صادرات سیب به روسیه

صادرات سیب به روسیه

صادرات سیب به روسیه

تولید سیب در ایران بسیار زیاد میباشد و به وفور دیده می شود زیرا به دلیل خاک حاصلخیز و چهار فصل بودن امکان تولید سیب را در گونه ها و انواع مختلف در تمامی فصول سال دارد. ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان سیب مرغوب و با کیفیت بالا در کل دنیا میباشد یکی از بازارهای مناسب برای صادرات سیب ایران ،میباشد صادرات به کشور روسیه است.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

آیا قیمت سیب صادراتی در معامله با روس ها تاثیرگذار است

تاجران روس، حساسیت بسیار زیادی به زمان و کیفیت محصول دارند همچنین قیمت سیب صادراتی می تواند یکی از گزینه های تاثیرگذار بر فروش و معامله با روس ها باشد . از موارد مهم برای روس‌ها در خرید بار از ایران سالم بودن و با کیفیت بودن محصول می باشد، زمانی که حجم بالایی از میوه سیب در کشور ایران تولید می شود و به کشور دیگری صادر گردد تا هم ارزآوری بالا رفته هم بتوان محصول ایرانی را به بازارهای بین‌المللی معرفی نمود. این امر باعث می شود تا هم تولید کننده ایرانی به تولید خود دلگرم شود و هم باعث اشتغال‌زایی برای جوانان می گردد .

صادرات سیب به روسیه

شرایط و قوانین صادرات سیب درختی به روسیه

صادر کنندگان سیب در اولین مرحله باید برای محصول خود بازاری مناسب را پیدا کنند تا بتوانند سیب خود را با کیفیت و قیمت مناسب به صورت جهانی به عرصه نمایش بگذارند.

قیمت سیب صادراتی چگونه باعث جلب نظر خریدار میشود

همیشه در فروش یک کالا باید در نظر داشته باشیم با توجه به میزانی که محصولی را برای فروش قرار میدهیم به همان میزان هم در ارائه قیمت منصفانه عمل کنیم تا مشتری را برای همیشه در دست خود داشته باشیم.

سیب درختی صادراتی چه مشخصاتی دارد

دارای پوست صاف و روشن با رنگ شفاف و سفت و بدون لک و به اندازه خود دارای وزن مناسب از مرغوبیت بالا برخوردار باشد و به عنوان یکی از مهمترین عامل ها در تعیین کیفیت آن به شمار می‌رود. زمان چیده شدن سیب درختی یکی از مهمترین پارامترهای تعیین کننده کیفیت سیب صادراتی است.

زمان مناسب چیده شدن آن می باشد هرچه سیب ها بدون دم چیده شوند و در بسته بندی قرار بگیرند. نمایشگر چیده شدن دیرهنگام سیب است که می‌تواند موجب کاهش زمان نگهداری سیب صادراتی گردد. صادرکنندگان باید به نوع چیدمان و نوع کیفیت و زمان آن توجه بسیاری داشته باشند زیرا تجار روس بسیار کاربلد و در این امر حاذق می باشند و خیلی راحت متوجه فریب دادن آنها می گردند .پس بهتر است برای جلوگیری از صدمه خوردن به تجارت خود و بدنام نشدن نام کشور از این امر جلوگیری کنیم .

دما و شرایط نگهداری برای ارسال سیب درختی به روسیه و سایر کشورها

همانطور که میدانید سیب یک محصول فرازگرا می باشد آیا با واژه فرازگر آشنامی باشید ،فرازگرا بودن یک محصول به این معنا می باشد که آن محصول خود به خودی هنگامی که از درخت جدا می گردد مرحله رشد و تکامل خود را ادامه می‌دهد یعنی اینکه هنگامی که شما سیب را می‌خواهید صادر کنید باید این میوه را از نظر اندازه رشد کافی یافته ولی هنوز کامل نرسیده است، برداشت کنید تا قابلیت تحمل شرایط در طول مسیر را داشته باشد اما از آنجایی که سیب میوه ای است، که در زمان چیده شدن رسیده خواهد شد، اگر برای این مدت طولانی در دمای محیط قرار بگیرد سریع رسیده می شود ،لذا در زمان صادرات باید به دمای نگهداری آن تا مقصد توجه ویژه‌ای شود.

شرایط نگهداری سیب صادراتی

هیچگاه سیب را با محصولات زراعی دیگر در یکجا قرار ندهید از همین رو برای نگهداری سیب در دمای مناسب همیشه آن را در یخچال های مجزای بزرگ برای صادرات نگهداری می‌کنند بهترین دمای نگهداری و انبارداری سیب و بستگی به نوع و گونه آن دارد ولی برای تمامی، انواع سیب این دما در محدوده منفی یک تا چهار درجه سانتیگراد است.

شرایط و ضوابط فنی صادرات سیب درختی

سیب سالم صادراتی باید از لحاظ بسته بندی استاندارد نام و نشانه گذاری و سلامت سیب و کیفیت بالا و نداشتن عیوب سطحی و ظاهری کیفیت و نگهداری و بسته بندی شرایط لازم را داشته باشد.

جزئیات کامل ضوابط فنی صادرات سیب

قیمت سیب در روسیه و در هر کشوری ،این قیمت‌ها بر اساس معیارهای خود کشور اعلام می‌شود و به فروش می‌رسد و صادرات سیب درختی انواع کشورها و روسیه بر اساس بازار داخلی کشور و نوع استقبال مردم از آن محصول قیمت‌گذاری می‌گردد .سیب یکی از محصولاتی است که در بازار جهانی مصرف و خرید این میوه از تمامی محصولات باغی بیشتر است به این علت قیمت هایی که برای محصول در نظر گرفته می شود مناسب تر میباشد..

قیمت ها مانند تمامی اجناس و محصولات دیگر موجود در بازار بر اساس قیمت روز بازار ها تامین می گردد. در صورتی که به دنبال صادرات محصولات کشاورزی به روسیه هستید علاوه بر توجه به نکات قانونی باید نکات دیگری را نیز مد نظر قرار دهید.

انتخاب مناسب‌ترین مسیر برای ارسال محصول کشاورزی

توجه به استانداردهای بین المللی بسته بندی صادرات محصولات

توجه به شرایط زمانی در انتخاب محصول

استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب با توجه به محموله

مشاهده و تحلیل رفتار رقبا در بازار با در نظر گرفتن سود با توجه به سطح بالای رقابت

دقت در شرایط نگهداری محصولات پیش از ارسال و درجذ اطلاعات محصولات بر روی محصولات به زبان روسی و انگلیسی

توجه به ظاهر بسته بندی و استفاده از ایده های جذاب در بسته‌بندی

پرهیز از ارسال محصولات نامرغوب و درجه دو صادرات میوه و تره بار و روسیه

صادرات سیب درختی به روسیه

در کشور روسیه ۱۰.۶ درصد از سبد غذایی به میوه و تره بار اختصاص دارد هر خانواده به طور متوسط در مسکو در حدود ۱۱۴ دلار و در سایر شهرها با جمعیت زیر ۵۰۰ هزار نفر ۸۹۹ دلار در هفته به محصولات غذایی اختصاص می‌دهد، این کشور به شدت به واردات میوه و تره بار وابسته می‌باشد واردات میوه این کشور در تابستان در پایین‌ترین سطح خود قرار می‌گیرند در تابستان صادرات محصولات کشاورزی به این کشور به خصوص صادرات میوه و تره بار از بازارهای منطقه از جمله اوکراین، مولداوی و خاورمیانه انجام می‌شود.

مشکلات صادرات سیب به روسیه

با اشاره به حجم تولید بالای سیب در ایران و اینکه ایران کشوری سیب خیز است ، خاطرنشان می شود پیش بینی ما سه و نیم میلیون تن سیب در کشور است که با احتساب سیب درجه سه صنعتی که تبدیل به کنسانتره و آبمیوه می‌شود نزدیک به یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در داخل مصرف می‌شود و بقیه آن را باید به بازارهای صادراتی ارسال کنید. در این بین از موانع صادرات به روسیه می توان: به شرکت های زنجیره‌ای روسیه که از ایران سیب خریداری میکنند. ولی این کشور علاوه بر آنکه تعرفه ۳۵ درصدی برای صادر کننده قرار کرده است ولی پرداخت پول توسط مشتریان این کشور ۴۵ تا ۶۰ روز است که برای صادرکنندگان ما با توجه به حجم گردش مالی پایین امکان پذیر نمی باشد همچنین تعرفه بالای صادرات سیب به روسیه به صورت صادرات یک کانتینر سیب درختی به روسیه می باشد که باید کیلویی ۱۰۰۰ تومان تعرفه گمرکی بپردازیم در صورتی که این مسئله برای افغانستان و هند وجود ندارد.

برای ارتباط با فروشندگان عمده کالای صادراتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید:

[su_row][su_column size=”1/6″ center=”no” class=””]

 

[/su_column]

[su_column size=”2/3″ center=”no” class=””]

[su_custom_gallery source=”media: 5824,5825,5823,5822″ link=”custom” width=”130″ height=”130″ class=”center-gallery” title=”never”]

[/su_column]

[/su_row]

 

برای استفاده از خدمات بازار باسکول انتخاب کنید:

بازرگان هستم فروشنده هستم

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

رایگان ثبت نام کنید و عضو شبکه ی بزرگ خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی ایران شوید

عضویت رایگان

پیمایش به بالا