرر مالی شرکت گرفته اند، همواره هر کدام از این شرکت ها از نوعی از بسته بندی استفاده می کنند که کیفیت محصول را تا زمانی که به دست کشور مورد نظر برسد حفظ کند، بسته بندی درست و صحیح زمانی انجام می گیرد که صیفی جات صادراتی با همان تازگی و همان شکل طبیعی و بو و طعم همیشگی به دست کشور مورد نظر برسد، در صادرات صیفی جات، یکسری اولویت ها و جنبه هایی وجود دارد که افراد باید سعی کنند این نکات و مراحل را به خوبی رعایت کنند تا که انتقال این صیفی جات به کشور های مختلف دچار مشکل و ایراد نشود، کشورهایی مثل روسیه، عراق، پاکستان، و … که در همسایگی ایران هستند همواره خواستار دریافت صیفی جات و سایر محصولات مرغوب و موجود در ایران هستند، بنابراین باید بتوان صادرات محصولات را به بهترین شکل ممکن انجام داد، در ضمن باید گفت که انجام درست صادرات محصولات باعث پیشرفت و رونق اقتصاد کشور خواهد شد.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا