صادرات زعفران به فرانسه

صادرات زعفران به فرانسه

صادرات زعفران به فرانسه

صادرات زعفران به فرانسه یکی از چندین تجارت بزرگ و پر سود برای کشورمان می باشد. فرانسه یکی از با سابقه ترین کشورهای خریدار این محصول منحصر به فرد است که بیشترین میزان مصرف داخلی خود  به زعفران را از ایران تامین می کند. این گیاه لاکچری و لوکس در گذشته بیشتر جنبه دارویی داشته است و سپس کم کم وارد صنعت شده و امروزه با پی بردن به خواص اعجاب انگیز آن یکی از گران ترین گیاهان جهان به شمار می آید و در صنایع مختلفی از جمله صنعت خوراکی، عطرسازی، داروسازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

تاییدیه های لازم برای صادرات زعفران به فرانسه

قبل از هر اقدامی برای صادرات زعفران به فرانسه باید به دنبال جذب مشتری بود. بعد از ملاقات و مذاکره با مشتری و رسیدن به توافقی جامع در تمام زمینه های انجام کار نوبت به اخذ کارت بازرگانی مخصوص صادر کننده های زعفران خواهد رسید. بعد از انجام این مرحله یک معرفی نامه توسط شخص صادر کننده به گمرک تحویل داده خواهد شد. بعد از تایید معرفی نامه از طرف اداره گمرک شخص صادر کننده باید به موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور مراجعه کرده تا گواهی برای او صادر گردد. بعد از گذراندن این مرحله باید نسبت به اخذ گواهی قرنطینه دامی و نباتی اقدام شود. در مرحله بعد تاییدیه و گواهی اداره بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مورد نیاز است که برای دریافت آن باید اقدام شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب صادرات به فرانسه را مطالعه کنید.

بسته بندی زعفران صادراتی به فرانسه

از آن جا که این گیاه خوش عطر و بو بسیار گران قیمت می باشد، بسته بندی آن در جعبه های کوچک و زیبا جهت صادرات زعفران به فرانسه، جذاب تر خواهد بود و در بازارهای مصرفی این کشور به راحتی به فروش خواهند رسید. شیشه های استوانه ای، شیشه های دایره ای شکل دو رقم از بسته بندی های پرطرفدار زعفران در فرانسه به حساب می آیند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب بسته بندی صادراتی محصولات کشاورزی را مطالعه کنید.

نکته: علاوه بر نوع بسته بندی و کیفیت بالای محصول، لیبل و زبان لیبل نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای ارسال این محصول به فرانسه بهتر است. اطلاعات به زبان فرانسه درج شوند.

قیمت زعفران در فرانسه

زعفران یکی از مهم ترین محصولات صادراتی به فرانسه می باشد. قیمت زعفران در فرانسه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد، به همین دلیل نمی توان قیمت این محصول را به صورت دقیق و ثابت در اینجا بیان کرد. هزینه زعفران به تناسب عواملی معیین خواهد شد که از جمله مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

  1. نوع زعفران.
  2. درجه کیفیت.
  3. استانداردهای محصول.
  4. نوع بسته بندی.
  5. میزان محصول معامله شده.
  6. روش حمل زعفران به فرانسه.
  7. روش تحویل آن به کشور فرانسه.
  8. نوع خریدار (حقیقی یا حقوقی) تا حد زیادی بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار خواهد بود.
  9. مدت زمان قرارداد.
  10. نوع قراردادی که مابین دو طرف ایرانی و فرانسوی بسته شده است.
  11. نوع برند محصول.
  12. ارائه خدمات از طرف فروشنده به خریدار.
  13. راه های بکارگیری برای ایجاد بازاریابی در داخل کشور فرانسه.

به طور کلی قیمت این چاشنی فوق لاکچری در فرانسه با در نظر گرفتن هزینه های گمرک، تشریفات گمرکی، بیمه و همچنین مالیات محاسبه می شود. قیمت نهایی به دلار پرداخت خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب صادرات زعفران را مطالعه کنید.

فاکتورهای مهم برای خرید زعفران در فرانسه

زعفران صادر شده به فرانسه باید دارای کیفیتی بالا و عطر و بویی فوق العاده باشد اما مهم ترین فاکتور در نزد طرف های فرانسوی میزان رنگ دهی این محصول می باشد. زعفران درجه یک باید قدرت رنگ دهی آن از ۲۵۰ بالاتر باشد. همچنین برای زعفران درجه ۲ قدرت رنگ دهی آن نباید کمتر از ۲۳۰ باشد. قدرت رنگ دهی این محصول اساس میزان کروسین موجود در آن مشخص می شود. هرچه درصد کروسین بیشتر باشد، قدرت رنگ دهی آن نیز بالاتر خواهد بود.

دسترسی به بازارهای مصرفی فرانسه برای صادرات زعفران

برای صادرات به فرانسه و دردست داشتن بازارهای مصرفی این کشور ابتدا لازم است مشتری انتخابی خود را به خوبی شناخته و از انتظارات و سلیقه او در انتخاب محصول مورد نظر با خبر باشد. زیرا در این کشور دو نوع مشتری وجود دارند که در اصطلاح به آن ها مشتری کیفیت محور و مشتری قیمت محور گفته می شود. مشتری کیفیت محور بیشتر بر روی کیفیت زعفران تاکید کرده و در صورتی که کیفیت بالا باشد قیمت آن مهم نخواهد بود اما مشتری قیمت محور به مشتری گفته می شود که تمام توجه و دقت خود را بر روی قیمت خواهد گذاشت و اغلب به دنبال خرید این محصول با هزینه ای پایین تر از حد بازار است. با توجه به روحیات و سلیقه و همچنین انتظارات متفاوتی که این مشتریان دارند باید چنین گفت که نوع کیفیت محصول ارتباط مستقیم و نزدیکی با قیمت آن خواهد داشت. همچنین میزان و مقدار ثبت سفارش و خرید آن نیز در تعیین قیمت موثر خواهد بود. زیرا خریدارانی که قیمت محور می باشند. با خرید انبوه به دنبال گرفتن تخفیف و پایین آوردن قیمت زعفران خواهند بود.

جلب رضایت و جذب مشتری در فرانسه

برای بالابردن سطح اعتماد طرف فرانسوی و همچنین جلب رضایت او باید در کار خود روراست بود. از این جهت که با توجه به انواع مختلف زعفران و متنوع بودن کیفیت آن افرادی سودجو اقدام به قاطی کردن نوع بی کیفیت با نوع مرغوب آن خواهند کرد. برای مثال یک کیلو گرم زعفران اصل و درجه یک را با چند کیلوگرم زعفران درجه دو و سه مخلوط خواهند کرد. این امر از نظر طرف فرانسوی مخفی نخواهد ماند. زیرا قبل و بعد از تحویل گرفتن محصول آن را مورد آزمایش قرار خواهند داد و در صورت مشاهده ناخالصی و هر گونه تخلفی سبب بی اعتمادی طرف فرانسوی و در نتیجه از دست دادن مشتری و بازار خواهد شد.

نکته: برای نشان دادن نمونه محصول خود به مشتری مقدار آن نباید از ۲۰۰ گرم کمتر و از ۵۰۰ گرم بیشتر باشد.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا