صادرات به فرانسه

صادرات به فرانسه

صادرات به فرانسه

امروزه بسیاری از تاجران و بازرگان کالاهای خاصی را برای صادرات به فرانسه انتخاب می کنند. این کالاها باید از نظر کیفیتی بسیار عالی و بی نظیر باشند، چرا که کیفیت برای کشورهای اروپایی اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. صادرات فرش به فرانسه از محبوبیت زیادی برخوردار است و کشور فرانسه این کالا را در تعداد زیادی درخواست می دهد.

البته که شما به عنوان بازرگان باید بهترین نمونه فرش ها را برای صادرات به این کشور انتخاب کنید. دستباف بودن فرش ایرانی یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آنها در کشورهای اروپایی به شمار می رود.

شما باید به خوبی با کالاهای صادراتی ایران به فرانسه آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را به این کشور صادر کنید. در واقع بهتر است بدانید که صادرات به فرانسه دارای مراحل خاصی است که روی هر یک از کالاها باید آن مراحل را به اجرا درآورید. شرکت های بازرگانی می توانند لیست کالاهای صادراتی ایران به فرانسه را به شما ارائه دهند تا بتوانید انواع کالاهای مناسب را برای صادرات به این کشور آماده کنید. برخی از مهمترین کالاهای صادراتی ایران به فرانسه را در ادامه نام می بریم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. 

لیست کالاهای صادراتی به فرانسه 

شما به عنوان تاجر و بازرگان باید به خوبی در مورد نیازهای هر یک از کشورهای اروپایی اطلاعات ویژه ای داشته باشید.  در این صورت می توانید بهترین کالاها را برای صادرات به آن کشور انتخاب کنید. هر یک از کشورهای اروپایی و یا … به کالاهای خاصی نیاز دارند که را شما به عنوان تاجر آن کالاها را می توانید از کشور ایران برای آنها ارسال کنید، بدون شک سود خوبی به دست می آورید. برای صادرات به فرانسه باید به خوبی در مورد کالاهای مورد نیاز این کشور و آن دسته از کالاهایی که کشور فرانسه به عنوان کالای ایرانی به آن ارزش قائل می شود، اطلاعات داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین کالاها را برای صادرات به این کشور انتخاب کنید و ارسال نمایید. برخی از مهمترین این کالاها که شما باید با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. زعفران نیز همانند خرما یکی از اصلی ترین و مهمترین کالاهایی می باشد که شما می توانید برای صادرات به فرانسه انتخاب کنید و آن را ارسال نمایید. بسته بندی این کالا را باید به صورت حرفه ای انجام دهید تا مشتری پسند باشد. در واقع باید بدانید که زعفران یکی از بهترین کالاهای ایرانی است که بسیاری از کشورهای دنیا آن را وارد می کنند. سود خوبی در صادرات این کالا وجود دارد و مشا می توانید آن را در بسته بندی ها و حجم های متنوع به این کشور ارسال کنید. 
  2. صادرات فرش به فرانسه از دیگر کالاهایی می باشد که محبوبیت بسیار زیادی در این کشور دارد. در واقع باید بدانید که فرانسوی به کالای ایرانی علاقه زیادی دارند و به همین دلیل درخواست این کالای ایرانی را برای صادرات می دهند. شما می توانید به عنوان بازرگان، انواع فرش های ایرانی را به این کشور ارسال کنید، طرح ها و رنگ بندی های آنها را باید به گونه ای انتخاب کنید که مشتری پسند باشد. سود فروش و صادرات این کالا به کشور فرانسه بسیار بالا می باشد و شما می توانید سود خوبی از صادرات این کالا به دست آورید. 
  3. مصنوعات ریخته گری از چدن یکی از دیگر کالاهای صادرات به فرانسه می باشد که می توانید آنها را در حجم متنوع به این کشور ارسال کنید. 
  4. کف پوش های متنوع در طرح ها و رنگ های مختلف 
  5. پلی اتیلن و آنتی سرم ها 
  6. پسته ایرانی از دیگر کالاهای مشهور ایرانی می باشد که فرانسه حجم زیادی از آن را وارد کشور می کند. برای صادرات این کالا هم بایدبه کیفیت و بسته بندی آن دقت زیادی داشته باشید. مشتری پسند بودن آن را برای صادرات همیشه باید در نظر بگیرید تا سود خوبی به دست آورید. 
  7. روغن کاکائو و کره های متنوع گیاهی و حیوانی 
  8. انگور بیدانه از دیگر کالاهای صادراتی است که آن را به صورت تازه و یا کشمش می توانید به کشور فرانسه ارسال کنید. 
  9. میگو یکی از محصولات دریایی بی نظیر کشور ایران می باشد که شما می توانید برای صادرات به فرانسه آن را انتخاب کنید. 
  10. نیشکر و ملاس 
  11. برنج ایرانی و دانه ها بذرهای متنوع برای کشاورزی

صادرات فرش به فرانسه

فرش دستباف ایرانی یکی از کالاهای لوکس تزیینی به شمار می رود که در سراسر جهان شناخته شده است و مشتریان زیادی دارد. صادرات فرش به فرانسه از گذشته های دور انجام می شده است و می توان آن را به عنوان یکی از سنتی ترین کالاها برای صادرات به فرانسه نام برد. انواع فرش های دستباف ایرانی در بازار فرانسه به فروش می رسد و فرصت خوبی برای بازرگانان ایرانی فراهم کرده است. البته با ورود کشورهایی همچون ترکیه به بازار فرش اروپا، سهم بازار فرش ایرانی کاهش یافته است اما همچنان فرش ایرانی مشتریان خاص خود را دارد. صادرات فرش به فرانسه می تواند فرصت مناسبی برای بازرگانان ایرانی ایجاد کند که تمایل به ورود به بازار این کشور اروپایی را دارند.

نکاتی در مورد صادرات به فرانسه :

اکنون که شما به خوبی در مورد لیست کالاهای صادراتی ایران به فرانسه اطلاعات بیشتری به دست آوردید، باید بدانید که نکات بسیار زیادی در مورد صادرات به فرانسه وجود دارد. در صورتی که شما با این نکات آشنایی بیشتری داشته باشید می توانید کالای خود را به بهترین نحو ممکن صادر کرده و سود خوبی از آن به دست آورید. برخی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که اهمیت زیادی دارد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. بازاریابی کالا :

یکی از اصلی ترین مراحلی که برای صادرات به فرانسه اهمیت زیادی دارد این است که بازاریابی کالای صادراتی خود را به درستی انجام دهید. اینکه کالای صادراتی شما مشتریان خودش را در کشور فرانسه داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که کالا را بازاریابی نکنید بدون شک دچار ضرر می شوید. بر همین اساس به خوبی کالا را در ابتدا بازاریابی کنید. 

  1. بسته بندی کالا :

بسته بندی کردن کالا بسته به نوع کالا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید هر یک از انواع کالاها را بر اساس نوع و حجمی که دارند به بهترین نحو ممکن بسته بندی کنید. در واقع باید بدانید برای صادرات فرش به فرانسه بهتر است بسته بندی های آنها را با دقت بسیار زیادی انجام دهید. در این صورت کالا به خوبی بسته بندی می شود و با بهترین کیفیت به دست مشتریان می رسد. بر همین اساس این مورد را برای بسته بندی هر یک از کالاها باید به خوبی در نظر داشته باشید. 

  1. نحوه ارسال کالا :

شیوه ارسال کردن هر یک از کالاها بسته به نوع کالا هم متنوع می باشد. شما باید بدانید آن دسته از کالاهای خوراکی که زود فاسد می شوند را باید با سریعت ترین روش به کشور فرانسه ارسال کنید. شما بهتر است برای صادرات به فرانسه به خوبی با شیوه های ارسال آشنایی داشته باشید. در این صورت هر کالا را بر اساس نوعی که دارد به بهترین نحو ممکن می توانید به کشور فرانسه ارسال کنید. 

  1. صدور فاکتور پروفرما :

صادر کردن فاکتور پروفرما از دیگر نکاتی می باشد که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید. هر یک از اطلاعات مربوط به صادرات کالا روی این فاکتور ثبت می شود. فروشنده و خریدار باید به خوبی اطلاعات را مطالعه کرده و آن را امضاء کنند. دقت در مطالعه هر یک از آنها اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که کالا بر اساس آن اطلاعات وارد شده باید صادر گردد.

  1. مجوزهای کالا :

هر یک از کالاها بر اساس نوعی که دارند باید مجوز خاصی هم داشته باشند. بر این اساس شما برای صادرات به فرانسه باید به این مورد هم دقت داشته باشید. مجوز صادراتی هر یک از کالاها را باید از سازمان ها و اداره های مربوط به آن کالا دریافت کنید.

صادرات زعفران به فرانسه

زعفران صادر شده به فرانسه باید دارای کیفیتی بالا و عطر و بویی فوق العاده باشد اما مهم ترین فاکتور در نزد طرف های فرانسوی میزان رنگ دهی این محصول می باشد. زعفران درجه یک باید قدرت رنگ دهی آن از ۲۵۰ بالاتر باشد. همچنین برای زعفران درجه ۲ قدرت رنگ دهی آن نباید کمتر از ۲۳۰ باشد. قدرت رنگ دهی این محصول اساس میزان کروسین موجود در آن مشخص می شود. هرچه درصد کروسین بیشتر باشد، قدرت رنگ دهی آن نیز بالاتر خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب صادرات زعفران به فرانسه را مطالعه کنید.

باسکول

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت در سامانه باسکول از خدمات ویژه باسکول استفاده و با تکمیل پروفایل کاربری خود به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

شما هم به جمع فروشندگان موفق باسکول بپیوندید!

با پیوستن به مجموعه بزرگ خریداران و فروشندگان عمده از سراسر کشور در باسکول با دنیایی جدید از فرصت‌های ویژه و خریداران بالقوه انواع کالا در صنایع مختلف روبرو می‌شوید. فرقی نمی‌کند شما کارخانه‌ تولیدی دارید یا محصولات تخصصی خود را در منزل تولید می‌کنید. باسکول به شما فرصتی بی‌نظیر برای دیده‌شدن می‌دهد. در باسکول بزرگترین تاجران، واردکنندگان انواع کالا، خریداران عمده و باقوه، کارخانه‌داران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دور یکدیگر جمع شده‌اند. منتظر شما هستیم.

پیمایش به بالا