صادرات توت فرنگی

صادرات توت فرنگی

صادرات توت فرنگی

توت فرنگی از آن دسته میوه هایی می باشد که قابلیت های بسیار زیادی برای فرآوری محصولات مختلف دارد. بر همین اساس بازرگانان و تاجران اقدام به صادرات توت فرنگی در حجم زیاد می نمایند تا سود خوبی از فروش آن به دست آورند. اینکه توت فرنگی های تازه را به فروش برسانید و آنها را به کشورهای مختلف صادر کنید سود زیادی به همراه داشت.

توت فرنگی از آن دسته میوه های امروزی می باشد که در گذشته بیشتر برای استفاده دارویی آن را تهیه می کردند. اما امروزه از این میوه در بسیاری از فرآوری ها استفاده می کنند و به همین دلیل کشورهای متنوع حجم زیادی از آن را نیاز دارند. 

کشور ایران از آن دسته کشورهایی می باشد که تولیدات بسیار زیادی از توت فرنگی را دارد و بر همین اساس صادرات توت فرنگی را با سود بالا انجام می دهد. در واقع تولید این محصول در این چند سال اخیر رشد کرده و سال های پیش جایگاه مطلوبی را به دست نیاورده بود. شهرستان های بسیار زیادی هستند که این محصول را در حجم زیادی تولید می کنند و به دست تاجران و بازرگانان می دهند. کشورهای عربی، آذربایجان، روسیه، کردستان و …. وجود دارند که شما می توانید به عنوان تاجر و بازرگان به این کشورها توت فرنگی را صادر کنید. مراحل زیادی برای صادرات این کالا وجود دارد که شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید. 

مراحل صادرات توت فرنگی به خارج از کشور 

تداوم تولید توت فرنگی در بازارهای جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به عنوان بازرگان و تاجر به آن دقت داشته باشید. برای صادرات توت فرنگی به کشورهای خارجی بهتر است به خوبی در مورد مراحل صادرات آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین اطلاعاتی که در مورد صادرات این کالا به  کشورهای متنوع وجود دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید عبارت می باشد از:

بازاریابی توت فرنگی صادراتی 

یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحلی که برای صادرات توت فرنگی باید به آن دقت داشته باشید بازاریابی کردن کالا می باشد. در واقع شما باید بدانید اینکه کالا به درستی بازاریابی صادراتی شود اهمیت زیادی دارد. مشتریان زیادی هستند که می خواهند حجم زیادی از توت فرنگی ها را وارد کشور خود نمایند. شما باید به خوبی این مشتریان را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که زمان انتخاب مشتری نسبت به رقبای خود قیمت کمتری را برای خرید به آنها ارائه دهید.

 در این صورت آنها مشتری شما می شوند و توت فرنگی های زیادی را از شما خریداری می کنند. در صورتی که به خوبی نمی توانید بازاریابی توت فرنگی های صادراتی خود را انجام دهید بهتر است با بازاریاب هایی که در شرکت های مدیریت صادرات فعالیت دارند در این زمینه مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند. در این صورت می توانید بهترین مشتری را برای خرید توت فرنگی انتخاب کنید. 

بسته بندی و نگهداری تخصصی 

از دیگر مراحل بسیار مهمی که برای صادرات توت فرنگی باید به آن دقت داشته باشید بسته بندی صادراتی توت فرنگی ها می باشد. اینکه نحوه بسته بندی آنها اصولی باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. در واقع شما باید بدانید که توت فرنگی از آن دسته میوه هایی می باشد که ماندگاری زیادی ندارد. بر همین اساس آنها را باید به بهترین نحو ممکن بسته بندی کنید. نگهداری از آنها امر تخصصی می باشد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. 

برنامه ریزی برای روند تسهیل صادرات توت فرنگی

برای اینکه به راحتی انواع توت فرنگی های صادراتی را به کشورهای خارجی صادراتی کنید باید برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشید. اگر شما برنامه ریزی تان بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد بدون شک روند ارسال و صادرات کالا بسیار آسان تر خواهد بود. بنابراین بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید و به آن توجه نمایید. شما می توانید با کارشناسانی که در زمینه تجارت فعالیت دارند مشورت کنید تا بهترین برنامه ریزی  را برای صادرات کالای شما انجام دهند. در این صورت خیالتان راحت خواهد بود که برنامه ریزی دقیقی را برای صادرات خواهید داشت.

ارسال نمونه های توت فرنگی صادراتی 

یکی از دیگر مراحلی که برای صادر کردن توت فرنگی به کشورهای دیگر اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که نمونه های توت فرنگی صادراتی را به کشور مورد نظر ارسال کنید. شما باید نمونه های از این توت فرنگی ها را به مشتریان خود ارائه دهید تا از کیفیت آنها اطمینان خاطر داشته باشند. شما باید به خوبی بدانید که کیفیت از جمله مهمترین و اصلی ترین نکاتی می باشد که مشتریان به آن توجه زیادی دارند. البته که در کنار کیفیت آنها به خوبی قیمت را هم در نظر دارند. 

دریافت مجوزهای صادرات توت فرنگی 

یکی از دیگر مراحلی که زمان صادرات توت فرنگی باید به آن دقت داشته باشید دریافت کردن مجوزهای مورد نیاز برای صادرات این کالا است. شما باید هر یک از مجوزهای مورد نیاز را از سازمان ها و ارگان های متنوعی دریافت کنید. سازمان بهداشت یکی از مهمترین ارگان هایی می باشد که شما باید از آن مجوز بهداشت کالای خود را دریافت کنید. دریافت کارت بازرگانی شما که مربوط به حوزه فعالیتی تان می باشد از دیگر موارد و مدارکی است که باید آماده سازید و آن را تهیه کنید.

 شما باید از اتاق بازرگانی کارت بازرگانی تان را دریافت کنید. برای دریافت هر یک از مجوزها و کارت بازرگانی تان می توانید با کارشناسانی که در شرکت های بازرگانی فعالیت دارند مشورت کنید تا در این مسیر شما را راهنمایی کنند و یا خودشان انجام دادن مراحل را بر عهده بگیرند.

انتخاب شیوه ارسال برای صادرات توت فرنگی 

شیوه ارسال کالا یکی از مهمترین مواردی است که شما زمان صادرات توت فرنگی باید به آن دقت داشته باشید. این کالا از آن دسته میوه هایی می باشد که اگر با سریع ترین روش ممکن ارسال نشود امکان دارد به زودی خراب شود و بافت خود را از دست بدهد. بر همین اساس باید آن را ب بهترین شیوه که امنیت بیشتری دارد به کشورهای خارجی ارسال کنید. شیوه ارسال کالا از آن دسته مواردی می باشد که مشتریان خودشان می توانند روی آن دخالت داشته باشند. در واقع هر یک از مشتریان توت فرنگی در کشورهای دیگر می توانند از شما درخواست نمایند که با چه شیوه ای کالا را برای آنها صادر کنید.

بیمه کردن بار 

بیمه کردن توت فرنگی های صادراتی از دیگر مراحلی است که شما باید به خوبی آن را هم در نظر داشته باشید. شما در صورتی که بار صادراتی خود را بیمه می کنید خیالتان راحت است که اگر آسیبی به آن وارد شود می توانید از شرکت حمل و نقل مورد نظر خسارت آن را دریافت نمایید. برای صادرات کالاهایی که حساسیت زیادی دارند شما بهتر است که از بیمه نامه استفاده کنید. بنابراین باید برای صادرات توت فرنگی از بیمه نامه استفاده کنید، چرا که توت فرنگی امکان دارد در مسیر ارسال دچار خرابی شود که مشکل اصلی شاید از دیر رسیدن کالا و یا خرابی یخچال ها باشد. نه تنها برای صادرات این کالا بلکه برای بسیار یاز انواع دیگر کالاها باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا